Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyzkoušeli jsme kolo Jardy Kulhavého z olympijského souboje titánů

Skoro každý ví, jak vypadá a jezdí běžné horské kolo. „Stříbrný“ stroj Jaroslava Kulhavého, se kterým závodil na olympiádě v Riu, vypadá z dálky sice podobně, ale má jiné materiály i spoustu specialit. Speciální jsou proto nejen jeho jízdní vlastnosti, ale také cena, která odpovídá novému menšímu vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66a39n 20P14o59l37a62n37s19k61ý 4752337273921

Ale toto není kolo Kulhavého.. :-/

0/0
4.9.2016 17:23
Foto

J26a74n 51F11i40k19á96č28e13k 6100980585425

Ježiš, už zase to cyklistický informační odpad pana Pravdy? :-))))

0/−3
2.9.2016 8:36

L68a16d15i24s92l53a18v 17B54u20r46d34a 2207794258325

Jsem poměrně překvapený úrovní fotek, tentokrát žádné detaily trávy apod.:-)

0/0
1.9.2016 13:49

P49a79v45e39l 49K75h93a87i39l 2408779892258

Krásný stroj!

+2/0
31.8.2016 15:12

V37o79j94t62ě18c58h 37M19a12r43h64o20u86l 8118802967923

Můžu si vykoukat oči, ale nic krásného nevidím. Dokonce ani nic zajímavého (kromě ceny). Ve spešlu jsou specialisté na na nudná kola (v Riu s tou barvou překvapili, ale to je výjimka). Kvalitu jízdních vlastností nezpochybňuji, ale jistě lze sehnat stejně kvalitní kolo s lepším designem za poloviční peníze.

+1/−1
31.8.2016 15:51

A33n63t85o81n78í88n 29H43o19l28í35k 8687843524760

Jojo .. stangle ze Sobi 20 je holt neprekonatelna klasika ..

0/0
5.9.2016 14:07

V24o28j24t79ě67c43h 94M51a45r37h86o71u86l 8128392737603

Kolo Nino Schurtera se nám přes nejvyšší úsilí sehnat nepodařilo!;-D;-D;-D

Tak ono to víno zase není tak čisté co předsedo, ještě v něm něco plave...:-P

+1/0
31.8.2016 14:43

M33i28k52u75l18á27š 44K56l40a75n35g 7798477895682

No, asi jste si zas tolik práce se zjišťováním Schurterova kola nedali... Na jeho oficiálních stránkách se dá jednoduše zjistit, že jezdí na Scott Spark 900, má tam i kompletní specifikaci. Při vyhledání základních klíčových slov do vyhledávače navíc vyskočí i specifikace pro Rio. Která se lišila víceméně jen graficky.

+6/−1
30.8.2016 10:18

P33e45t84r 28D26u38c30h78á14č49e16k 6248459923773

Zjištěním/zajištěním....

+2/0
30.8.2016 10:51

M96i81k41u63l81á82š 22K13l63a93n94g 7368917345772

Moje chyba, omlouvám se :-)

0/0
30.8.2016 12:34

J16a88n 95S21t45o17d63o49l15a 7361870433340

Já to z textu chápu tak, že si Petr chtěl půjčit sériovou verzi Schurterovy Krávy. Podobně jako si půjčil, projel, nafotil a popsal toho Kulhavého Spešla. Buď tahle Kráva není v ČR nebo mu ji nepůjčili.

0/0
30.8.2016 16:40

P59e79t95r 65T51y90č68k21a 6435532229702

Saganovi plati Specialized miliony. Sagan mel uplne stejne kolo jako Jara. Pochybuji ze by dovolili jet na Schurterove kole.

0/0
30.8.2016 20:52

Z51b14y31n45ě42k 25J27a25n20d53a 7783322205251

Předpokládám že Petr je autor článku, Petr Pravda... Kdyby si chtěl Peter Sagan půjčit Scotta, doručí mu ho messík klidně ve tři ráno :-)

+5/0
30.8.2016 21:22

J70a17n 84S29t27o74d28o72l97a 7361160613120

Sagan je PetEr. Petr je Pravda, autor tohodle článku.

