Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Při odlivu není v moři voda, reklamoval klient zájezd u cestovky

aktualizováno 
Klienti cestovních kanceláří někdy bývají opravdu nesoudní v tom, za co požadují slevu či vrácení peněz. Někomu se nelíbí, že má na den "jen" dvě role toaletního papíru. Další si stěžuje, že musí jít do moře po rozpáleném písku. I takové kuriózní stížnosti letos řešila reklamační oddělení tuzemských cestovek.

Někomu vadí horký písek, jinému zas prodavači v Egyptě. Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Na které světové straně bude východ slunce?

"Cestovní kancelář by měla upozornit, že v době odlivu není voda v moři," stěžoval si klient CK Exim Tours.

"V katalogu neuvádíte, na které světové straně bude v Řecku východ slunce," napsal jiný klient.

Další stížnost se týkala jídla: "V den odletu jsme odjížděli z hotelu již v sedm hodin ráno a nemohli jsme si tak vychutnat palačinky, neboť se připravovaly až v 7:30."

Dalšímu českému turistovi se nelíbilo, že má k dispozici jen dvě roličky toaletního papíru denně.

"V Egyptě se očekává smlouvání při nákupu na stáncích, to nám znepříjemnilo pobyt," tvrdil při reklamaci klient cestovní agentury Invia.cz.

Další klient napsal, že když přišel na oběd v plavkách, personál mu řekl, že tam v plavkách být nesmí, a tak si je sundal.

Led rychle taje a chaluhy mi způsobily újmu

"Led ve sklenici vydržel pouze krátkou chvíli, poté bylo nutné jít zpět na bar a doplnit," zněla jiná výtka.

"U pyramid mě obtěžovali místní obyvatelé s prodejem různých věcí a zkazili nám celý výlet. Žádám o vrácení ceny," požadovala další klientka.

Jeden z účastníků zájezdu zase reklamoval znečištěnou pláž od chaluh a požadoval vrátit částku za zájezd a 50 tisíc za nemajetkovou újmu. Po měsíci poslal zpět vzetí reklamace, kde uvedl, že jeho stížnost byla motivována "vysokými emocemi umocněnými nezdařenou dovolenou ve svízelné životní situaci - trvale bez zaměstnání, dovolená na půjčku za účelem regenerace sil při hledání východiska z nelehké pozice bez příjmů".

Proč nebyl chodník až k moři?

"Cesta k pláži sestávala z 20 metrů dlouhého chodníku, a pak už jsme se museli brodit pískem až k pláži... žádáme kompenzaci, že chodník nebyl až k moři," napsal další klient cestovní kanceláři.

"Písek byl natolik rozpálený, že se nedalo bosou nohou přejít k moři. Nikdo nás na tuto závažnost neupozornil," tvrdil další.

"Jídlo nic moc, večeře jsme sice všechny snědli, přesto žádáme, aby nám byly peníze za večeře vráceny v plné výši," apeloval na reklamační oddělení další český turista.

"Prostřený stůl v restauraci jsme si mohli prohlédnout pouze z fotografií nabídky cestovní kanceláře," nelíbilo se klientovi portálu Dovolena.cz.

Klient cestovní kanceláře Nev-Dama si zase stěžoval, že měl na pokoji pouhých 16 °C. Jako důkaz přitom přiložil fotografii teploměru, na němž bylo 20 °C.

Vtipné repliky pracovníků reklamačních oddělení

Občas se blýsknou i zaměstnanci reklamačních oddělení cestovních kanceláří, tento případ se traduje už čtyři roky.

Klientovi, který si stěžoval, že když odhrnul závěs, "ve sprše byla samá, jak já říkám sviňucha, no prostě se to tam pěkně hemžilo", v reklamaci odpověděli toto:

"Co nazýváte sviňuchou Vy, to nevíme, ale český jazyk nazývá sviňuchou obecnou (Phocoena phocoena) druh kytovce, tedy živočicha, jehož výskyt ve Vaší koupelně by byl skutečnou biologickou senzací, jelikož typickým biotopem tohoto savce je moře."

Autor:




Nejčtenější

„Dnes už jsou bicykly o něčem jiném. Mají kola 29 palců, všechno je lehké z...
Hurikán, přepadení a 107 defektů. Jako první Čech objel svět na kole

Deset let příprav, tři roky dobrodružného cestování a pak dvě desítky let vzpomínání. V září uplyne 20 let od chvíle, kdy jeden z nejznámějších českých...  celý článek

Microsoft Image Composite Editor - výběr zobrazení (projekce)
NÁVOD: Jak vyfotit a složit dechberoucí panorama? Zvládne to každý

Široké panoramatické fotografie dokážou na první pohled zaujmout. Lépe zachytí pohled na město nebo krajinu a zprostředkují tak zážitek, který běžná fotka 4:3...  celý článek

Medvěd s uloveným lososem
Aljaška, z které mrazí. Lososí hostina pro medvědy na vlastní oči

Jeden z nejúžasnějších zážitků v pozorování zvířat, jaký se dá na naší planetě v divočině zažít, je tažení lososů, na které čekají hladoví medvědi a nedočkavě...  celý článek

Britský zaoceánský parník Queen Elizabeth 2 (spuštění na vodu v září 1967)
Komfortní gigant na vodě Queen Elizabeth 2 místo oslav čeká na svůj osud

Zaoceánská pýcha Spojeného království Queen Elizabeth 2 slaví padesátku. Za 40 let služby loď přeplula Atlantik více než 800krát a převezla 2,5 milionu...  celý článek

Solná poušť po dešti
Dotknout se nebe. Putování nádhernou Bolívií s bleskem za zády

Druhá půlka mého bolivijského pobytu byla stejně nabitá jako ta první. Vydáváme se na povedený trek do And, poté sestoupíme do Amazonské nížiny a nakonec...  celý článek

Další z rubriky

Hřbitov sovětských zajatců
Na moravském konci světa. Putování kolem nejvyššího kopce Malé Hané

Na tomto výletě davy určitě nepotkáte. Budete se totiž pohybovat po jednom z našich vnitrozemských „konců světa“, kde nevedou žádné hlavní silnice ani...  celý článek

Sbaleno a jedeme na prázdniny k příbuzným a známým na venkov.
Konečně volno. Kam pojedeme? Romantické začátky turismu v Československu

Letovisko. To slovo voní sluncem, lesy, vodou a svobodou prázdnin. První republika je milovala, chlubily se jimi obce od Krušných hor po Beskydy.   celý článek

Bludiště vysekaná v kukuřičných lánech jsou novou turistickou atrakcí, zvláště...
Kukuřičná bludiště získávají popularitu, v Česku jich jsou desítky

Bludiště vysekaná v kukuřičných lánech jsou novou turistickou atrakcí, zvláště pro rodiny s dětmi. Vznikla na více místech v Česku, na jižní Moravě letos...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.