- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ani nechci vědět, jak moc dostávají místní lidé a ekologie na frak.
Stejně jako při kterékoli jiné stavbě kdekoli na světě.
Leda pokud to berete tak, ze diky proziravosti Strany mohli nabidnout miliony hladovych krku ochotnych pracovat za par supu.
Platy v Číně jsem dnes vyšší než v polovině Evropy.
hm, za podobné peníze jako v Praze tunel Blanka...
no jo, řád sem, řád tam... navíc blanku platila praha a stejně jí využívají zejména mimopražští...tady letiště aspoň zaplatí stát...
Tohle je jedna z výhod autoritářských režimů. V pondělí rozhodnete, že postavíte letiště a v úterý tam už najedou bagry. Nemusí vás zajímat vlastník pozemků, vliv na životní prostředí, zájmové eko skupiny neexistují, případně existují, mají mundůr, lopaty a rýče a odkopou tu nejhorší práci. S náklady není třeba dělat si hlavu, protože materiál je, lidí neomezené množství a peníze v případě Číny nejsou problém. Ony ostatně v dnešní době nejsou problém nikdy, vždy je možné si půjčit a nakonec neplatit :).
Zkuste si jenom představit jak u nás stavíme takovou přehradu na řece. Pět let budete řešit vlastnictví pozemků. Pokud se eko svoloč dohodne, tak jsou schopni si skoupit malou parcelu a blokovat to ještě déle. Pokud se tam jen mihne nějaký mlok, máte průšvih, protože eko se z toho zblázní. Pokud ještě k tomu kopnete do hlíny a narazíte na keramiku a kosti a nestihnete to rychle zase zahrabat jinde, tak jste úplně někde, protože tam léta budete živit ze svého skupinu památkářů. A to se ke slovu ještě nedostala firma, která vyhrála výběrové řízení na stavbu. Ve skutečnosti tím pověří několik svých dodavatelů, na každou část stavby bude mít jiného s nejasným vlastníkem. Skutečnou stavbu pak provedou firmy najaté těmi dodavateli, které za polovinu prací ani nedostanou zaplaceno. A po 10 letech, kdy vyhodíte miliardy, se budou všichni divit, že ta přehrada nejen že nestojí, ale ještě se ani nezačalo stavět a polovina zainteresovaných firem změnila majitele nebo již neexistuje a na odpovědných postech už třetí volební období sedí někdo, kdo o tom nic neví, nic nepodepsal a za nic neodpovídá.
radši průtahy než žít v režimu jako je čínský..
Nekecáme makáme v praxi. To u nás nekecáme makáme znamená akorát kecáme.
JOJO, v tam se s tím nemažou. Začnou stavět letiště v ovocným sadu. Nezkoumají zda tam náhodou není hnízdiště nějakého ohroženého ptáčka nebo zda se tam nevyskytují nějaké žabky.
Pěkné. Hlavně nezapomenout na spojovací vlaky, protože běžet dva kilometry na druhý konec nebude žádný med.
wow, rikejte si co chcete, ale za Cinu tohle obdivuji
za co, že když si něco vymyslí, tak nepočítá mrtvoly po cestě?
Chybí tam přídavné jméno "megalomanský" a počet fotbalových hřišť, případně něco o Fabiích.
No jen bych si dovolil nesouhlasit s autorem. Momentálně se staví největší letiště na světe v Turecku poblíž Istanbulu. Při zkapacitnění celého letiště cca 150 mil. pasažerů ročně. https://en.wikipedia.org/wiki/Istanbul_New_Airport
tak se autor seknul... chtel napsat letiste s nejvetsi halou a napsal cele letiste. To se nekdy stane, ze nekdo nema uplne prehled o tematu...