0/0
31.8.2016 0:00

M41o54j80m49í47r 15S51k33á72l19a 2360432846

tohodle;-D

0/0
31.8.2016 20:26

J82a21n 87S26t63o78d50o41l46a 7891880333370

Tvrzení, že model z Ria má těžší převod na stoupnání, je mylné. Poměr 38:50 je víc do lehka než 34:42. Jsem línej počítat zuby na sériový 2/10 Krávě, ale o moc víc do lehka tam asi nebudu.

+8/0
30.8.2016 10:10

J50a63n 65S83t13o70d24o52l29a 7871130913750

Dohledal jsem si tu svojí obyčejnou Krávu Scale 950, a ta má 24:36, což je opravdu výrazně lehčí převod než 38:50. Jen jsem tuhle kombinaci snad nikdy nepoužil, jen když jsem chtěl vědět, že to do extrémních poloh chodí, takže si myslím, že 38:50 je i pro slabšího amatérského jezdce dostatečné. Lehčí by stejně hrabal nebo stavěl na zadní.

+2/0
30.8.2016 16:48

M89a64r44t31i69n 79F77i93l12i18p45c63z51y32k 3491231255903

"Běžný turista by s tím měl v kopcích problémy, v prudších pasážích už by musel seskočit a tlačit".

Nechci přeceňovat běžného turistu, ale s převodem 38:50 vyjede i běžný turista všechno. Tedy všechno na asfaltu, pokud je to míněno v těžkém terénu, tak tam zase člověk spíše než na limity převodů narazí na limity povrchu.

+11/−1
30.8.2016 10:09

P11e97t16r 68K60o43n48v81a85l79i28n98a 1175275128210

tak nejak patram v pameti kolik ze asfaltu v to olymp XC zavode bylo? Ono je kua velkej rozdil jet 15-20% po asfaltu nebo po korenech :)

0/−1
30.8.2016 11:53

J59a62n 37M53a24t98ě67j92k29a 4922854167

souhlasím s panem Kovadlinou, ono když máte točit extra lehký převod do kopce, neudržíte kolo v kontaktu s terénem a zvedá se na zadní, silou v nohách.. takže to bylo myšleno takto, že běžný turista raději sleze.

0/−1
30.8.2016 12:51

J19i68ř15í 16N64e45č79á51s62e73k 6737426321633

Na základě debaty o zvonku vyhlašuji hlasování: Zvonek ANO, nebo NE! A začínám: Kolo docela dobrý, naježděno taky docela dost... a docela svižně... ale zvonek považuji za nepostradatelnou součást své výbavy! Dojíždím cyklisty, vidím záda chodců: Cink...a všichni jsem OK. A vy...?

+16/−3
30.8.2016 8:56

M21a26r59t62i36n 59P83a33v33e41l95e23k 5780517455775

Zvonek nepotřebuji,jsem duševně zdráv a když se někdo motá na cyklostezce prostě přibrzdím a počkám až si mne všimne.Ony gumy 2,25" docela slušně hučí,takže mne lidé slyší,když nereagují tak prostě požádám.

+7/0
30.8.2016 9:03

V87o66j85t41ě91c97h 58M95a15r93h26o57u12l 8608352937593

Bruslaři se sluchátky na cyklostezce nereagují na "hučení" ani na nic jiného. Proto po cyklostezkách zásadně nejezdím a zvonek tedy nepotřebuji...

+3/0
31.8.2016 15:43

J47a91r97o90s40l43a47v 26K73o56v29á29ř21í84k 4198853380690

Zvonek jsem koupil, protože většina chodců neslyší na pardon či s dovolením.

+2/0
30.8.2016 9:10

L66u13d48ě51k 28N57ě24m13e11c 5915941742984

Já to dělám stejně, lidi mají dost času uhnout, když na ně cinknu z 20 metrů. Funguje to.

+2/0
30.8.2016 9:11

P67a20v53e77l 19N43e33d39ě63l81a 5316250754281

ještě by sis tam měl dát potkávačky a dálkovky. Pak mlhovky. Vyhřívané sedlo a HLAVNĚ odrazka do drátů. Hadičku od pumpičky spoj a dej si na náby. A až budeš mít po svačině, tak rozstříhej jogurt, vem si z něho pruh a kolíčkem ho připevni k vidlici.

R^

+8/−2
30.8.2016 9:26

J89a44n 86Š69p59a12t88n92ý 2143282876925

místo slahounku muze pouzit stetinky, ale pro ty pak bude muset do NDR

+1/0
30.8.2016 13:36

V81o85j26t75ě41c78h 34M52a87r92h25o38u38l 8308422397973

Jde li o silniční kolo, je třeba ještě otočit berany nahoru.:-)

+3/0
31.8.2016 15:45

P81a33v44e14l 10N51e46d65ě13l70a 5186480714491

R^

0/0
2.9.2016 9:24

P44a43v88e76l 20Z32a10j43í42č12e23k 8124170456160

zvonek na silnicce fakt nemam :) ale na horskem mam pripnuty mobil a miniapku co zahouka jako sanitka. Jinak kdyz vidim ty pomale bambelaky tak zpomalim stejne jako v aute a pak se zas rozjedu no problem.

+2/0
30.8.2016 9:42

J24a95n 77S75t88o66d60o12l83a 7971430523960

Zvonek ne. Já si písknu. Slyšet je to výborně, jen mám občas strach, aby si někdo špatně nevysvětloval, že na něj pískám.

V Itálii jsem potkával chlapa na silničce, který měl v hubě rozhodcovskou píšťalku, a když se mu na stezce motali lidi, pískal jak Collina.

Já pískám jen na hubu, je to možná slyšet víc než ta rozhodcovská, ale ne úplně rád to dělám, aby to neuráželo zbytečně moc lidí.

+3/0
30.8.2016 10:00

M74i33c11h50a37l 21S67t29e80p69a89n62e52k 7918560339812

Nakonec jsem skončil taky u zvonku - je to "jednoznačný" zvuk, který je těžké zaměnit s běžným ruchem, je jakž takž slyšet i proti větru a není tak "urážlivý" jako volání nebo pískání. Když dojíždím někoho, kdo o mě evidentně netuší, lehce zazvoním třeba 30 m předem, což většinou stačí, aby se dotyčný ohlédl. Když nereaguje, je potřeba zpomalit, protože není nic horšího, než když se chodec lekne... téměř vždy pak udělá krok špatným směrem. Peklo jsou sluchátka - u chodců, bruslařů... a cyklistů vyloženě na zabití.

+1/0
30.8.2016 16:31

J98a18n 14S62t89o67d10o13l64a 7341480653230

Dík za tuhle zvonkovou debatu. Shromáždilo se tady několik velice konstruktivních a zajímavých pro-zvonkových lidí. Mě by to dřív nenapadlo, že zvonek může být užitečný i na sportovním kole.

Máš pravdu, ten zvonek nic neváží a zní krásně a jednoznačně. Dcera ho má na horském kole, a fakt že to je naprosto bezproblémové. Na sluchátkáře už pak platí jen ten ostrý hvizd :-)

0/0
30.8.2016 16:35

P86e52t70r 97T58y43č67k70a 6155422219142

Kdyz syn dostal prvni kolo a mel za sebou prvni projizdku tak prvni co chtel na kolo dokoupit nez vyjel na druhou byl zvonek. V osmi letech.

+1/0
30.8.2016 20:55

J73a67r66o18s69l84a90v 21J30i54r51á95k 4729920334923

jezdim spise po lese a ne na cyklostezkach, kterym se pokud to jde vyhybam, takze zvonek neni potreba, pokud preci jen ano, staci mi v dostatecne vzdalenosti volat "diky" a je po problemu

+3/0
30.8.2016 10:16

P45e73t30r 98T28. 77D14v64o24ř86á78k 4684798203

Já vždy cvakal páčkama brzd. Teď mám kotouče a páčky necvakaj. Když kolo používám cestou do práce, kde je stezka pro chodce a cyklisty společná, zvonek by se hodil.

+1/0
30.8.2016 21:41

M11a58r69t93i28n 62F67i90l59i60p79c98z15y26k 3661791855383

A proč třeba nepísknete?

