Diskuze
VELKÝ TEST ELEKTROKOL: Špatné už nekoupíte, jsou jen dobrá a výborná
Děkujeme za pochopení.
P70e90t96r 24Č29e19r98v67e50n35ý
Ještě k té anketě, pro koho jsou elektrokola určena. Ono je dost zásadní vědět odkud jste a zda na kole vůbec jezdíte. Např. v Hradci Králové se na kole jezdí hodně, je to alternativa k MHD. Kopce tam nemají, takže elektrokolo zdraví jedinci skutečně nepotřebují. V Praze na kolech do práce jezdí málokdo, spíš za sportem. Takže elektrokolo opět nepotřebují i když jsou tam velké kopce na obou stranách řeky, takže v letním parnu by se šiklo. Pokud ale bydlíte někde v podhůří vysokých hor, tak elektrokolo určitě velmi oceníte. Stejně tak např. v Posázaví od Sázavy dál.Táhlá několikakilometrová stoupání jsou pěkný opruz. Zvlášť když po nich následuje rychlý sešup a hned další podobný kopec...
W72a42l96t60e19r 52D33i22v84i64š
Je to tady hodně zajímavá diskuse.
Sám jsem kolo před lety uložil do sklepa po jedné sezóně a pak už nějak nebyla chuť ho vytahovat. Ne proto, že bych byl líný, dělám turistiku po svých, zejména po kopcích, ročně tak dva až tři tisíce km, jak je chuť a čas, rád si dám třeba padesátku v Krkonoších nebo několikadenní trek po Šumavě, to je jedno. A právě ty hory jsou ten problém. Turistika (pěší i cyklo) v rovině mne zoufale nebaví, miluju hory. Jenže z kola jsem byl pokaždé hlavně udřený, nakonec jsem si výlet málokdy užil. O ekole v poslední době začínám dost uvažovat, protože by to vyřešilo mou nenávist jezdit na kole dlouhá stoupání (zatímco pěšky naopak stoupání miluju a čím strmější, tím lepší).
Vlastně bych se s ekolem mohl vrátit na trasy, která při pěší turistice vynechávám. Když jdu pěšky, preferuju lesní pěšiny, strmé úseky, místa, kde ani moc jiné turisty nepotkávám (natož cyklisty, maximálně občas šílence, který skáče po kořenech s očima vypoulenýma; ale co, vyhnu se a neřeším). S ekolem bych si znovu projel sjízdné úseky, podíval bych se i tam, kde by mne to pěšky tolik nebavilo.
Moc nechápu ty výkřiky, že ekolo je podvod. Proč? Je to alternativa. Sám třeba nechápu lidi na Špičáku u Železné rudy, kteří se vyvezou lanovkou s kolem na vrchol a pak to jen sjedou. Nerozumím jim, přijde mi to divné, sám bych si to neužil, ale pokud si to užijí oni, je to v pořádku, mají tam celý areál, tak ať se jim to líbí. Prostě to, že nerozumím jinému využití, neznamená, že to je něco špatného. Ať si to každý užije, jak sám uzná za vhodné. Je jediné pravidlo - být ohleduplný k ostatním. Nic jiného nemám potřebu řešit. A je jedno, jestli ten hulvát jede sjezd, je to rodinka, co se roztáhne po celé silnici pěšky či na kolech, pejskař, co má psa na volno nebo na dlouhém vodítku, které se plete ostatním pod nohy. Nejde o aktivitu, kterou ti lidé dělají, jde o hulvátství, kdy omezují či přímo ohrožují ostatní. A to je prostě v hlavách těch lidí, ne v tom, jak se pohybují.
V48l86a36d20a 31V53a77n81e39k
Mne baví zvláště ty příspěvky,kdy se někdo cítí oprávněn posuzovat co je jízda na kole,a kdo je tedy ten " pravý cyklista"....
J93a41r90o25s45l55a97v 91S40t38u59c89h58l42í74k
Nejvíc se mě líbil úvod článku kde autor píše, že tato kola nepatří na veřejnou komunikaci. Na ježdění po obývaku mepotřebuji kolo žádné. Kol jsem už v životě mě dost a pořád na něm jezdím. Aě už nebudu moci, tak začnu chodit pěška a zadarmo MHD
P41e30t78r 39B21á32č55a
To nekoupim, protoze podobne kram si rozhodne nekoupim nikdy.
V33l72a58d84a 83V64a86n92e74k
Začni šetřit...a třeba jednou..
