Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otestovali jsme odpružené berany, novinku pro Sagana, Štybara a Vakoče

Jako jedni z prvních v Česku jsme dostali možnost vyzkoušet zcela nový model „terénního“ silničního kola, na němž budou světové i české hvězdy už za půl roku brázdit jarní klasiky poseté zrádnými kostkami. A čekal nás malý šok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V45o34j32t26ě38c31h 27M47a13r43h41o42u32l 8728162187133

Jednak je to ošklivý. A druhák by mě zajímalo spojení té pružící kapsle s vidlicí, to bude jedno slabé místo. A to druhé bude uchycení sedlovky, přesně řečeno to "pružení" (ono to bude spíš kloktání) volné části sedlovky nad uchycením uvnitř rámu. Pevné osy to mé na co? A ty náboje vypadají jak od kováře - na kole za 150klacků...;-)

+1/0
10.10.2016 12:33

J62a18n 41S91l90a98v33í60k 2251409450786

Jezdím jako hobík Rubaix PRO už docela dlouho a v poho - pro mě super. Nevím proč to měnit a neví to asi ani S a proto vymýšlí toto. Viděl jsem A.C. jak protestoval při TdF, že Rubaix nechce...(odpružená řidítka už tu byla atd.)

0/0
8.10.2016 6:48

P15e58t47r 35P58r44a63v51d32a 4773269673

Bohužel až dnes se mi podařilo spojit se Zdeňkem Štybarem. Kolo si velmi pochvaluje a odpružení představce považuje za průlomové řešení. Řekl, že zvažuje, že by na něm objel celé jaro. Podrobněji je doplněno v článku

+2/0
7.10.2016 15:08

T56o70m 37K28l68í54č40n89í22k 5960204175345

Pokud se nepletu, Sagan bude příští rok v Boře a ti jezdí na Argon 18.

0/−4
7.10.2016 10:57

M21i19l70a56n 42H44o74š23e22k 3363579745475

Sagan má smlouvu se S a počítá se s tím, že bude dál jezdit na S (ostatně i celá Bora).

+7/0
7.10.2016 11:24

T27o96m 60K53l82í84č91n72í45k 5290714155905

Pravda, Mea Maxima Culpa. nějak jsem vypustil, že budou

Bora-Hansgrohe a jezdit na spešlech. Díky

0/0
7.10.2016 12:17

P70e98t54r 66P17r47a40v10d47a 4353929933

Úplně v pořádku, dnes je často těch informací tolik, že člověk někdy neví, co platí a co ne

0/0
7.10.2016 14:55

K89a42r51e54l 43S43u79m52b30a37l 4431392679247

Bude jeydit spešla

0/0
8.10.2016 9:56

M35i25l60a74n 88L97i51n50h73a74r68t 8554296197446

Gratuluji ! Jedna věta, tři slova a pouhopouhé tři pravopisné chyby... R^;-D

Jinak samozřejmě rozumím, co jste chtěl národu sděliti a kde se stala chyba...;-)

+1/−2
8.10.2016 14:14

M46o79j71m67í58r 91S51k50á28l11a 2850912626

;-D;-D

0/0
9.10.2016 7:01

P69e42t65r 24P97r91a22v25d49a 4713459933

Dostali jsme z firmy Specialized upřesňující Informaci (omlouvají se za původní nepřesnost, kterou iDNES.cz převzal). Ložiska v tlumící patroně skutečně jsou. Patrona je kompletně utěsněná a tři pružiny běhají na 4setech jehličkových ložisek. Nicméně ložiska není třeba ( ani není jak) servisovat. Jsouvelmi drobná

+4/0
7.10.2016 10:07

J52a49r67o75m84i87r 24F69a18r83e56k 4702713187

Posleze me napadl jeste jeden argument, proc tam neco byt musi. Pokud by to byla jen trubka v trubce (behajici na kluznych pozdrech napriklad), nebylo by mozne zatacet (protacely by se vuci sobe).

Je dobre vedet, ze u Specialized mysli navsechno :)

+2/0
7.10.2016 10:19

V32á82c74l41a72v 13H16o87s79c40h 8196538562361

To kolo je až garážisticky, kolenózně ošklivý.

+4/−1
7.10.2016 9:41

L96u28k96á17š 35S72e16d52l83á73č42e23k 1703327547850

Předpokládám, že to bude mít vypínání pružení a to na pevno, protože si nedovedu představit, že by v závěrečném spurtu na tom třebas Sagan vyhrál.

+2/−1
7.10.2016 9:21

J85a93r52o89m69i39r 50F17a97r42e87k 4632683367

Chodi to 17mm dolu, 3 nahoru s tim, ze smerem nahoru je to uz hodne tuhe. Prave kvuli spurtum, aspon tak to zduvodnuji u speslu a v testech. Zamykani to nema...

+2/0
7.10.2016 9:26

P66e41t41r 87P72r88a85v49d44a 4983129793

Zamykání to opravdu nemá, jen jedna ze tří pružin v patroně se dá vyměnit podle váhy a potřeby jezdce

+4/0
7.10.2016 9:29

H97u10b98e59r42t 83Ž43í92t54k24o 4109668663665

To je nepřesné, co zde uvádíte, viz http://cyclingtips.com/2016/09/first-look-review-specialized-roubaix-2017/ :

"... the springs are designed for the road conditions and NOT rider weight, size or frame geometry."

0/0
7.10.2016 12:45

P77e89t18r 92P83r51a82v56d17a 4113809813

Prodávám, jak jsem koupil. I při přebírání testovacího kola jsem musel sdělit váhu. Ptal jsem se expertů a roli podle nich hrají 3 věci: kvalita-nekvalita povrchu, váha jezdce a jezdcovy subjektivní pocity...

0/0
7.10.2016 14:54

P58e65t98r 45P59r53a87v89d40a 4493189483

Omlouvám se čtenářům, Tom Boonen není Lars Boom, takže Belgie! Opravili jsme

+7/0
7.10.2016 9:14

M98o14j30m74í81r 51S40k73á31l15a 2200952406

;-)

0/0
7.10.2016 9:19

K50a24r59e96l 51S92u96m77b59a34l 4771932199647

Pravdo, doporučuji se seznámit se všemi podrobnostmi a pak si dovolit psát podobný článek!!!!!!

0/−2
8.10.2016 9:59

Z56b78y76n36ě38k 81J69a93n78d31a 7173742645691

Netušíte někdo, kde mají být v pružení ložiska, že se autor podivuje že tam nejsou? Si nějak neumím představit...

0/0
7.10.2016 9:09

J16a60r53o54m12i14r 18F38a37r91e87k 4562203697

Jsou tam jehlova loziska, aspon podle nekterych zdroju. Z fotek neni poznat nic, takze tezko rict:

It’s composed of a tube-within-a-tube rolling on four sets of needle bearings and supported by three coil springs: two for support and one for tuning.

+1/0
7.10.2016 9:16

Z49b79y51n80ě71k 86J83a94n53d77a 7813242705561

Hmm, no našel jsem tohle:

http://brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/09/Specialized-Roubaix-future-shock-headset-2017-endurance-road-bike-21.jpg

a prostě nevidím prostor pro ně. A právě ani při jiném podobném řešení... A třeba na MTB jsem přední vidlici taky nikdy ložiska nemazal :-)

0/0
7.10.2016 9:27

J45a38r88o76m37i36r 70F97a79r33e90k 4142563277

Mezi temi dvema trubkami neco byt musi, na obrazku to videt opravdu neni. Jinak by tam byla vule.

0/0
7.10.2016 9:48

P51e83t47r 80P70r10a53v98d78a 4353129773

Podle mých informací tam ložiska nejsou (v takto namáhané části se to nabízí), ale znovu ověřuji a budu doufám za chvíli informovat v diskusi.... díky za připomínky

+2/0
7.10.2016 9:27

J85a21r17o74m71i87r 43F60a92r97e13k 4212283827

Na oficialnich strankach speslu nic neni, z fotek to taky videt nejde. Ale nabizi se podobne reseni jako ma Cannondale v headshoku nebo lefty. Na nekterych fotkach jde videt, ze povrch tech trubek neni ciste valcovy, ale jsou tam rovne plochy, tzn drahy pro loziska. Na nekterych obrazcich jdou videt i loziska, napriklad fotka 4 z fotogalerie tady.

0/0
7.10.2016 9:39

V97l51a98d28i89s67l39a65v 53A69d40a10m53e69c 2125458591638

Pamatuji v dávných dobách kyvné představce s elastomerem a neujalo se to. . Myslím si, že by měli zamakat s tlumičem vidlice v místě hlavového složení.

A poznámka, takoví závodníci a postaví jim kolo na Ultegře. Asi to bude pro ty závodníky použití jen na ten závod, tak nepotřebují životnost.

+1/0
7.10.2016 9:05

T73o58m 50K59l90í15č60n13í69k 5940344525795

Ty odpružené představce byly peklo, mě to stálo 2 měsíce v neschopnosti a utženou klíční kost... Ultegra je imho v pohodě, záleží na ostré konfiguraci pro závod.

+1/0
7.10.2016 12:20

V35l61a86d11i12s98l59a45v 43A47d30a66m46e44c 2705438721588

Ultegra je technicky v pohodě, spíš jde o princip, že mistr světa vyfasuje Ultegru a né Dura Ace.

0/0
7.10.2016 12:50

T56o48m 49K46l68í42č48n59í93k 5670864975445

Předpokládám, že mistr světa vyfasuje z fabriky něco trochu jiného, než odborník z iDnes od Svorady.

