Diskuze
Supertrendy kol na Tour de France
Děkujeme za pochopení.
M43a47r84t28i28n 70F94a13b80i94a46n
Ktovie ako by vyzerali bicykle na tour, keby sa na ne nevztahovalo niekolko stoviek noriem a obmedzeni, brzdiacich ich vyvoj.
J96a60n 75N18o56v24á60k
v těch videích jen žvatlají a nic neříkají , je to spíš jen reklama než nějaká skutečná reportáž.
F73r35a47n26t80i92š87e83k 30D61r65b17o37h51l31a63v
Mám dotaz na I Dnes . Kolik by mě stál takový článek, ale o jiné značce kola, než o kterém tu píšete? To je už druhá taková reklama na kola SOCIALIZED.
P52a96t34r82i23k 21K51o24v55a84ř42í70k
proste se pise o tom, co je nejlepsi
J78a48r36o91s63l92a28v 75P27r65u90s40a
ono stejne je sice pekny ze resi aerodynamicky odpor ale takovej silnej vitr z boku potom to musi byt parada
F73r67a94n74t95i71š64e58k 88D76r59b24o94h11l35a18v
Jak na to kolo dáte všechny doplňky a posadíte cyklistu, je veškerá aerodinamika v (_I_) . Ale je dobře, že to lodi žerou a jsou ochotní za to vysolit i čtvrt milionu. Kdyby to totiž hobíci zblblí z reklam nakupovali, nemohli by tyto firma dávat profíkům kola za darmo a ještě jim k tomu přidat do týmu několik set tisíc €.
J22o51z22e39f 24K72o57s13t87e86l85a16n93s48k73ý
Viackrát ma napadlo, či by sa neoplatilo na individuálnych časovkách dať na predok bicykla aerodynamický štít - ako majú napr. superbiky...
Hmotnosť bicykla by sa trochu zvýšila, ale odpor vzduchu by klesol oveľa viac.
P15a50v87e89l 66Č74e17r82n76í13k
Stit musi na neco navazovat. Nestaci dat jen trychtyr a myslet si ze to pomuze.
U motorek to funguje protoze jezdec se "prilepi" na cele mohutne telo motorky a splyne s nim. U kola byste to telo musel vytvorit, coz zvlast v oblasti nohou, ktere musi slapat dost dobre nejde.
Ve vysledky by to tedy spis zpomalovalo protoze "drag" samotneho stitu, ktery vzapeti konci je pomerne velky.
A86l42e14š 79J25e40t82m84a31r
Venge pěkné, ale ty bidony se s aerodynamikou moc nepotkaly, přitom aerodynamické existují už dávno.
F97r30a17n58t93i46š71e18k 83D77r52b94o38h85l46a89v
Jsou zakázané
M59a47r28t86i47n 43H38o61c21e85k
před třema nedělema jsem měl ošklivej pád v padesátce a tak já bych určitě vyzkoušel tu helmu GIRO. mno, nikdy nevíte, kdy sebou zase majznete a mozek vám nesešroubujou nedají o sádry
M98a17r70i55a32n 18D26v74o56ř96á91k
Já bych si jí taky koupil, ale zkoušet ji nemusím budu raději důvěřovat výrobci
B92r52u94n66o 32C15h34o17j57k56a
K čemu je dobrý ten "šišatý" převodník?
P67a89v65e92l 64Č97e83r63n90í54k
Predstavte si ze se divate zboku na kolo a na miste slapek jsou hodiny tak, ze cyklista slape po smeru hodinovych rucicek. Nejvice sily dokaze cyklista vyvinout ve chvili kdy je slapka na pozici treti/devate hodiny. Nejmene sily vyvine ve chvili kdy je na pozici seste/dvanacte.
Sisaty prevodnik toto bere v uvahu takze ve chvili kdy jste na 3/9, ma nejvetsi prumer takze vyuzijete silu po delsi dobu, zatimco na 6/12 ma nejmensi prumer a setri sily protoze se v teto pozici rychleji protoci.
Je to jako by kolo neustale prehazovalo kolecka. Na tom velkem date vetsi rychlost ale musite mit vic sily, na tom malem musite slapnout rychleji ale nepotrebujete tolik sily.
Evoluce - kompletne sisaty prevodnik je pak podle me delana tak, ze dali cyklistu na rotoped a presne zmerili, jakou silu jsou jeho nohy schopne vyvinout v jednotlivych uhlech a podle toho elipsu jeste uzpusobili.
Osobne si myslim ze to je naprosto genialni napad a docela se divim ze se to na silnicnich kolech neobevilo uz davno.
P17e32t72r 10H23a32n29á86č22e20k
Údajně je efektivnější přenos síly, ale v praxi to má podle mě zanedbatelný význam.
P88e91t67r 53H74a90n80á20č33e37k
Ten elipsovitý tvar převodníků má Shimano už nejméně třicet let.
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Jako v pohádce. Japonský park pokryly koberce modrých květů hajniček
Turisté z celého světa míří v těchto dnech do veřejného parku Hitači na ostrově Honšú. Na 350...
Chmury otce Fouras. Pevnosti Boyard hrozí zkáza, ničí ji nápory vln
Pevnost Boyard, která se stala dějištěm populární televizní soutěže, ohrožují rozmary počasí. Kvůli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Biologické zbraně, hadi a plyn. Ostrovy, které jsou plné podivností
Některé byste nejspíš ani vidět nechtěli, jiné zase vidět nesmíte. Další mizejí z atlasů, objevují...
Nevzdávejte cestovatelská předsevzetí. Jaro jen ten pravý čas procestovat Evropu
Advertorial Evropské metropole jsou známé tím, že jsou v létě plné turistů. Předběhněte je a vydejte se na...
Poutní místa v Česku zažívají renesanci, říká autor populární knihy
Lidé stále častěji hledají lokality, kde mohou uniknout před dnešním komplikovaným světem. Návod na...
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
VIDEO: Nahlédněte do Indie očima české poutnice hnutí Hare Krišna
Indická republika je sedmá největší a s více než miliardou obyvatel jednou z nejlidnatějších zemí...
Prodej bytu 2+kk v Jablonci nad Nisou, ul. Anenské náměstí
Anenské náměstí, Jablonec nad Nisou
2 550 000 Kč