Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšší rychlost, lepší akcelerace. Otestovali jsme silniční karbonová kola

Podobně jako při předchozích ročnících Tour de France jsme se i letos podívali na jednu technickou zajímavost. Porovnali jsme přímo v akci, jak stejné silniční kolo jede s normálními hliníkovými a jak se špičkovými karbonovými koly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55o40j13m60í63r 34S74k44á12l61a 2650622166

Vůbec nejdůležitější jsou ta keramická ložiska...:-P;-D

Jinak - LW forever...;-)

+1/0
21.7.2017 7:03

T83o67m76á51š 31D30u28š74e59k 1927586642867

Na 50 kilácích se ze dne na den zlepším klidně i o 3 km/h, a to ani karbonová kola nepotřebuji. Stačí, aby bylo tepleji a méně foukalo.

+7/0
20.7.2017 22:17

A75l42e21š 29W30o75l52k70e12r 6959259714899

Miluji takováto exaktní měření.

+7/0
20.7.2017 21:15

J66o59z11e87f 93B71e45v60i32l85a45q91u44a 9955139401621

;-D;-D;-DPrvé, čo ma po prečítaní článku napadlo, bolo, že celý tento "test" je veľmi,ale veľmi subjektívny. Teda že je neobjektívny - a teda ničnehovoriaci, nevýpovedný!A teda aj zbytočný...:-P

+2/0
22.7.2017 14:50

V80á47c72l86a91v 63H24o80s84c22h 8906148872521

Bez slepého testu naprosto zbytečné

+2/0
20.7.2017 16:44

M15i60c64h70a26l 86V64e30r23n13e64r 8897956287844

Rychlost se s karbonovými koly značně sníží, protože s sebou do hospody budete muset vozit na nosiči gorilu, která vám bude ta vzácná kola hlídat:-)

+4/0
20.7.2017 16:21

R34o71m21a18n 30C57e52r83n97y 5133447300121

proč je tohle v rubrice cestování ? ... to kdyby si někdo chtěl pořídit karbonová kola , na nosiče dal výbavu na pár měsíců, stan, spacák a řešil akceleraci ? ;-D

+4/0
20.7.2017 15:54

D80a79n41i72e79l 80P84a37n73e79k 6262751412670

Jednoznacne jsou karbonova kola lepsi nez hlinikova na to neni treba delat iDnes test, kdyz tyto testy jsou uz leta hotovy. Ale rikat, ze jsem na karbonu jel rychleji o tolik a o tolik kdyz nemam wattak abych si udrzel stejny vykon nebo zda zrovna nefoukalo vic do zad je cira blbost.

Hlina je dobra na zimu/jaro nebo jako low cost reseni.

+2/0
20.7.2017 15:13
Foto

M44a18r96t94i44n 39P56i22š11t81o82r39a 8988308626609

A bylo testování prováděno naslepo, tj. že jezdec nevěděl, jaká kola aktuálně má?

A bylo provedeno alespoň 10 měření?

+5/0
20.7.2017 14:21

J36o95s84e83f 49V81y39s83k19o21č89i20l 7535556451766

Nejvíce ušetříte, když si nekoupíte nic...

+8/0
20.7.2017 13:06

D61a23v44i86d 13H67y14š72p88l79e97r 2573433797595

Mě stačí zhubnout a hned bude kolo o deset kilo lehčí.

Nějak karbon nemá šanci.

+19/0
20.7.2017 12:40

I31g75n47á82c 41M91r90k85v14i34č86k83a 2548282129665

Na zvlněném okruhu dlouhém asi 50 km jsem s karbonovými koly zvýšil průměrnou rychlost asi o 1 až 1,5 km/hod.

EHM.

+2/0
20.7.2017 12:00

P64e15t31r 25K64o43v59a92ř31í32k 1941133519337

To mě taky zarazilo, jak snadno a bez zaváhání autor tuto odchylku prohlásil za plus pro karbon ... Já bych si teda nic takového nedovolil - 20km trasu jezdím každý den o minuty až desítku minut jinak, podle podmínek, kondice, nálady.

+5/0
20.7.2017 14:55

D95a13v58i88d 23V72r70k24o53č 1842750188206

Hodnotit vliv kol na rycholost bez watmetru je přinejmenším diskutabilní.

+13/0
20.7.2017 11:08

P98e29t23r 85K70o32n25v91a36l27i25n26a 1715825258600

to neni diskutabilni, je to o nicem :). tedy jen o pocitu jestli si tu cenu umim zduvodnit :))

+5/0
20.7.2017 12:06

J45i87ř48í 61N18o30v38o93t40n54ý 5410528207294

Než si to koupíte, hlavně si pořádně vyzkoušejte, jestli Vám ty vysoké ráfky pasují do stojanu u hospody.

+36/0
20.7.2017 11:07

J54i17ř54í 43K40o79n45d61r72á87t 4595961778

;-D

+1/0
20.7.2017 12:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.