Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J93a67k29u22b 89B56e80z12n89o53s76k19a 9487513316

Docela mi ve fotogalerii chybí fotografie míst i z dnešní doby..Porovnat místa tehdy a teď by bylo jistě zajímavé

+24/0
doporučit
5.11.2017 2:29

M88a38r76t78i97n 13W46a77l63l63n51e37r 6205810654540

Díky moc. Parádní fotky, člověk, když vidí tu Palmovku a jak v ulici Na Žertvách jezdil vlak...

Ve své podstatě je nejvíce neuvěřitelné, že na tom přejezdu v Zenklově to jezdilo ještě za doby, kdy byl člověk už na světě...před 35 lety...

Někdy mám takové "snílkovské" období o cestování časem, kdy by člověk byl ve "vzduchové bublině" aby nemohl zasahovat do dení v té době, ale zažil by třeba Prahu první republiky nebo třeba šedesátá, sedmdesátá léta...

+12/0
doporučit
6.11.2017 20:38

D51a26v23i30d 72K47n70a81p54e95k 8627974966175

Podle frekvence spojů si myslím, že nebyla škoda trať na Těšnov zrušit. Ale zbourat tak architektonicky nádherné nádraží Těšnov byla od příslušných úřadů prostě zhovadilost prvního řádu.

+10/0
doporučit
6.11.2017 9:18

D87e84n55i22s 77H38u56m98l 4352865565896

Škoda Denisova nádraží ;-(

+9/0
doporučit
5.11.2017 11:02

J64o58s47e29f 69T29r34ö97g35l 8919352306586

Před 11 lety jsem ten úsek od Vysočan procházel, překvapilo mě, kolik je toho ještě zachováno na to, že jsme v Praze, kde každý metr čtvereční plochy má x zájemců z řad developerů.

+7/0
doporučit
5.11.2017 10:57

J51a66n 94L33u11k50á48š 79B56e74d65r81n97í14č37e96k 1519897363729

Ty tramvaje pravidelně křížily tuto trať až po ukončení osobní pravidelné přepravy.

Předtím tam bylo pouze jednokolejné propojení. Žádná linka tudy nevedla do 1973/4

+7/0
doporučit
5.11.2017 7:49

M81a81r22e43k 35T36ů43m73a 4972808946592

Zbořit tak nádhernou stavbu je fakt šílenost...:-(

+6/0
doporučit
7.11.2017 14:07

V34í62t 36M70r60h74a33l 1465189193180

Tragický osud těšnovského nádraží je jasným důkazem zatemněnosti tehdejších soudruhů.

+6/0
doporučit
7.11.2017 10:20

M82a81r47t70i24n 95V10e82s12e98l57ý 1760688547616

Jo, toho mostu přes Rokytku jsem si v terénu všimnul, je blízko minipivovaru Kolčavka. Těšnovského nádraží je asi největší škoda, ale škoda je taky zastávky Praha - Královské Vinohrady nebo stanice Praha - Vyšehrad.

+4/0
doporučit
7.11.2017 9:56

M97i74r17o73s81l74a79v 16P57a45č76e65s 8460767666882

Pěkná reportáž o této, bohužel už zaniklé části Severozápadní dráhy. Na jízdu po této trati přes její průmyslovou Vysočanskou a Libeňskou část se nedá zapomenout. Už nikdy neuvidíme to, co jsme měli možnost vnímat cestou když jsme míjeli naplno v provozu například části Kolbenky...

+2/0
doporučit
12.11.2017 13:01

J63a71r73o38s61l87a64v 28K76a97d97l92e60c 5751859672261

R^Zpětně člověk musí uznat, že postavit tak velké nádraží v tom místě (Těšnov) byla chyba a to zbourání mělo smysl.

+5/−24
doporučit
5.11.2017 9:19

A97l75e57š 38A43d37a42m 7130740898349

Jo, tramvaje jezdily i přes karlův most.

Nejlepší jsou ty blázni, či chtějí likvidovat pěší zóny a rvát tam tramvaje-viz plán zavést opět tram na příkopy. Výborné, jak tvrdí, že tram se k pěším zonam skvělé hodí. Taková blbost...

+1/−14
doporučit
5.11.2017 10:20

J47a40n 63Č16e44k19a93l 7149935254104

No a zároveň s rušením trati se ve stejné trase plánovalo metro... Velmi ekonomické...

0/−1
doporučit
6.11.2017 10:56







Najdete na iDNES.cz