Jardovo kolo ještě zaprášené ze závodu. Dobře je vidět extrémní geometrie. Nízko položená řídítka a vysoký posez se sedlem mírně naklopeným dopředu.
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Špičkový odpružený Epic ve "standardní" úpravě
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Jedno ze srovnání stadardního Epiku a kola Jardy Kulhavého. Vlevo standardní představec, vpravo speciální dolů "zlomený" představec Jardy.
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Levá strana řídítek obou kol. Na spodním snímku Jardův grip jen s brzdovou pákou Avid XX bez přehazování převodníků.
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Pohled na pravou část standardních řídítek s páčkami přehazování a brzd Shimano XTR, pod nimi řídítka Jardy Kulhavého s otočným gip shiftem Sram XX1.
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Pravá strana řídítek Jardy Kulhavého s otočným grip shiftem Sram XX1 a brzdovou pákou a brzdou Avid XX
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Řídítka Jardy Kulhavého s otočným grip shiftem Sram XX1 a brzdovou pákou a brzdou Avid XX. A samozřejmě ještě s číslem z londýnského olympijského závodu.
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Jardovo kolo po převážení. I s pedály 9.92 kg
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Přední plášť Specialized Fast Track, šířka 2.0
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Zadní plášť Specialized Renegade, šířka 1.95
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Přední kolo s rychlým pláštěm Fast Track
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Malá libůstka na objímce sedlovky
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Levá část Jardových řídítek s vyleptaným jménem závodníka
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Mohutný střed Jardova kola s karbonovou klikou
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Převodník Sram XX1. Jarda měl při závodě vpředu 38 zubů.
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Zadní jedenáctikazeta a přehazovačka Sram XX1 s řetězem
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Zadní tlumič Specialized/Fox
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Karbonová horní číst přední vidlice s označením Blackbox
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Pohled na část zadní stavby Jardova kola s brzdným kotoučem, jedenáctikazetou a tlumicím zařízením Brain
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Špičkový Jardův pedál Look Quartz Carbon Titanium uchycený v karbonové klice
Autor: Petr Pravda, iDNES.cz
Jaroslav Kulhavý při jednom z krkolomných sjezdů londýnského závodu
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Jaroslav Kulhavý při londýnském závodu
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Jaroslav Kulhavý při londýnském závodu
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Přehazovačka Sram XX1
Autor: Sram
Jedenáctikazeta Sram XX1
Autor: Sram
Převodník Sram XX1 s nezvykle dlouhými zuby a klikami šlapání
Autor: Sram
Otoční grip shift Sram XX1, jaký používá Kulhavý
Autor: Sram
Druhá alternativa řazení u kompletu Sram XX1. Zde páčky.
Autor: Sram
Jedenáctikazeta Sram XX1
Autor: Sram
Thorsten Hamish, hlavní designer nového systému Sram XX1
Autor: Sram
Srovnání staré a nové špičkové kazety Sram. Vlevo desetikazeta XX, vpravo jedenáctikazeta XX1.
Autor: Sram
Jedenáctikazeta XX1
Autor: Sram
Nezvykle dlouhé zuby převodníku Sram XX1
Autor: Sram
Sada vyměnitelných převodníků Sram XX1, od 28 do 38 zubů
Autor: Sram
Brain - chytrý modul tlumicího systému kola Epic
Autor: Specialized.cz
í mechanismus tlumiče Fox/Specialized
Autor: Specialized.cz