Diskuze

Otestovali jsme krosové elektrokolo. Na stezkách jede parádně

Elektrokola se v posledních letech začala etablovat hlavně v městském provozu. Nyní se ale výrobci snaží proniknout i do lehčích terénů v přírodě. Umožňují to nové modely odpružených, odvážněji laděných kol. My jsme vyzkoušeli jedno z nich - krosové Guewer Cross.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Premiant

12. 8. 2010 19:52
???

kolo s motorem - opičárna:-/

0 0
možnosti

maryfox

28. 6. 2010 11:15
Než vám upadne pedál,

je toto kolo fakt bezva. Stalo se při třetí jízdě, na rušné silnici.Nic moc. Informovala jsem int. fy., kde jsem kolo koupila. To vám spraví v každém servisu, zněla odpověď. Náraz byl tvrdý,kolo divně vrže a co teď ? Za každou radu budu vděčná. Dík. ;-(

0 0
možnosti

RBrider

15. 7. 2010 8:37
Re: Než vám upadne pedál,

tohle je uplně plečka kolo za 5 tisíc z drahým elektropohonem, se pak nemůžete divit, po zajetí si ho nechte seřídit, tedy hned !!!!

0 0
možnosti

RBrider

5. 6. 2010 8:17
a nepleťte si hrušky z jabkama

toto je standartní horské kolo s elektromotorem

krosové vypadá tedy věru jinak ........Rv

0 0
možnosti

lombar

13. 5. 2010 21:55
nebuďte lenoši

Jaký tohle má význam, To už rovnou budu jezdit na krosině než tohle. Kolo je od toho aby se na něm šlapalo, jinak mohu mít rovnou motocykl

0 0
možnosti

SantaKlaun3

14. 5. 2010 10:37
Re: nebuďte lenoši

R^

0 0
možnosti

Niky79

13. 5. 2010 21:48
Vymastenost

"cena je téměř stejná jako za normální krosové kolo"

Normalni krosove kolo stoji 7-10 tisic. Toto stoji 2-3x vice.

Priste trochu rozumu do hrsti.

0 0
možnosti

individual

14. 5. 2010 9:39
Re: Vymastenost

Cože? Krosové kolo za 7 tisíc Kč? Vždyť 7 tisíc stojí jen (průměrná) odpružená vidlice...

0 0
možnosti

William.Riker

13. 5. 2010 21:21
brzdy

Lanko na kotouce? lanko pruzi, po pul roce zatuhne... Lanko na V brzdy, hydraulika na kotouce, to ma podle me srovnatelny brzdny ucinek... Lanko na kotouce je podle me jen tahak na levnou vec k nicemu

0 0
možnosti

biker-vendy

13. 5. 2010 21:53
Re: brzdy

Asi neznáš mechanický kotoučovky od Avidu. Brzdí lépe než 80% hydraulických. Ale než ty Zoomu co jsou v článku, to radši průměrné "V" brzdy.

0 0
možnosti

963214785

13. 5. 2010 20:20
hm

Co takhle menší baterku a rekuperační brzdy?

0 0
možnosti

opas

13. 5. 2010 20:45
Re: hm

U takhle malyho kola nema rekuperace vyznam. Rychle to nejede a pri malych otackach motoru nefunguje.

I na mym rychlym kole uplne jine ligy mam celkovou ucinnost rekuperace tak 5%

0 0
možnosti

Kozel_

13. 5. 2010 19:06
Ani ryba, ani rak. Ale zcela to nezavrhuji

Celé "elektrokolo" dělá vlastně toto. Širší obutí obou kol, zadní kolo s elektromotorem. Na rám držák a v něm upevněná baterie. Jinak normální kolo, i s přehazovačkou. Hloupé by to nebylo, pokud by člověk měl toto jako sestavu. Tj. dle potřeby si nasadil dozadu buď normální kolo, nebo to s motorem. A přidal držák s baterií nebo naopak sundal. Na to by nebylo třeba ani kupovat celé kolo, stačilo by zadní kolo, baterie a držák. Plus ovládání na řidítka. Takto zkombinované by bylo dobré pro lidi, kteří si rádi občas zasportují. Ale nemají zas takovou kondici a občas potřebují či využijí jízdu na "kole", spíš účelově, ne kvůli sportu.

Jinak kombinace na jedné vyjíždce mi nepřijde výhodná. Když šlapu, tak tahám s sebou navíc baterii a motor. Což je znát právě do kopce, tj. tam, kde by člověk potřeboval pomoci. Ujet 50 km, ale bez šlapání jen 25 - to je kombinace k ničemu. Druhých 25 km táhnu zátěž navíc, rovnou můžu šlapat celé - a o trochu víc námahy.

0 0
možnosti

Kozel_

13. 5. 2010 19:09
Re: Ani ryba, ani rak. Ale zcela to nezavrhuji

Bylo by asi efektivní, kdyby při jízdě z kopce by brzdilo motorem, tj. zpětně dobíjelo baterii. A vlastně bylo možné brzdit dynamem i jinak. To by ale bylo asi dražší. Dojezd 25 km je k ničemu, tohle ujede na kole i hodně velký nesportovec. Pokud by byl větší dojezd, tj. 50-60 km bez šlapání, tak by kolo bylo použitelné. Takto spíš jako hračka pro nadšence.

0 0
možnosti

Já neumím diskutovat slušně!

13. 5. 2010 15:04
Tak do lesa raději motorku.

než takovouhle chcíplotinu. Zatáhnu za plyn a motorka orá brázdu, tohle je rádno ,že se to vyškrábe na menší pahorek a baterka je prázdná.Rv

0 0
možnosti

Ric-pic

13. 5. 2010 15:20
Re: Tak do lesa raději motorku.

takový v lese střílím.

0 0
možnosti

marvrc

13. 5. 2010 14:25
moc se mi to líbí

v poslední době jsem si říkal, jak budu jezdit, až už síla nebude - a tohle je super ! A vy mladí - nesmějte se a buďte rádi, taky na vás dojde :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  19.4 14:15

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...

Největší hřbitov lodí západní polokoule vznikl kvůli kardinálnímu průšvihu

15. dubna 2024

Válka je o ničení a zabíjení. O újmě na životním prostředí. Snad právě proto tolik fascinuje osud...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků

18. dubna 2024

Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...

OBRAZEM: Na samotě V lomu. Podívejte se na nejnovější glamping v Česku

17. dubna 2024

Glamping, tedy luxusní kempování, nabírá v tuzemsku v posledních letech na popularitě. Nejnovější...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Váháte, kam na dovolenou? Toulání po Dánsku vás nabije pozitivní energií

12. dubna 2024

Dříve jsme chtěli vidět celý svět, dnes máme chuť jezdit jen do zemí, ve kterých se cítíme dobře....

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  19.4 14:15

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...

Španělské Stonehenge zpřístupnily klimatické změny. Je vítanou atrakcí

19. dubna 2024

Epizody vražedného sucha se do dění v Evropě nezapisují jen negativy. Vlna veder v roce 2022...

To nejlepší z Itálie. Florencie ohromí nejen originály starých mistrů

19. dubna 2024

Ve zvlněné krajině Toskánska leží kolébka renesance, která kdysi bývala jedním z nejvýznamnějších...

Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků

18. dubna 2024

Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...