Jedinou testovanou komunikací, kterou tvoří dva oddělené tunely, je tunel Fourviere v Lyonu. Mezi oběma tunely však neexistuje žádná spojnice a novináři Auto-Plus v nich nenarazili na žádný hasicí přístroj.
Týdeník kritizuje nadměrnou dobu potřebnou k jakémukoli zásahu v tunelech Chat, v průsmyku Tende mezi Francií a Itálií, a Lioranu v departementu Cantal. Další tři tunely jsou označeny za "nebezpečné" nebo "velmi nebezpečné": Sainte-Marie-aux-Mines ve Vogézách, Croix-Rousse v Lyonu a Aragnouet-Bielsa v Pyrenejích,
kde francouzská část není osvětlena a kde není žádní signalizace.
Ředitelství silnic na ministerstvu dopravy v souvislosti s článkem Auto Plus uvedlo, že posílí kontroly v tunelu Chat a že ve Fréjusu provádí úpravy, které usnadní evakuaci v případě požáru. Stejně tak připomnělo, že na modernizaci tunelu Sainte
Marie aux Mines bude vynaloženo 600 miliónů franků a s 500 milióny se počítá na postavení ještě jednoho tunelu v Lioranu.
Pozornost na bezpečnost silničních tunelů ve Francii obrátil požár v tunelu pod Mont-Blankem, při němž v březnu 1999 zahynulo 39 lidí.