Diskuze
Test superkola. Jezdí na něm Contador, Kreuziger i Štybar
Děkujeme za pochopení.
F15r41a73n49t97i24š55e91k 47D93r66b61o51h94l51a27v
Nevím co je na tom tak super. Je v Číně vyráběný rám jak pro profíky, tak pro běžnou /movitou/ populaci. Je na něm ta nejlepší sada a to je vše. Taková kola jezdí i jiné týmy s jinou značkou. Těžko mimo designu hledat rozdíly. Proč Spešla jezdí profíci? Je to jednoduché, Spešl nabídl nejlepší podmínky - to znamená všechna kola zdarma plus dost velký finanční balík do týmu. Tak se vybírají kola do profi týmů, nic jiného v tom nehledejte. Profik sám si kolo vybrat nemůže i kdyby chtěl. Musí jezdit na tom, co má ve smlouvě.
R69a57d28o81v98a55n 86D32l63u29g97o56s25z
Přesně tak, jde o formu reklamy, nikoliv individuální rozhodnutí.
Z27d27e17n38e55k 46H34e81j48m92a62l
No, dobře jsem se zasmál. To kolo je asi skutečně dobré. Sám mám pouze slušného "horáka" za 40 tisíc. Nicméně reklamně laděné výblitky Rudolfa Hronzy jsou spíše k smíchu!
F28r36a13n19t32i46š56e37k 78H36r24a96b95a56l
Připomnělo mi to "Kde jsou mý blatníky?"
V94l59a53d50i85m78í25r 98H76l29a76d58í33k
Není to náhodou placená reklama na Spešly ? Nemám nic proti této značce, ale tvrzení že jejich kola používá většina profi jezdců je nepřesná. Např. na současné Tour, ji "jedou" tři stáje z 22 startujících. (procento si každý může spočítat sám)
Navíc profi jezdci si nemohou vybírat na čem pojedou. Musí jet na tom, co mu dodá tým, vemte si Wiginse, ve Sky jezdil povině Pinarello, po odchodu si pořídil okamžitě Colnago, a prohlásil, že se na to těšil už několik let
R95i57c26h45a30r63d 64M63i72k52u77l98e27n72k70a
Design je ošklivý, cena šílená, manuální řazení... Kopuí si to někdo mimo profíků?
T76o87m13á29š 20Š80t59e86c
UCI je konzerva konzervatívna podobne ako napríklad s fúzatým hmotnostným limitom 6800 gramov, ktorý by dnešné superšpičkové karbónové stroje vedeli pokoriť aj bez ujmy na bezpečnosti.
S kotúčmi sa ale situácia hýbe, v auguste a septembri môžu tímy použiť kotúče na dvoch závodoch podľa vlastného výberu. Budúci rok sa očakáva skúšobné používanie kotúčov v priebehu celej sezóny a od sezóny 2017 ich úplné povolenie.
Inak Shimano a SRAM už majú špeciálne cestné kotúčové sady, Campa ešte nie, ale zrejme sa veľmi rýchlo pridá. Od MTB sa líšia menšími rozmermi trmeňov aj kotúčov, iným uchytením trmeňov a tak ďalej.
Hlavný argument pre kotúčovky je takmer nemenná účinosť bez ohľadu na poveternostné podmienky. To ráfkové brzdy na karbónových ráfikoch za mokra brzdia biedne, nehovoriac o ničení drahých ráfikov.
Inak bike je to pekný, i keď sám by som si Spešla nekúpil – príliš veľa sa uňho platí za značku, podobne ako u Treku. Nič to nemení, že je to fascinujúci stroj a k bežnému bicyklu za 20000 Kč sa má podobne ako monopost F1 k ľudovému Fiatu. A dobré je pamätať, že keďže je tento stroj stavaný hlavne na nekompromisný výkon, robia sa kompromisy inde, napríklad v životnosti komponentov. Kto si môže dovoliť takto drahý bike, môže si dovoliť pomerne často (dajme tomu každý 10000 km) meniť namotaný prešmyk, ohnutú prehadzovačku, ojazdenú reťaz (tú častejšie) a podobne.
D40a62v24i47d 28K59o82h41o72u22t
Jestli někomu bycikl připomíná bombardér, tak to teda potěš koště.
M59a79r62t90i92n 43D41r92a31h16o75n51o67v16s53k32y
narazka na celocerne provedeni.. zapojte fantazii trochu
J26a56k48u51b 46N69e46b15u67r48k26a
Dělat recenzi po 350km mi přijde trochu ukvapený :)
J85a77n 87V37r79š14k88a
Nejsem nijak vášnivý cyklista - najezdím tak 8 až 10 tisíc ročně, ale tyto unifikované hrůzy se mi opravdu nelíbí.
Ale když se podívám na ksichtbúkové stránky "Steel vintage bikes" tak to mi kane slza :-))
M92a94r70t66i84n 34B70e23d19n25a84ř35í94k
Prej "Nejsem nijak vášnivý cyklista"..ale najezdíte přes 8000 km ročně?.. Kolik teda najede vášniví cyklista? ..To abych nedělal nic jiného než jezdil na kole. Kašlat na práci a na "běžný život"...
T24o57m17á47š 40C25h63r92u62d18i89m17s70k69ý
laický dotaz. Když závodnící šetří na kole pomalu každý gram váhy-proč se nepoužívají kvalitní ráfkové brzdy, když jsou lehčí než kotoučové? Jednu etapu by snad špalky mohly vydržet v dobrém stavu, ne?
O88n42d25ř73e40j 32S48t51a11r59o11s42t97k80a
protože v dlouhem sjezdu se zahřivaji špalky i rafky a přestavaji brzdit
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Největší hřbitov lodí západní polokoule vznikl kvůli kardinálnímu průšvihu
Válka je o ničení a zabíjení. O újmě na životním prostředí. Snad právě proto tolik fascinuje osud...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků
Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...
OBRAZEM: Na samotě V lomu. Podívejte se na nejnovější glamping v Česku
Glamping, tedy luxusní kempování, nabírá v tuzemsku v posledních letech na popularitě. Nejnovější...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Biologické zbraně, hadi a plyn. Ostrovy, které jsou plné podivností
Některé byste nejspíš ani vidět nechtěli, jiné zase vidět nesmíte. Další mizejí z atlasů, objevují...
Biologické zbraně, hadi a plyn. Ostrovy, které jsou plné podivností
Některé byste nejspíš ani vidět nechtěli, jiné zase vidět nesmíte. Další mizejí z atlasů, objevují...
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Španělské Stonehenge zpřístupnily klimatické změny. Je vítanou atrakcí
Epizody vražedného sucha se do dění v Evropě nezapisují jen negativy. Vlna veder v roce 2022...
To nejlepší z Itálie. Florencie ohromí nejen originály starých mistrů
Ve zvlněné krajině Toskánska leží kolébka renesance, která kdysi bývala jedním z nejvýznamnějších...
Prodej obchodních prostorů v centru Jablonce
Podhorská, Jablonec nad Nisou
4 950 000 Kč