Diskuze
Mechanik: Levný karbon rozbijete smetákem, hliník na kole není mrtvý
Děkujeme za pochopení.
J39o18s43e88f 70V86o15l62f64í49k
Že jsou kola nyní daleko lépe vybavena, než za mého mládí je věc nezpochybnitelná. Jen nechápu neustálé řeči o kvalitě, nekvalitě. Za rok se rozbije, přehazovačka nepřehazuje... Já v šestnácti dostal kolo Favorit, převody 2 x 3 (po čase jsem si vydělal na čtyřkolečko). Ujet sto padesát kilometrů na den mi nedělalo potíž, na Kladensku, kde jsem bydlel, jsem s kolem dělal krkolomné sjezdy z hald, na nepoužívané cestě jsem si vyhlédl dlouhý vyčnívající kámen a po rozjezdu jsem s kolem skákal metr i dva. Kolo vydrželo všechno. Za dvacet let jsem na kole najel tisíce kilometrů a nikdy jsem nic měnit nemusel, leda, když jsem si chtěl něco vylepšit. Tak nevím, bylo tehdy kvalitní a dnes je kvalitní jen něco, nebo v čem je problém?
J36á81n 15K52o31t50ú82č
Keby ste presadli na moderný bicykel, zistili by ste, že všetko prejdete s oveľa menšou námahou. A to je pre mnohých ľudí dôležité, aj za cenu toho, že to treba viac servisovať. Kedysi som jazdil na Fabii 44 kW a pripadalo mi to normálne. Teraz mám Focus 80 kW, a keď som po pár rokoch znovu sadol do jednej starej Fabie, pripadalo mi to ako Trabant.. takže tak, keby ste raz vyskúšali jazdiť na modernom bicykli, už by ste nechceli ten starý :)
P92a38v37e98l 64F96a59r27a
Každý karbon rozbiješ smetákem, záleží na robustnosti toho smetáku.
I14v48a36n 26M55a66r79e86k
Doposud vlastním v perfektním stavu špičkový bicykl zn. "Ukrajina" pořízený za komárů za poctivých 600 kčs. Krom 5-litrové konvičky s olejem na občasné promazání jeho jednotlivých elementů nemám s ním žádné problémy.
A propo,někdy je dobré držet se pořekadla : "neopouštěj staré věci pro nové". . . . . . .
J52á29n 35K23o92t63ú47č
To by som rád vedel, koľko kilometrov dáte na tej Ukrajine a v akom teréne. Výdrž to má dobrú, ale keby ste skúsili moderný bicykel, zistili by ste, že to vyžaduje desatinovú námahu. Aj ja mám starú Esku, ale používam ju len na krátke cesty po centre mesta (lebo ju nikto neukradne). Všade inde je to utrpenie.
R25o38m92a21n 61P14y12t78e72l
Prej silniční kolo jestli má smysl, na něco tak odporného jako je horský kolo, bych v životě nesedl.
V41r89a98t75i22s88l74a20v 82K71a66l47i77c45h
Ruzovej trikot, kriklavi brejlicky, ruzovej energitak usrkavat za jizdy, 200km vyjizdka mezi smradlavejma kamionama. Na neco tak odporneho jako je priteplena silnicka bych si v zivote nesedl.
J18o81s56e94f 62S33v95o36b88o39d89a
většinou bych nejraději smetákem rozbil toho co na tom kole sedí ale to je na jinou debatu
P22a70t70r85i96k 23S11v69o62b83o65d67a
I hliník rozbijete smetákem. Jen nesmíte být škrti a investovat do kvalitní násady a dát velkou ránu.
M14a73r62t54i24n 39N31á96p98r46a91v83n39í15k
Je to dost solidní článek, ten mechanik je OK. Bagatelizace 26" a HT je samozřejmě zavádějící, ale kdo se trošku vyzná, tak ví svoje. V česku se docela rozmáhají singltreky a tam je často HT 26" král. Mě ty velký kola nevyhovují, nevýhod je totiž celá řada, jsou zlehčovány a nevýhody starých typů kol naopak zveličovány, prostě klasika marketing. Dneska už není šance na výběr, ale su rád za mou 26"
P19a48v54e76l 14O10d68r84a10z28i13l
Jakože fakt mám s většíma kolama níže položené těžiště? Fíjo.
A34d85a58m 64R77y24c60h52l23ý
Momentálně řeším koupi kola a jsem z toho volakýsi zmatený. Budu jezdit občas o víkendu s rodinkou. tak kolem 30-50km, žádný kross a myslel jsem, že se vejdu do 10000Kč, teď ale nevím nevím..
M51i30c98h78a80l 95Š67m42r90h74a
Jistě, to musíte vypláznout alespoň 35 vočí, jinak jste looser a nevíte co je pro vás dobrý :-)
M78a85r56e91k 13K62u24m85p78r65e98c29h73t
Tento trend mi vyhovuje, včera jsem si koupil 26ku od souseda, skoro nejetý full, komplet výbava XTR, kola červený MAVIC, karbonová vidlice (v ceně přes 20) a to celé za 25tis. Kdybych to skládal před 2 lety dám přes 70. Na 4-5let dobrý, akorát nebudu in s těma malýma kolama, Ale při mých 2000km ročně:-)
A43n50t89o53n72í42n 31S32v40o41b25o63d87a
26" je mrštné kolo na hraní do lesa, mám k němu cestovní silniční. Asi to doplním 29", ale jako třetí kolo na písky. Neexistuje univerzální kolo, ale 26" je rozumný kompromis :-)
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Vstup zakázán! Ostrovu Morgan vládnou tisícovky pokusných makaků
Mohutné duby porostlé chomáči lišejníků, husté křoviny a šest úzkých písečných pláží. Morgan Island...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte země světa podle jediné fotografie?
Existují místa, která jsou tak výjimečná, že se dají zařadit pouze do jedné konkrétní země. Poznáte...
Mnohem lepší než Thajsko. Kambodža vás okouzlí vstřícností i památkami
Kambodža byla loni zvolena asijskou vedoucí kulturní destinací. My jsme si její návštěvu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejpomalejší rychlík světa. Ledovcový Express nabízí úchvatnou jízdu
Tentokrát jsme se za švýcarskými panoramaty vydali s vlaky Rhétských drah, tedy typicky červenými...
Láska na druhé sousto. Japonská kuchyně je plná nástrah i úžasných chutí
Seriál Když jede člověk do Japonska, nevezme si s sebou zásobu paštik, to se rozumí tak nějak samo sebou....
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Výlet do thajského ráje. Některé ostrovy tu většina Čechů ještě neobjevila
Premium Když se řekne dovolená v Thajsku, většina lidí si představí ruch a vřavu největšího z ostrovů...
Znovuzrozená z popela. Navzdory děsivé minulosti má Varšava co nabídnout
Premium Kdo se rád toulá křivolakými uličkami s kamennou dlažbou a obdivuje hlavně středověká náměstíčka s...
Prodej rodinného domu 3+1 v OV se zahradou a garáží v obci Krásensko
Krásensko, okres Vyškov
2 290 000 Kč