Už při koupi letenky se cestující snažil vysvětlit, že potřebuje sedadlo v řadě u nouzového východu, kde je víc místa pro nohy. Na jeho opakovanou žádost mu ale pracovník odpověděl, že jeho dlouhé nohy jsou nyní problémem palubního personálu a prodal mu krajní sedadlo v běžné řadě.
Nohy cestujícího samozřejmě vyčnívaly do uličky, kde o ně zakopl stevard. Zaměstnanci ho důrazně požádali, aby dal nohy z uličky pryč, což ale nebylo fyzicky možné. Proto mu nařídili letadlo opustit.
Incident se stal na palubě Horizon Air před odletem z Oregonu do Kalifornie. Nevlastní dcera cestujícího podala na jednání aerolinek stížnost u Svazu na ochranu spotřebitelů a uspěla.
Aerolinky se pasažérovi omluvily a na příští let mu věnovaly letenku zdarma. "Situace se měla řešit úplně jinak. Palubní personál měl požádat cestující, kteří seděli u nouzového východu, aby si někdo z nich vyměnil s vysokým mužem místo, a ne ho vyhodit z letadla," uvedl mluvčí aerolinky pro list The Australian.
V prosinci se odehrál podobný incident na palubě společnosti Spirit Airlines. Příliš vysoký 25letý cestující byl tehdy donucen absolvovat dvouapůlhodinový let z Chicaga na Floridu vestoje, protože se nevešel do sedadla.