V Lapidáriu se předávala vystavovatelská ocenění

V sobotu 9. února otevřel veletrh cestovního ruchu Holiday World své brány i široké veřejnosti. Již před devátou hodinou ranní se před hlavními branami Výstaviště hromadily zástupy lidí, kteří nedočkavě čekali, až se budou moci vrhnout do světa cestování a dobrodružství. Vystavovatelé jim mohli nabídnout nejen potřebné informace či propagační materiály, ale i řadu zajímavých slev na vybrané zájezdy, které platí podobu konání veletrhu. Sobotní odpoledne přineslo také rozuzlení 5. ročníku vystavovatelské soutěže o nejpůsobivější stánek a nejzajímavější tiskový materiál. Ceny byly slavnostně předány představiteli agentury Triumf v Lapidáriu Národního muzea na Výstavišti.

Slavnostní ceremoniál zahájil uvítacím proslovem tiskový mluvčí Martin Šlenc, který přivítal vedení agentury Triumf, členy odborné poroty a samozřejmě zástupce vystavovatelů. Těch se do letošního ročníku vystavovatelské soutěže přihlásilo 80 a lze tedy předpokládat, že rozhodování o vítězi nebylo jednoduché. Nakonec se ale přeci jen podařilo vybrat ty nejlepší, a to díky odborné porotě, v níž zasedli architekti, fotografové, zástupci médií a reklamních společností. Většina oceněných vystavovatelů si ceny převzala hned na místě, bez komentáře, ale s úsměvem na tváři.

V každé z kategorií byli oceněni tři nejlepší, přičemž první cena představovala 10 metrů čtverečních vystavovatelské plochy zdarma na příštím ročníku veletrhu Holiday World a barevnou celostránkovou inzerci ve veletržním katalogu. Kromě cen za nejpůsobivější stánek byla udělena i ocenění za nejhezčí katalog, propagační materiál, pohlednici a autoatlas. Za zmínku stojí jistě vítězství Magistrátu hlavního 
města Prahy, který si odnesl cenu za nejpůsobivější stánek do velikosti 50 metrů čtverečních. Jejich expozici totiž bezesporu nechyběla nápaditost. Návštěvníci si mohli prostřednictvím velké obrazovky prohlížet panoramatické pohledy  Staroměstského náměstí a umístit své foto místo apoštolů do oken orloje.

Výsledky 5.ročníku vystavovatelské soutěže:

Kategorie Vítězná firma
1.cena za stánek do 50 m Magistrát hlavního města Prahy
2.cena za stánek do 50 m Interhome
3.cena za stánek do 50 m CK S.E.N
1.cena za stánek nad 50 m Německá centrála cestovního ruchu
2.cena za stánek nad 50 m Město Liberec, Jablonec, Český ráj
3.cena za stánek nad 50 m Jihomoravský kraj
1.cena za katalog CK Adventura
2.cena za katalog Intercontakt Praha
3.cena za katalog America Tours
1.cena za propagační materiál Portugal Tourism Board
2.cena za propagační materiál Podkrušnohorské informační centrum
3.cena za propagační materiál Česká centrála cestovního ruchu









Firma Interhome obdržela 2. místo v soutěži o nejpůsobivější stánek do 50 m čtverečních.

Jihomoravský kraj získal 3.místo v soutěži o nejpůsobivější stánek nad 50 m čtverečních.

Vítězové 5.ročníku vystavovatelské soutěže si převzali svá ocenění v Lapidáriu Národního muzea na Výstavišti.

Německá centrála cestovního ruchu získala 1.cenu v soutěži o nejpůsobivější stánek nad 50 m čtverečních.

Nápaditý stánek Magistrátu hlavního města Prahy získal 1.cenu v kategorii nejpůsobivější stánek do 50 m čtverečních.

Tiskový mluvčí agentury Triumf M.Šlenc zahájil slavnostní předávání cen v Lapidáriu.