Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyzkoušeli jsme kolo Jardy Kulhavého z olympijského souboje titánů

Skoro každý ví, jak vypadá a jezdí běžné horské kolo. „Stříbrný“ stroj Jaroslava Kulhavého, se kterým závodil na olympiádě v Riu, vypadá z dálky sice podobně, ale má jiné materiály i spoustu specialit. Speciální jsou proto nejen jeho jízdní vlastnosti, ale také cena, která odpovídá novému menšímu vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11a61n 16P41o41l13a62n14s55k47ý 4232637453271

Ale toto není kolo Kulhavého.. :-/

0/0
4.9.2016 17:23
Foto

J84a70n 90F84i94k57á92č72e66k 6290510145975

Ježiš, už zase to cyklistický informační odpad pana Pravdy? :-))))

0/−3
2.9.2016 8:36

L39a57d53i97s44l25a54v 64B36u69r93d88a 2527324408705

Jsem poměrně překvapený úrovní fotek, tentokrát žádné detaily trávy apod.:-)

0/0
1.9.2016 13:49

P46a68v78e51l 77K63h45a53i18l 2558799962178

Krásný stroj!

+2/0
31.8.2016 15:12

V87o48j21t88ě98c64h 74M97a93r25h29o29u72l 8308442307903

Můžu si vykoukat oči, ale nic krásného nevidím. Dokonce ani nic zajímavého (kromě ceny). Ve spešlu jsou specialisté na na nudná kola (v Riu s tou barvou překvapili, ale to je výjimka). Kvalitu jízdních vlastností nezpochybňuji, ale jistě lze sehnat stejně kvalitní kolo s lepším designem za poloviční peníze.

+1/−1
31.8.2016 15:51

A15n14t70o42n94í81n 82H34o55l61í92k 8177543364690

Jojo .. stangle ze Sobi 20 je holt neprekonatelna klasika ..

0/0
5.9.2016 14:07

V73o66j28t81ě54c76h 62M33a75r95h48o73u63l 8328572907253

Kolo Nino Schurtera se nám přes nejvyšší úsilí sehnat nepodařilo!;-D;-D;-D

Tak ono to víno zase není tak čisté co předsedo, ještě v něm něco plave...:-P

+1/0
31.8.2016 14:43

M18i86k63u74l91á46š 54K53l38a15n73g 7188227145852

No, asi jste si zas tolik práce se zjišťováním Schurterova kola nedali... Na jeho oficiálních stránkách se dá jednoduše zjistit, že jezdí na Scott Spark 900, má tam i kompletní specifikaci. Při vyhledání základních klíčových slov do vyhledávače navíc vyskočí i specifikace pro Rio. Která se lišila víceméně jen graficky.

+6/−1
30.8.2016 10:18

P70e91t59r 97D63u26c48h45á37č51e47k 6668979433183

Zjištěním/zajištěním....

+2/0
30.8.2016 10:51

M69i32k14u12l91á45š 49K15l98a73n80g 7368117485562

Moje chyba, omlouvám se :-)

0/0
30.8.2016 12:34

J58a66n 83S43t86o92d40o96l91a 7611900483280

Já to z textu chápu tak, že si Petr chtěl půjčit sériovou verzi Schurterovy Krávy. Podobně jako si půjčil, projel, nafotil a popsal toho Kulhavého Spešla. Buď tahle Kráva není v ČR nebo mu ji nepůjčili.

0/0
30.8.2016 16:40

P46e50t98r 87T54y94č96k14a 6855182129932

Saganovi plati Specialized miliony. Sagan mel uplne stejne kolo jako Jara. Pochybuji ze by dovolili jet na Schurterove kole.

0/0
30.8.2016 20:52

Z34b52y54n98ě88k 45J21a44n88d93a 7883102245981

Předpokládám že Petr je autor článku, Petr Pravda... Kdyby si chtěl Peter Sagan půjčit Scotta, doručí mu ho messík klidně ve tři ráno :-)

+5/0
30.8.2016 21:22

J30a76n 91S16t19o40d53o10l85a 7621320813480

Sagan je PetEr. Petr je Pravda, autor tohodle článku.

0/0
31.8.2016 0:00

M56o53j59m54í79r 75S41k92á68l86a 2510922716

tohodle;-D

0/0
31.8.2016 20:26

J55a36n 83S56t56o19d86o40l94a 7761360933110

Tvrzení, že model z Ria má těžší převod na stoupnání, je mylné. Poměr 38:50 je víc do lehka než 34:42. Jsem línej počítat zuby na sériový 2/10 Krávě, ale o moc víc do lehka tam asi nebudu.