J41o26s38e55f 93P80o26l60á15š21e59k
nadpis zavádějící, přesněji lžívý, správně by tam měl být dodatek v závorce - z těch co jsme testovali
a testovali kola od čtyřiceti tisíc výše, z těch lacinějších je špatných dost a dost
M73a48r69t16i48n 18P28e66r60a71c42e15k
Kdo neskusil poriadny vyslap na e-bajku netusi co je drina. Ja som ebajk vyskusal raz a hned kupil..Focus Jump 2 pro a mozem.povedat ze je ti neskitocna polahoda..ale ked si che dat clovek do tela tak sa.dokaze uplne znicit. Je to o uplne inej kadencii slapania aj do kopca.
D47a62n27i72e29l 85P80a59n13e28k
Kdo nezkusil poradny vyslap bez e-biku nevi co je drina. Kdyz si kazdy kopec, kazdy brdek a hup musite vydupat za vlastni stejne tak drtit to proti vetru i kdyz uz nemuzete.
J62a49n 46S82p94u39r13e17k
Moc nerozumím těm řečem asi ortodoxních cyklistů, kteří tady melou něco o lenosti majitelů elektrokol a že kolo je o tom, že si to dotyčný takříkajíc odmaká.
Osobně s fyzičkou nemám problém, na kole si klidně dám 100 km, aniž bych druhý den potřeboval nemocenskou, běhám a stejně po elektrokole pokukuju. Proč? Protože i mně poté umožní zdolat delší trasu, motor klidně můžu vypnout, když si chci máknout a nebo naopak zapnout, když se chci kochat. Navíc pak kolo může daleko lépe sloužit jako dopravní prostředek, když jedu například do práce a nechci se tam sprchovat.
Zkrátka, zachovává vlastnosti klasického kola a přidává nové možnosti. Tak proč se proti tomu vymezovat?
A90l10e91n56a 31V17e84s62e59l10á
Tak úplně vlastnosti nezachovává - přidává pořádných pár kilo. Takže když motor vypnete, tak si teda opravdu máknete.
Podle mě mít elektrokolo jako jediné kolo s tím, že přece můžu motor vypnout a pak se to bude chovat jako klasické, nedává moc smysl. Mít dvě - elektro třeba na dojíždění do práce nebo vůbec dopravní a klasiku na sport či turistiku, to jo, tomu bych rozuměla.
A43l77e54n54a 29V17e12s68e66l79á
S cyklisticky zaměřenými kamarády se shodujeme v závěru, že jednou nás ta elektrokola čekají všechny, to ano. Nemládneme a svého koníčka bychom ani ve stáří opustit nechtěli. Ale pořád si myslím, že to "jednou" je ještě hodně daleko. (Je mi pětapadesát.)
Pro moje účely, můj styl cyklistiky mě zatím stále méně omezuje fyzička a kopce (byť občas podle hesla "není kopec, který bych nevytlačila") než by mě omezovala nutnost hlídat stav baterky a starat se o to, kde dobít. Na delších prázdninových cestách mám občas problém uhlídat nabitý mobil, natož se ještě starat o kolo...
L82i64b41o39r 96P55e62t34r26á97š
Po zimě sem vytáhnul kolo i když morově foukalo . Litoval jsem toho do té doby , než jsem se pověsil za stařenku na elektrokole , která mě dotáhla až skoro do cíle.
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Jako v pohádce. Japonský park pokryly koberce modrých květů hajniček
Turisté z celého světa míří v těchto dnech do veřejného parku Hitači na ostrově Honšú. Na 350...
Chmury otce Fouras. Pevnosti Boyard hrozí zkáza, ničí ji nápory vln
Pevnost Boyard, která se stala dějištěm populární televizní soutěže, ohrožují rozmary počasí. Kvůli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Biologické zbraně, hadi a plyn. Ostrovy, které jsou plné podivností
Některé byste nejspíš ani vidět nechtěli, jiné zase vidět nesmíte. Další mizejí z atlasů, objevují...
Český výletník: Kde Československo nezaniklo. Hranice roztrhala dvě obce
Vždycky mě lákalo vidět, jak vypadá osada Sidonie na Zlínsku, jejíž část se „stěhovala“ na...
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Nevzdávejte cestovatelská předsevzetí. Jaro jen ten pravý čas procestovat Evropu
Advertorial Evropské metropole jsou známé tím, že jsou v létě plné turistů. Předběhněte je a vydejte se na...
Poutní místa v Česku zažívají renesanci, říká autor populární knihy
Lidé stále častěji hledají lokality, kde mohou uniknout před dnešním komplikovaným světem. Návod na...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč