- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na fotce č. 4 je elNINO bravurní.
A s těma pevnějšíma galuskama udělal dobře. Kdoví, jak by se umístil Sagy, kdyby neměl defekt.
Mechanik Čábelický to píše, jako by na tom Scottu seděl. Myslím že neseděl. Focené kolo si vypůjčili někde před zastoupením Scotta, vyfotili a zase hned vrátili. Ukažte fotky, kde na Scottu Čábelický jede, nebo kde na něm sedí i ten Pravda. Opravdu je nějaký mechanik povolaným člověkem, který pozná jízdní vlastnosti kola?
Takže ve finále bylo odzkoušeno jiné kolo :-)
Co se týče ceny, tak tu bych u závodního kola pro olympijské vítěze tipoval trochu výš.
Nicméně stejně jenom závidím tu hmotnost. I když, při mém metráku je to stejně jedno :-)
Ano, znám to. Ale při snižování hmotnosti komplexu jezdec + bicykl je prvních 20 kg nejlevnějších, dokonce se dá i ušetřit. Když pak dojde na kolo, tak snižování hmotnosti už leze víc a víc do peněženky, nejdražší jsou poslední 3 - 4 gramy.
me prijdezajimave, ze tyhle top kola jsou osazeny SRAMem, ktery je vesmes hobiky hodne vysmivany, teda me to tak prislo. Pritom mi prijde ze jejich produkty nejsou vubec spatne. Ale vsichni resi porad jen Shimano.
Já myslím, že tam jde spíš o cenové srovnání podobně kvalitních věcí - SRAM je o něco dražší, takže to srovnatelné máte od Shimana o něco levněji. Sám však od SRAMu mám zadní náboj (X9), který jsem vyměnil za dost mizerný původní (jakési mizerné Shimano). Myslím si však, že jde opravdu spíše o poměřování kvalita/cena.
Nevím, jestli je nutnost větší práce s těžištěm jako mínus. Ano je to fyzicky namáhavější a vyžaduje to více sportovního založení (či jak to popsat, prostě smysl pro pohyb, který nemá každý). Ale při dobrém zvládnutí je výsledek jasný. Lepší průchodnost terénem a ovladatelnost. Čili opět plus. A myslím, že to bylo i trochu vidět při závodě, kdy měl Nino lepší průchodnost přes některé překážky než Jára. A i to mu dalo nakonec vítězný náskok. Dle popisu v článku by měl Nino dominovat ve sjezdu, ale on svou převahu v posledním kole získal naopak při výjezdu přes technické pasáže. A i v zatáčkách (serpentinách) jsem měl pocit, že měl mírně navrch.