+8/0
30.8.2016 10:10

J92a63n 79S51t68o46d65o62l72a 7871450433440

Dohledal jsem si tu svojí obyčejnou Krávu Scale 950, a ta má 24:36, což je opravdu výrazně lehčí převod než 38:50. Jen jsem tuhle kombinaci snad nikdy nepoužil, jen když jsem chtěl vědět, že to do extrémních poloh chodí, takže si myslím, že 38:50 je i pro slabšího amatérského jezdce dostatečné. Lehčí by stejně hrabal nebo stavěl na zadní.

+2/0
30.8.2016 16:48

M29a47r67t37i18n 14F64i25l67i97p73c12z15y75k 3711601265573

"Běžný turista by s tím měl v kopcích problémy, v prudších pasážích už by musel seskočit a tlačit".

Nechci přeceňovat běžného turistu, ale s převodem 38:50 vyjede i běžný turista všechno. Tedy všechno na asfaltu, pokud je to míněno v těžkém terénu, tak tam zase člověk spíše než na limity převodů narazí na limity povrchu.

+11/−1
30.8.2016 10:09

P82e27t85r 74K48o39n87v44a82l56i16n92a 1625955218220

tak nejak patram v pameti kolik ze asfaltu v to olymp XC zavode bylo? Ono je kua velkej rozdil jet 15-20% po asfaltu nebo po korenech :)

0/−1
30.8.2016 11:53

J74a66n 91M37a49t28ě88j45k76a 4942814777

souhlasím s panem Kovadlinou, ono když máte točit extra lehký převod do kopce, neudržíte kolo v kontaktu s terénem a zvedá se na zadní, silou v nohách.. takže to bylo myšleno takto, že běžný turista raději sleze.

0/−1
30.8.2016 12:51

J65i41ř89í 90N22e70č86á60s26e43k 6727296971293

Na základě debaty o zvonku vyhlašuji hlasování: Zvonek ANO, nebo NE! A začínám: Kolo docela dobrý, naježděno taky docela dost... a docela svižně... ale zvonek považuji za nepostradatelnou součást své výbavy! Dojíždím cyklisty, vidím záda chodců: Cink...a všichni jsem OK. A vy...?

+16/−3
30.8.2016 8:56

M68a80r68t61i15n 20P16a92v62e95l92e33k 5300437985955

Zvonek nepotřebuji,jsem duševně zdráv a když se někdo motá na cyklostezce prostě přibrzdím a počkám až si mne všimne.Ony gumy 2,25" docela slušně hučí,takže mne lidé slyší,když nereagují tak prostě požádám.

+7/0
30.8.2016 9:03

V38o70j43t16ě66c27h 25M25a11r50h34o34u61l 8578332287173

Bruslaři se sluchátky na cyklostezce nereagují na "hučení" ani na nic jiného. Proto po cyklostezkách zásadně nejezdím a zvonek tedy nepotřebuji...

+3/0
31.8.2016 15:43

J97a30r63o18s43l76a66v 59K47o36v93á29ř47í65k 4278273470430

Zvonek jsem koupil, protože většina chodců neslyší na pardon či s dovolením.

+2/0
30.8.2016 9:10

L57u63d22ě12k 63N52ě45m13e69c 5815671112474

Já to dělám stejně, lidi mají dost času uhnout, když na ně cinknu z 20 metrů. Funguje to.

+2/0
30.8.2016 9:11

P69a15v23e91l 10N75e73d62ě98l39a 5986660764871

ještě by sis tam měl dát potkávačky a dálkovky. Pak mlhovky. Vyhřívané sedlo a HLAVNĚ odrazka do drátů. Hadičku od pumpičky spoj a dej si na náby. A až budeš mít po svačině, tak rozstříhej jogurt, vem si z něho pruh a kolíčkem ho připevni k vidlici.

R^

+8/−2
30.8.2016 9:26

J17a31n 86Š67p44a40t84n84ý 2593862856275

místo slahounku muze pouzit stetinky, ale pro ty pak bude muset do NDR

+1/0
30.8.2016 13:36

V10o64j96t72ě96c77h 78M35a55r58h41o52u34l 8278712687943

Jde li o silniční kolo, je třeba ještě otočit berany nahoru.:-)

+3/0
31.8.2016 15:45

P12a95v75e56l 94N48e93d98ě65l17a 5836290634151

R^

0/0
2.9.2016 9:24

P24a57v73e96l 11Z65a12j88í96č62e60k 8714540256190

zvonek na silnicce fakt nemam :) ale na horskem mam pripnuty mobil a miniapku co zahouka jako sanitka. Jinak kdyz vidim ty pomale bambelaky tak zpomalim stejne jako v aute a pak se zas rozjedu no problem.

