Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Při odlivu není v moři voda, reklamoval klient zájezd u cestovky

aktualizováno 
Klienti cestovních kanceláří někdy bývají opravdu nesoudní v tom, za co požadují slevu či vrácení peněz. Někomu se nelíbí, že má na den "jen" dvě role toaletního papíru. Další si stěžuje, že musí jít do moře po rozpáleném písku. I takové kuriózní stížnosti letos řešila reklamační oddělení tuzemských cestovek.

Někomu vadí horký písek, jinému zas prodavači v Egyptě. Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Na které světové straně bude východ slunce?

"Cestovní kancelář by měla upozornit, že v době odlivu není voda v moři," stěžoval si klient CK Exim Tours.

"V katalogu neuvádíte, na které světové straně bude v Řecku východ slunce," napsal jiný klient.

Další stížnost se týkala jídla: "V den odletu jsme odjížděli z hotelu již v sedm hodin ráno a nemohli jsme si tak vychutnat palačinky, neboť se připravovaly až v 7:30."

Dalšímu českému turistovi se nelíbilo, že má k dispozici jen dvě roličky toaletního papíru denně.

"V Egyptě se očekává smlouvání při nákupu na stáncích, to nám znepříjemnilo pobyt," tvrdil při reklamaci klient cestovní agentury Invia.cz.

Další klient napsal, že když přišel na oběd v plavkách, personál mu řekl, že tam v plavkách být nesmí, a tak si je sundal.

Led rychle taje a chaluhy mi způsobily újmu

"Led ve sklenici vydržel pouze krátkou chvíli, poté bylo nutné jít zpět na bar a doplnit," zněla jiná výtka.

"U pyramid mě obtěžovali místní obyvatelé s prodejem různých věcí a zkazili nám celý výlet. Žádám o vrácení ceny," požadovala další klientka.

Jeden z účastníků zájezdu zase reklamoval znečištěnou pláž od chaluh a požadoval vrátit částku za zájezd a 50 tisíc za nemajetkovou újmu. Po měsíci poslal zpět vzetí reklamace, kde uvedl, že jeho stížnost byla motivována "vysokými emocemi umocněnými nezdařenou dovolenou ve svízelné životní situaci - trvale bez zaměstnání, dovolená na půjčku za účelem regenerace sil při hledání východiska z nelehké pozice bez příjmů".

Proč nebyl chodník až k moři?

"Cesta k pláži sestávala z 20 metrů dlouhého chodníku, a pak už jsme se museli brodit pískem až k pláži... žádáme kompenzaci, že chodník nebyl až k moři," napsal další klient cestovní kanceláři.

"Písek byl natolik rozpálený, že se nedalo bosou nohou přejít k moři. Nikdo nás na tuto závažnost neupozornil," tvrdil další.

"Jídlo nic moc, večeře jsme sice všechny snědli, přesto žádáme, aby nám byly peníze za večeře vráceny v plné výši," apeloval na reklamační oddělení další český turista.

"Prostřený stůl v restauraci jsme si mohli prohlédnout pouze z fotografií nabídky cestovní kanceláře," nelíbilo se klientovi portálu Dovolena.cz.

Klient cestovní kanceláře Nev-Dama si zase stěžoval, že měl na pokoji pouhých 16 °C. Jako důkaz přitom přiložil fotografii teploměru, na němž bylo 20 °C.

Vtipné repliky pracovníků reklamačních oddělení

Občas se blýsknou i zaměstnanci reklamačních oddělení cestovních kanceláří, tento případ se traduje už čtyři roky.

Klientovi, který si stěžoval, že když odhrnul závěs, "ve sprše byla samá, jak já říkám sviňucha, no prostě se to tam pěkně hemžilo", v reklamaci odpověděli toto:

"Co nazýváte sviňuchou Vy, to nevíme, ale český jazyk nazývá sviňuchou obecnou (Phocoena phocoena) druh kytovce, tedy živočicha, jehož výskyt ve Vaší koupelně by byl skutečnou biologickou senzací, jelikož typickým biotopem tohoto savce je moře."

Autor:




Nejčtenější

Značka na golfovém hřišti v Austrálii upozorňující na přítomnost žraloků.
Už žádné další útoky žraloků. Australské pláže budou hlídat drony

Austrálie vyšle na pláže bezpilotní letouny s kamerami, aby hlídaly výskyt žraloků u pobřeží a okamžitě vysílaly poplach pobřežní hlídce a na chytré hodinky...  celý článek

Karaoke z Islandu
Přijeďte a zlomíte si jazyk. Nejtěžší karaoke píseň má přilákat turisty

Že je váš rodný jazyk komplikovaný a turisté vás nedokážou ve vaší řeči ani pozdravit? Udělejte z toho výhodu. Originální karaoke písnička s komplikovanými...  celý článek

Před letošní cestou na Gašerbrum I. měl obavu, zda v něm výstup nerozvíří...
Bál jsem se, že na Gašerbrumu najdu parťákovy ostatky, říká Marek Holeček

Letos poprvé vylezl jihozápadní stěnou na osmitisícovku Gašerbrum I. Před čtyřmi lety tam při druhém společném pokusu tragicky zahynul jeho parťák Zdeněk...  celý článek

Přistání na řece Hudson
Zázrak na řece Hudson. Přistání, které se zapsalo do letecké historie

Úžasná přirozená ranvej. Široká, rovná. Ne příliš rušná. Až na to, že její povrch tvoří vodní hladina, na níž neplánovaně přistál airbus se 150 pasažéry. Po...  celý článek

"V den mých pětadvacátých narozen jsem se ráno podíval na svou kočku a uvědomil...
Moje kočka si žila lépe než já, říká muž, který brázdí svět bez motorů

V pětadvaceti opustil dobře placenou práci a rozhodl se věnovat své vášni – pomalému cestování. Dave Cornthwaite ukrajuje kilometry na paddleboardu, kajaku,...  celý článek

Další z rubriky

Větrný mlýn v Přemyslovicích
Kde mají Keltové svatyni a Švédové šance. Utajená místa uprostřed Moravy

Tohle rozlehlé území západně od Olomouce patří k nejkrásnějším koutům Česka, málokdo však o tom ví. Oblast jako stvořená pro nenáročné vycházky nebo projížďky...  celý článek

Film Dovolená s Andělem trefně popsal odborářské rekreace.
Dovolená nejen s Andělem. Odborářské rekreace dělnický lid miloval

Kdyby v létě 1952 revizor Gustav Anděl nevyjel do zotavovny Jezerka, dnešní generace by zřejmě netušily, jak tehdejší odborářská rekreace vypadala.  celý článek

Východ slunce na pražských Hradčanech (1. srpna 2017).
Nejlevnější turistická metropole v Evropě? Ano, je to Praha

Připadají vám ceny v centru Prahy absurdně natažené? Omyl. Praha patří v cestovatelských žebříčcích mezi nejlevnějších evropské metropole.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.