Motorový vůz M131.1443 v odbočce Tasovice v roce 1974. Vlevo vedla trať do Vápenného Podolu, vpravo do Prachovic. 49.9097964N, 15.6538469E
Autor: archiv Oldřicha Čížka
Odbočka Tasovice. Koleje vpravo vedly do Vápenného Podolu, koleje vlevo do Tasovic. 49.9098061N, 15.6538914E
Autor: archiv Oldřicha Čížka
Místo někdejší odbočky Tasovice. Trať do Vápenného Podolu vedla vlevo, původní vlečka do Prachovic je vpravo. 49.9098408N, 15.6539289E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní osvětlovací sloup u někdejší odbočky Tasovice. 49.9098408N, 15.6539289E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník u někdejší odbočky Tasovice. 49.9098408N, 15.6539289E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Parní lokomotiva 400.113 za Tasovickou odbočkou na trati do Vápenného Podolu v roce 1890. Koleje vlevo vedou do Prachovic. 49.9080422N, 15.6523881E
Autor: Sbírka Roman Jeschke
Soumostí za tasovickou odbočkou. Po kamenné mostě vedla trať do Vápenného Podolu, po ocelovém stále jezdí vlaky do Prachovic. 49.9074103N, 15.6524750E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mapa trati 1g s vyznačeným zaniklým úsekem Tasovice - Vápenný Podol
Autor: NiKM
Kolejiště cementárny v Prachovicích v 70. letech 20. století GPS: 49.8987206N, 15.6483606E
Autor: archiv Oldřicha Čížka
Zářez před nádražím ve Vápenném Podolu. 49.8928331N, 15.6610581E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytek telefonního sloupu v zářezu před nádražím ve Vápenném Podolu. 49.8928331N, 15.6610581E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nákladová rampa nádraží ve Vápenném Podolu. Měřila 200 metrů 49.8925678N, 15.6610433E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nákladová rampa nádraží Vápenný Podol měřila 200 metrů 49.8915242N, 15.6613292E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vozová váha na bývalé vlečce mezi nádražím a vápenkou ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek. 49.8906839N, 15.6622919E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní označení vozové váhy na bývalé vlečce mezi nádražím a vápenkou ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek. 49.8906839N, 15.6622919E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní vozové zarážky u nádraží ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek. 49.8904006N, 15.6618119E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádražní budova ve Vápenném Podolu. 49.8904839N, 15.6616778E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádražní budova ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek. 49.8904883N, 15.6617181E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní označení nádraží ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek. 49.8904956N, 15.6617086E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní označení na nádražní budově ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek. 49.8905011N, 15.6616456E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejnice u nádraží ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek. 49.8904006N, 15.6618119E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pohozené pražce u nádraží ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek. 49.8899503N, 15.6619300E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní šturc ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek. 49.8898589N, 15.6619742E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Historická pohlednice nádraží ve Vápenném Podolu, okolo roku 1900
Autor: Fotohistorie.cz
Lokomtiva 400.110 před nádraží ve Vápenném Podolu ve 20. nebo 30. letech 20. století 49.8906636N, 15.6615008E
Autor: archiv Oldřicha Čížka
Nádraží ve Vápenném Podolu ve 40. letech 20. století 49.8906636N, 15.6615008E
Autor: archiv Oldřicha Čížka
Nádraží ve Vápenném Podolu na přelomu 60. a 70. let 49.8906636N, 15.6615008E
Autor: archiv Oldřicha Čížka
Motorový vůz M131.1 u nádraží ve Vápenném Podole v 70. letech 20. století. 49.8902817N, 15.6615906E
Autor: archiv Oldřicha Čížka
Jedna z vápenek ve Vápenném Podolu
Autor: Obec Vápenný Podol
Lom na vápenec ve Vápenném Podolu 49.8898589N, 15.6619742E
Autor: Obec Vápenný Podol
Jízdní řád tratě Přelouč – Heřmanův Městec – Vápenný Podol pro rok 1900
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratíPřelouč – Heřmanův Městec – Vápenný Podol – Prachovice pro rok 1921
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Přelouč – Heřmanův Městec – Vápenný Podol pro roky 1945/46
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Přelouč – Heřmanův Městec – Vápenný Podol pro roky 1975/76
Autor: zelpage.cz