Diskuse k článku

VELKÝ TEST ELEKTROKOL: Kategorie horských kol s pevným rámem

V kategorii horských kol s pevným rámem testovali jezdci sedm kousků různých značek: Apache Yamka, Author Elevation, Easybike Ego, Giant Dirt, Merida eBig.Tour, Stevens E-Stoke a Trek Powerfly 5. Zabodoval hravý Giant, který majiteli slibuje zábavu v terénu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D63a95v18i54d 55H57o96l59m27a25n 2988487117709

A nejprodávanější kola okolo 15.000,- Kč nic ?? Test pro velmi úzkou zájmovou skupinu..

0/−1
19.7.2018 14:36
Foto

V35l86a42d21a 95V96a82n65e74k 9903806614328

Elektrokolo za 15 tisíc8-oRv...šrot...na popojíždění ..

+1/0
20.7.2018 16:39

D22a83v85i98d 13H91o28l31m12a88n 2378557897879

Jasný. To byla má chyba. Reagoval jsem na "odskočený" článek testu obyčejných kol, ale překlikl jsem omylem panel.

0/0
20.7.2018 16:41

L64u35k32á74š 67H78a90r50t62m14a16n87n 7284322973313

Proč ne i Ghost? Pro mě jedno z nejkrásnějších kol...

0/0
18.7.2018 12:09

M27i72l92a35n 83F74r40a25n94k 3565826

Bohužel tady chybí zástupci českých výrobců Lectron,Leader Fox, Crussis..vůbec tam nejsou kola ze zadní pohonem a kola s cenovou relací kolem třiceti tisíc...

+4/0
18.7.2018 10:30

J49a32n 97B14a65r16t18o28š 6395517263239

Zajímavý "objektivní" test, kde nejprodávanější značky nejsou pro jistotu zařazeny. Většina přátel vlastní Haibike s naprostou spokojeností. Na cestách tyto kola také vídám velmi často. Není celý test spíše jen placená reklama pro vybrané značky?

+2/−2
18.7.2018 10:07

P81a40v71e31l 81J92a25n72o94u33t 6800712633613

Škoda, že v testy nefigurují zástupci dvou českých "výrobců" LeaderFox a Crussis - spolu s Haibike patří u nás k nejprodávanějším...:-/

+2/0
18.7.2018 9:29

P63e14t88r 93O16t78r21u95b51a 6276648982495

Mě celkem zaráží, že u většiny strojů (koukal jsem na pevné rámy) jsou použité nízké modelové řady brzd. Tyto stroje váží podstatně více než normální kola, na horách díky pomoci elektromotoru a tím i nadšení jezdce se toho najezdí daleko více než na normálním kole, tudíž kvalitní brzdy bych viděl jako základ bezpečnosti.

+6/0
18.7.2018 8:28
Foto

V19l14a67d78i11m59í20r 94Š22ť52a58s31t79n82ý 1861266515353

Mám podobnou zkušenost. Mám Easy bike s motorem v zadním kole. Protože sám vážím 110kg + téměř 30kg kolo s baterií, slušné brzdy by si zasloužilo. Nicméně výrobce šel cenou láce, za kterou kolo zákazníků nabízel, čili ho vybavil mechanickými kotoučovkami, které tu váhu nebyly téměř schopny ubrzdit. Až po výměně destiček a důkladném seřízení se s jejich chodem a výkonem dá smířit, ale i tak, nic moc. Možná, když už je třeba z obchodního hlediska držet nízkou cenu, že by lepší práci odvedly ráfkové brzdy.

0/0
18.7.2018 11:02

R50a13d51e14k 38C45o45u46f11a85l 1873548667812

elktrokolo a véčka by byla cesta do záhuby

+3/0
18.7.2018 21:11
Foto

V52l42a62d89i64m12í69r 13Š50ť68a90s45t44n83ý 1981376185353

Proč?

+1/0
20.7.2018 7:15
Foto

V74l38a58d46a 40V15a75n32e42k 9643586344168

Nechal jsem si namontovat kapalinové brzdy Shimano...a pohoda! Při dlouhých sjezdech třeba v Beskydech z,mne bolely z brzdění ruce..;-(

0/0
20.7.2018 16:31
Foto

V66l85a75d78a 46V29a95n60e49k 9643466614818

S kolem Easy bike,motor v zadním kole jsem najel za rok 2,5 tisíc km.Nyni mám Easy bike Evo se středovým pohonem, nástup pomoci je velice vlažný a mrzí mne vypnutí asistence při řazení ! U starého kola byla větší " svoboda volby" asistence,kdy záleželo na jezdci jakou přípomoc vyžadoval! U EVO není možné akceleraci ovlivnit třeba při předjíždění traktorů;-(...oceňuji ale větší výdrž baterie, běžně najedu v členitém terénu přes 50 km ,nastoupaných 700 m ,a vrátím se se 70% baterie

0/0
18.7.2018 7:33

R22a91d10e60k 46C73o76u62f78a37l 1333168127572

řazení pod záběrem likviduje převody

0/0
18.7.2018 21:12
Foto

V24l42a68d15a 54V26a62n34e59k 9683156624188

Stejně vydrží řetěz tak 1tis km,a při řazení zvolním

0/0
19.7.2018 10:08

J22i73ř35í 73T22o83m57e91š 5822310813272

Pochopitelně ale jen u středového pohonu, u pohonu v zadním kole při řazení táhne motor a řadí se lehkým cvaknutím, netlačím na pedály.

0/0
28.7.2018 20:22

Najdete na iDNES.cz