Trasování původní tratě a nové přeložky mezi zastávkou Loučovice a Lipnem nad Vltavou
Autor: NIKM
Původní nádraží v Lipně nad Vltavou mezi světovými válkami.
Autor: Museum Fotoateliér Seidel
Pohled na hladinu Vodního díla Lipno z úrovně, kde stávalo původní nádraží v Lipně nad Vltavou. 48.6338828N, 14.2335136E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní nádraží v Lipně nad Vltavou. Za řekou se už tyčí sídliště budovatelů přehrady. Znamená to, že nádraží zanedlouho přestane existovat.
Autor: loucovice-historie.cz
Fotografie původního nádraží v Lipně nad Vltavou se zápisem v prvním svazku obecní kroniky.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní trať u Lipenského zdvihu na místě dnešní hráze
Autor: loucovice-historie.cz
Pohled na hráz Vodního díla Lipno z úrovně, kde stávalo původní nádraží v Lipně nad Vltavou. 48.6338828N, 14.2335136E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
42 metrů dlouhý železniční most přes Vltavu za zastávkou Svatý Prokop (Loučovice zastávka). V souvislosti se stavbou přeložky byl snesen. Dnes po něm zbyly opěrné pilíře na vltavském břehu.
Autor: loucovice-historie.cz
Pohled přes Vltavu v trase bývalého ocelového mostu. V souvislosti se stavbou přeložky byl 42 metrů dlouhý viadukt snesen. 48.6259481N, 14.2454494E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opěrná zeď ocelového mostu přes Vltavu za zastávkou Loučovice. 48.6259481N, 14.2454494E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opěrná zeď ocelového mostu přes Vltavu za zastávkou Loučovice. 48.6259481N, 14.2454494E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opěrná zeď ocelového mostu přes Vltavu za zastávkou Loučovice. 48.6259481N, 14.2454494E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zanesený propustek na původní trati do Lipna nad Vltavou. V pozadí jsou vidět koleje přeložky. 48.6259481N, 14.2454494E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
V těchto místech za zastávkou Loučovice odbočovala původní trať do Lipna na Vltavou. Staré trať vedla za trakčním sloupem vlevo. 48.6254056N, 14.2456856E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
V těchto místech před zastávkou Loučovice se připojovala původní trať z Lipna na Vltavou. Staré trať přicházela před trakčním sloupem zprava. 48.6254056N, 14.2456856E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Elektrický vůz M 201.003 z vagonky Ringhoffer. Na Lipence sloužil ještě na konci 60. let
Autor: loucovice-historie.cz
Elektrický vůz EM 411.002 vznikl poválečnou rekonstrukcí původně německých motorových vozů VT 137 DRG. Tento stroj byl do depa ve Vyšším Brodě předán v květnu 1955.
Autor: loucovice-historie.cz
Nové nádraží v Lipně nad Vltavou. Do provozu byla uvedeno 1. 7. 1964.
Autor: loucovice-historie.cz
Nová budova nádraží v Lipně nad Vltavou. Do provozu byla uvedena 1. července 1964.
Autor: loucovice-historie.cz
Elektrická lokmotiva E 423.001 vyrobená v Adamovských strojírnách. Na Lipence sloužila od roku 1951 do roku 1973 kdy byla předána do Národního technického muzea. Dodnes je provozuschopná.
Autor: loucovice-historie.cz
Elektrická lokmotiva E 423.002 vyrobená v Adamovských strojírnách. Na Lipence sloužila od roku 1951 do roku 1973, o rok později byla zrušena a sešrotována.
Autor: loucovice-historie.cz
Jízdní řády tratě Zartlesdorf (Certlov, Rybník) - Lppner Schwebe (Lipenský zdvih, Lipno) z let 1914 a 1919
Autor: loucovice-historie.cz
Jízdní řády tratě Certlov (Rybník) - Lipno z roku 1936
Autor: loucovice-historie.cz
Nádraží Vyšší Brod - klášter se smíšeným vlakem, vedený motorovým vozem M 201.003
Autor: Museum Fotoateliér Seidel
Smíšený vlak vedený elektrickým vozem M 201 pod Čertovou stěnou
Autor: Museum Fotoateliér Seidel
Smíšený vlak vedený elektrickým vozem M 201 s nákladem dřeva pod Čertovou stěnou
Autor: loucovice-historie.cz
Vyšší Brod se smíšeným vlakem, vedený motorovým vozem M 201
Autor: Museum Fotoateliér Seidel