Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Testujeme NEJ česká horská kola. Duratec Torain je závodní zbraň

Ve čtvrtém a posledním pokračování seriálu o nejlepších českých MTB s pevnými hliníkovými rámy a 29“ koly jsme vyzkoušeli stroj oceňované značky Duratec. A stejně jako minule jsme narazili na kolo opravdu vysoké úrovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68e26t57r 29C37u86ř55í14n 1723534831141

idealní kolo na denní dojíždění do práce

0/0
9.11.2016 16:30

T30o97m33a83s 23V78a49r86g88a 1745114666985

supr článek, ale pište si to někam na blog, jinak si sami škodíte. není zač. čus.

0/−1
8.11.2016 21:50

P90a22v28e71l 94S58o91b96o32t35k18a 5940734

Horské kolo je masochismus, jen a pouze trápení, ať je sebelepší.

0/0
8.11.2016 21:12

N15o74r26b19e48r10t 58Š91t69ú49r 2926305691112

Když na něm jezdíte na cyklostezce po asfaltu, pak ano.

0/0
8.11.2016 21:15

T89o60m46a89s 75V70a40r61g84a 1875154816415

což se dá říct i o silničce, že... ;)

0/0
8.11.2016 21:56

J41a34n 48K40o86h90l 4523407911244

Za tu cenu nevypadá špatně. Ale protože jezdím na všech typech povrchů, tak horáka nechci, ani tady v horách se mi to nevyplatí, stačí trek, přestože dřív jsem po horách jezdil i závodně.. ;-)

+1/0
8.11.2016 20:45

J69a36n 50K89o51h22l 4683797351184

btw ten můj trek, tehdy asi za 30, vypadá téměř úplně stejně, teda až na ta kola :)

0/0
8.11.2016 20:45

P98e76t61r 34O28t43r36u25b97a 6546778852245

Boze, boze. "Ocenili jsme i uchycení zejména předního kola pevnou osou, což je kromě jiného u kotoučových brzd podmínkou, aby se zamezilo vibracím při brždění."

+3/0
8.11.2016 20:16

J69a85n86a 18N37ě87m45e61č58k73o55v46á 3443784261916

Pohled do životní reality: kolárna v paneláku, 80% staré rachotiny s obskurními sedly. Můj dvacet let starý těžký horák se tam vyjímá mezi nejlepšími ;-) A btw jo, i ten mě na ty občasné čtyřhodinové projížďky v klidu odveze.

Nejsem totální diletant, pozor. Ale tak si říkám, jestli tyhle články o kolech za 40 a víc tisíc snad nepatří spíš na nějaký cyklistický server... :-)

+4/−1
8.11.2016 15:13

T58o47m 25K39l29í95č61n97í40k 5410204395285

Na cykloserverech jsou obvykle spíše recenze dražších kol.

+5/0
8.11.2016 17:11

J22i58r86k54a 37B94l21a64h96i97č 9924471989702

40tis je pro mě dost :-/ budu se poohlížet z kraje 2017, tak jsem zvědav. Představoval bych si něco tak kolem 30tis. Nicméně kolečko je to zajímavé.

0/0
8.11.2016 12:30

P87e25t72r 68K68o80n77v63a75l61i93n65a 1315705568880

Pro nove, neskladane kolo do 30K opravdu nepotrebujete zadnou recenzi, je to uplne sumak :) Bude to vzdycky hlina na +- stejnych komponentech. Takze staci pokud vam sedi geometrie, mate ho jak reklamovat, servisovat a jestli vam ladi k prilbe :)

+2/0
8.11.2016 13:26

P40e35t46r 31P27r63a26v28d32a 4303389463

Prave ze to tak vzdycky neni. Kazdy ram ma jinou geometrii jine profily trubek kazde kolo ma trochu jine osazeni. Nekdo na tom setri nekdo ne. Porad ma smysl peclive vybirat.

+5/0
8.11.2016 14:00

T30o52m 14K73l31í96č68n60í40k 5690314235545

O geometrii píše, že vám musí sedět. Osazení je +/- stejné, silné značky vám v této ceně nabídnou většinou mix sady a horší vidlici, levnější značky klidně čisté sady. Problémem bude hmotnost, tam musíte přitlačit na peněženku.

0/0
8.11.2016 17:14

J52i88r16k75a 73B28l58a70h40i76č 9314891209402

JJ .... o tom ani v nejmenším nepolemizuju. To tak prostě je, spíš mi jde o to se na to kolo posadit, a zkusit. Mám problematickou výšku 190cm :) takže potřebuju pocitově aby kolo sedělo :-)

+1/0
8.11.2016 14:59

Z61b77y50n51ě15k 63J59a40n55d32a 7563452785661

Já bych se v této cenové relaci koukal po pravdě raději po bazaru, obzvlášť pokud trošku kolům rozimíte...