+1/0
30.8.2016 10:17

J87i26ř73í 41N48e87č21á37s93e45k 6187506171853

Já bohužel neumím takovéto ostré intenzivní hvízdnutí :-( A v hustším provozu je halekání "pozoooor", nebo "díky" nebo tak málo efektivní... na starým kole jsem docela s úspěchem cvakal pákama brzd...ale jak říkám: Už x-let nedám na zvoneček (takový ten na cinknutí) dopustit - pěkně zní, neuráží - a je slyšet..

+6/0
30.8.2016 13:27

O56n16d67ř71e36j 92P81u32t44n75a 9791124461595

Když už se chci projet na kole, tak nejezdím tam, kde je milion chodců. Pokud už se do takové situace dostanu, tak mám snad pusu, ne? Zatím to vždycky stačilo.

+2/0
30.8.2016 10:17

J86a53n 13M44a87t73ě52j22k40a 4242304817

přesně ty samé zkušenosti mám, škoda jen, že někdo k tomu poslouchá hodbu ve sluchadlech a můj zvonek neslyší..bez zvonku nejedu ani singl trek stezku, kam není za zatáčku vidět, raději cinknu

0/0
30.8.2016 12:54

B76o54h30u28m12i48l 33S85t62e95j74s59k92a39l 5323294531473

Hydraulický avidy mně pískají jak lokomotiva, zvonek nepotřebuju, stačí přibrzdit ;-D

+3/0
30.8.2016 13:48

J48a66n 65S75t60o23d43o70l89a 7291410523700

Jirko, dík za rozproudění téhle debaty. Byla kontruktivní a přesvědčila mě, že zvonek má nesporné výhody.

0/0
30.8.2016 16:50

M79a97r83t79i51n 17D24o92k12t57o25r 5419838157796

Většinou jezdím tam kde skoro nikdo není, po rovině nebo do kopce mě skoro 95% lidí zaregistruje a když fičím z kopce tak vetšinou vydávám takový kravál, že ani nemusím nějak upozorňovat. Na asfaltu nebo kde to nedrncá někdy volám "kolo" a připadá mi že lidi reagují lépe a rychleji než na zvonek nebo jiné vyřvávání.

0/0
30.8.2016 23:18
Foto

P58r34e76m76y61s46l 84K96y61s32e16l81a61k 5465713714719

Já teda nevím, ale já bych raději vyzkoušel kolo Nino Schurtera. .-) i přes to, že jsem Jardovi fandil.

+1/0
30.8.2016 8:28

V29á34c83l40a61v 85S60v49o55b63o67d25a 3571619670200

"Jediný „nedostatek“ pro nezávodníka může být pohon 1 x 12, který v prudkých kopcích vyžaduje větší sílu a zdatnost." nesouhlasím... co už byste chtěli víc než 50 zubů vzadu, vždyť to je už je obří pila ;-D

+15/0
30.8.2016 8:16

J55a58n 44S36t72o22d55o30l16a 7271140323260

Máš pravdu, nespočítali si poměry. V Londýně měl 34/10-42, zatímco v Riu 38/10-50. Poměr 34:42 je zaokrouhleno 0.81, zatímco u 38:50 je přesně 0.76. Takže ten model z Ria je naopak lepší kopcolez než z Londýna.

+2/0
30.8.2016 10:07

D41a79v50i43d 78S47ý42k17o85r14a 7514911311847

Článek se mi líbil, díky.

+5/0
30.8.2016 8:12
Foto

V97i46k21t76o52r 23Š46k87o20d14a 1605433780343

Ďáblův stroj...:-) Když to odlehčim, tak se starsim modelem zlato, s novejsim stříbro. :-)

0/0
30.8.2016 6:54

M94a35g23d47a93l34e56n50a 20H35r44o35n40o44v21s79k96á 3920642364509

Vím, že to není zásadní údaj, ale každý "turista" se ihned zeptá na hmotnost takového kola. A ta i přes podrobný popis tu uvedená není:-(

+24/0
30.8.2016 4:53

P77e24t94r 29K33o78n29v12a97l29i42n58a 1315125358700

model bez sram eagle (to je ta placka 1x12) ma neco kolem 9.40 kg i s pedalama. Tohle bude +- na stejne vaze

+2/0
30.8.2016 6:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.