Virgin Atlantic Airways

Virgin Atlantic Airways | foto: Profimedia.cz

Můžete prosím otevřít okno? Šílené žádosti cestujících v letadlech

  • 144
Požadavky cestujících v letadlech občas vyvedou z míry i zkušený palubní personál britských aerolinek Virgin Atlantic Airways. Mezi nejbizarnějšími žádostmi figurují například dotazy, kde je McDonald´s či jestli je možné ztlumit motory, napsal britský list Telegraph.

Letecká společnost Virgin Atlantic Airways zveřejnila na základě své interní ankety nejpodivnější žádosti cestujících, s kterými se jejich palubní personál setkal.

Nejčastějším dotazem je "Můžete prosím otevřít okno?", shodli se palubní zaměstnanci. Cestující se také běžně dožadují ztlumení motorů, protože jsou prý příliš hlučné. Neobvyklý není ani dotaz: "Může kapitán zastavit turbulence?"

Hodně podivných žádostí pramení z nereálných očekávání cestujících ohledně úrovně služeb na palubě letadla. Není tedy výjimkou, že jeden muž chtěl ukázat, kde jsou sprchy, a jiný se dotazoval na masážní salon.

Dost cestujících má zase mylnou představu o velikosti prostoru na palubě letadla. Jeden byl proto překvapený zamítavou odpovědí, že na palubě není restaurace McDonald´s. Další letušku zase zaskočila žádost cestující, která po ní chtěla, aby vzala její děti do hracího koutku.

Ojediněle palubní zaměstnanci řeší i opravdu kuriózní požadavky. Jedna letuška vypověděla, že po ní zákazník chtěl, aby mu zařídila masáž pro panenku Barbie. Jiná zase byla požádána, aby cestujícímu pomohla najít jeho skleněné oko, zatoulané někde na podlaze.

"Naše posádka se vždy mimořádně vynasnaží nabídnout zákazníkům co nejlepší služby. Některé žádosti cestujících jsou ale opravdovou výzvou a splnit je není v našich silách," prohlásila k anketě Caroline Lynam, PR manažérka Virgin Atlantic Airways.