+3/0
7.10.2016 12:53

M41i11l88a14n 48H65o68š98e46k 3103279405205

Vyfasuje toto

https://www.specialized.com/cz/cs/bikes/road/sworks-roubaix-etap/126341

0/0
7.10.2016 13:57

L30u91b53o69š 88L68o95u46ž76e14n40s87k91ý 4540621513154

Asi také ne úplně. Bude mít určitě jiná kola na galuskách a bez té brašny na nářadí. A nejspíš i dospělé kliky a ne kompakty.

+1/0
11.10.2016 11:57

P91a58v45e13l 87N65e57d40ě32l77a 5146580204471

Pane Pravdo, stačilo napsat děkuji za upozornění na chybu.

Holt, co se nosí na Technetu, nenosí se zde.

+2/−3
7.10.2016 8:43

M31o16j58m22í55r 16S33k77á27l11a 2970632956

R^R^R^

0/0
7.10.2016 8:46

P57e25t55r 20P15r56a40v18d68a 4933179413

Ale nosí pane Nedělo, děkuji, dostal jsem se k tomu až teď

+3/0
7.10.2016 9:15

P36a95v39e66l 89Š90ť87a66s65t19n81ý 7430429175457

Bude se ti líp spát? Nechápu tyhle nářky.

+2/−1
7.10.2016 13:49

M80i23l40a43n 15H34o68š98e24k 3763679975115

Asi to i funguje, ale na pohled je málokteré kolo odpudivější než toto rubéčko. Ad mantra nekvalitní české silnice - tak si proboha trochu švih naplánuju, abych se těm horším vyhnul. Ale kvůli občasné špatné silnici měnit klasickou, tvrdou, rychlou žiletku za takovýto možná funkční, ale totálně nevkusný hybrid, to chce fakt silnou víru ve schopnosti kouzelného S a dobrého prodavače. Jinak typ S-Works a běžný model má jízdní vlastnosti podobné asi tak, jako Passat a Golf, taky to jede, ale... ;)

+7/−1
7.10.2016 8:38

D78a39v61i21d 50N79o29v19o93t21n37y 3200204966407

jaky je rozdil mezi passatem a golfem ?

+1/0
7.10.2016 9:46

D48a43n21i77e97l 21P59a93n38e60k 6112171662960

Docela podstatny

0/−1
7.10.2016 10:19

T25o88m 32K91l85í86č35n57í69k 5920614875365

Tak ono je rubéčko stavěné hlavně na jarní klasiky.

+1/0
7.10.2016 12:21

P85e11t13r 33P94r36a38v60d79a 4653889103

Se srovnáním modelů S-Works a Expert (to už je velmi kvalitní kolo) si troufám říci, že nemáte pravdu. Charakteristika zůstává stejná. Ten největší rozdíl je ve váze/kvalitě rámu, top rám má materiál Fact 11r carbon, Expert o stupeň nižší (ale vidlice zůstává stejná)

0/0
7.10.2016 15:06

J88a29k45u33b 60N48e72b61u22r78k32a 6145277330199

Jsem zvědavej, kdy je napadne vrátit se k oceli :)

+1/0
7.10.2016 8:28

P14a90v72e27l 26S20l84a72b91ý 6352378163794

Berany? Snad oblouky, řídítka :-) Jinak tohle kolo je jen pro ty náročný klasiky na kostkách, naše silnice jsou kvalitní :-)

+4/−1
7.10.2016 8:23

M38i46c44h33a42l 91K95u67c89h33t19a 6533884354232

Klandry?

0/−1
9.10.2016 22:16

P17e78t97r 15T71y27č33k69a 6175472729882

Proč to má kotoučové brzdy? Nejsou v pelotonu zakázané?

0/0
7.10.2016 7:44

T14o55m 52K97l32í42č91n32í75k 5440974705345

UCI je loni povolila pro jarní klasiky, od příští sezóny měly být plošně povolené.

0/0
7.10.2016 12:26

J36a50n 24Z66i63m73a 1379849705645

Boze to je datlovina. No aspon konecne Specialized priznal ze ty jeho elastomery jsou na nic a nefunguji. Co si ti Asiati uz nevymysli, ted cekam jen iSpecialized. :-) A poradne predrazeny, at si burani co to kupuji posmaknou. :-)

+6/−5
7.10.2016 7:19

J22a36r31o44s62l14a76v 37J84i69r13á91k 4219460354853

a proto elastomer v sedlovce zustal, ty mudrale ;-D

+2/0
7.10.2016 7:45

M20o95j12m47í72r 79S36k79á44l75a 2190122526

"...ve spolupráci s nizozemským klasikářem Tomem Boonenem...";-D;-D;-D

+5/0
7.10.2016 6:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.