0/0
8.11.2016 21:10

J81i66ř43í 66F85o90g56e41l 2120721786402

Nevím, nechápu.

Poslední dobou se zde objevují recenze a testy na kola, která nepatří do té nejširší turistické třídy. Hobby cyklisty, jichž je nepochybně drtivá většina by daleko více zajímaly tyto informace na koa v cenových hladinách do 20 tisíc.

+3/−9
8.11.2016 9:12

J32a70n 55M33i54h13u90l30k47a 2694298396690

TAKY JSEM SI ZATÍM POČETL JEN O KOLECH, NA KTERÝCH SE NEJSPÍŠ NIKDY NESVEZU :-(

+1/−1
8.11.2016 9:31

P44e14t11r 82H51l26o42b72i35l 7249949962642

tohle kolo neni nijak cenove prestrelene... na tohle kolo ma spousta aktivnejsich cyklistu.. 40 tisic neni malo, ale kolo vypada velmi dobre...

Kolo za 20 tisic neni spatne ale pro aktivni jezdeni to tolik neni.

+10/−1
8.11.2016 10:13

O17n52d96ř94e91j 59B93u72r61e86š 5610244103859

Mám stejnej názor. Kolo pro aktivní ježdění s pevným rámem začíná na 25-30 tis. jinak to jsou vyhozený peníze.

+2/0
8.11.2016 10:44

J88i54r22i 78B75e22c29v26a70r 7272719666

Souhlas. Já vybíral před 10 lety a dal jsem si hranici 20.000 ..jenže pak jsem porovnával různé značky kol a jejich komponenty (a volil dražší a dražší -znáte, to: těch pár korun navíc mne nezabije :-)) ..a cena lezla pomalu nahoru -a skončil jsem na 29.000. Takže dnes je kolo za 40 (s kvalitní výbavou) pro ty, kteří berou ježdění vážně, vcelku přijatelná.

+2/0
8.11.2016 10:45

J68i76ř56í 79F53o22g60e28l 2870941326812

Nevím kolik najezdíte, já posledních deset let pravidelně 5 000 km a to jsem senior over 60. Kolo mám do 20 000,- CZK.

Považuji se za celkem aktivního cyklistu. (To ještě nepočítám zimní měsíce na rotopedu).

0/0
8.11.2016 12:24

P61e76t42r 74H52l53o17b20i89l 7399809572352

na jezdeni staci i kolo za 5.000 ...ale kdo by to porad servisoval a menil soucastky a dalsi a dalsi... zalezi taky jaky teren, jake tempo.... pokud jste rekreacni jezdec, kolo za dvacku staci, ale neni to ono.... je to stejne jak s auty... obchodak muze mit fabii nebo superba, oboje ho odveze a priveze... ale to vse okolo je diametralne odlisne, stejne jak u kol

0/0
8.11.2016 13:06

J38i15ř52í 51F38o75g83e75l 2740881766112

Servisuji jednou za rok, ale řekl bych, že můj původní příspěvek byl nepochopen.

Mínil jsem, že se tu stále objevují recenze hodně drahých kol, ale rubrika by měla být především pro rekreační jezdce a jejich potřeby a zkušenosti. Specialisté a závodníci mají specializované weby.

0/0
8.11.2016 15:00

P27e84t66r 29H41l76o92b92i89l 7809889462632

rozumim, ale 40 tisic mi neprijde jak hodne drahe kolo. To je takova slusna stredni trida.... kolo za 40 neni na zavody, ale na hodne dobre jezdeni... tohle je trida horskych kol a do terenu bych si fakt nekoupil kolo za 20tisic... myslim tim teren, ne polnacky,,,

na to opravdu staci kolo za 20.... abych nebyl za snoba, mam taky kolo za 25tisic a deset let stary... jezdeno vetsinou silnice a polnacky a na to s prehledem staci

0/0
8.11.2016 17:07

P92a83v96e23l 24Z69a46j89í24č41e13k 8924590886790

sjel jsem beskydy na kole za 5000 ze zastavarny... zadny problem krom utrzeneho slapatka za 200

0/0
8.11.2016 17:32

J39a33k11u58b 98N76e64b39u19r94k21a 6955897150959

Slušný kolo do 20 tisíc dnes získáte jedině tak, že si ho doma postavíte z mixu bazarových a zlevněných komponent. Takové kolo ale nemá smysl recenzovat.

+1/−1
8.11.2016 12:05

P38e58t58r 47P94r93a38v21d94a 4913139793

Děkujeme za tip, zvážíme, zda někdy neudělat i test "levných kol"

+2/−1
8.11.2016 12:18

Z13b25y30n39ě27k 44J89a10n40d90a 7193162405911

Navrhuji recenzi typu "Mých prvních tisíc kilometrů na TescoBikes"! ;-)

+1/0
8.11.2016 21:08

T35o97m46a59s 39V37a93r12g45a 1225864626605

:)))

0/0
8.11.2016 21:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.