+2/0
30.8.2016 9:42

J22a23n 25S63t31o13d25o13l88a 7501770573820

Zvonek ne. Já si písknu. Slyšet je to výborně, jen mám občas strach, aby si někdo špatně nevysvětloval, že na něj pískám.

V Itálii jsem potkával chlapa na silničce, který měl v hubě rozhodcovskou píšťalku, a když se mu na stezce motali lidi, pískal jak Collina.

Já pískám jen na hubu, je to možná slyšet víc než ta rozhodcovská, ale ne úplně rád to dělám, aby to neuráželo zbytečně moc lidí.

+3/0
30.8.2016 10:00

M78i68c48h74a22l 88S29t13e23p93a97n62e26k 7988170779932

Nakonec jsem skončil taky u zvonku - je to "jednoznačný" zvuk, který je těžké zaměnit s běžným ruchem, je jakž takž slyšet i proti větru a není tak "urážlivý" jako volání nebo pískání. Když dojíždím někoho, kdo o mě evidentně netuší, lehce zazvoním třeba 30 m předem, což většinou stačí, aby se dotyčný ohlédl. Když nereaguje, je potřeba zpomalit, protože není nic horšího, než když se chodec lekne... téměř vždy pak udělá krok špatným směrem. Peklo jsou sluchátka - u chodců, bruslařů... a cyklistů vyloženě na zabití.

+1/0
30.8.2016 16:31

J44a76n 49S83t56o93d70o14l98a 7821210423700

Dík za tuhle zvonkovou debatu. Shromáždilo se tady několik velice konstruktivních a zajímavých pro-zvonkových lidí. Mě by to dřív nenapadlo, že zvonek může být užitečný i na sportovním kole.

Máš pravdu, ten zvonek nic neváží a zní krásně a jednoznačně. Dcera ho má na horském kole, a fakt že to je naprosto bezproblémové. Na sluchátkáře už pak platí jen ten ostrý hvizd :-)

0/0
30.8.2016 16:35

P17e60t87r 54T16y27č92k22a 6955422369882

Kdyz syn dostal prvni kolo a mel za sebou prvni projizdku tak prvni co chtel na kolo dokoupit nez vyjel na druhou byl zvonek. V osmi letech.

+1/0
30.8.2016 20:55

J19a98r30o65s68l86a25v 94J21i55r43á80k 4429940224533

jezdim spise po lese a ne na cyklostezkach, kterym se pokud to jde vyhybam, takze zvonek neni potreba, pokud preci jen ano, staci mi v dostatecne vzdalenosti volat "diky" a je po problemu

+3/0
30.8.2016 10:16

P14e17t88r 46T90. 80D33v89o12ř37á54k 4114598113

Já vždy cvakal páčkama brzd. Teď mám kotouče a páčky necvakaj. Když kolo používám cestou do práce, kde je stezka pro chodce a cyklisty společná, zvonek by se hodil.

+1/0
30.8.2016 21:41

M31a79r17t57i67n 83F70i82l43i24p34c26z74y95k 3151541735723

A proč třeba nepísknete?

+1/0
30.8.2016 10:17

J32i80ř67í 91N34e46č52á28s28e96k 6757656581703

Já bohužel neumím takovéto ostré intenzivní hvízdnutí :-( A v hustším provozu je halekání "pozoooor", nebo "díky" nebo tak málo efektivní... na starým kole jsem docela s úspěchem cvakal pákama brzd...ale jak říkám: Už x-let nedám na zvoneček (takový ten na cinknutí) dopustit - pěkně zní, neuráží - a je slyšet..

+6/0
30.8.2016 13:27

O93n60d53ř21e10j 35P47u53t68n42a 9341554311665

Když už se chci projet na kole, tak nejezdím tam, kde je milion chodců. Pokud už se do takové situace dostanu, tak mám snad pusu, ne? Zatím to vždycky stačilo.

+2/0
30.8.2016 10:17

J63a57n 92M95a81t80ě37j37k30a 4622874817

přesně ty samé zkušenosti mám, škoda jen, že někdo k tomu poslouchá hodbu ve sluchadlech a můj zvonek neslyší..bez zvonku nejedu ani singl trek stezku, kam není za zatáčku vidět, raději cinknu

0/0
30.8.2016 12:54

B20o24h65u52m85i66l 57S74t55e79j44s60k43a72l 5463834361983

Hydraulický avidy mně pískají jak lokomotiva, zvonek nepotřebuju, stačí přibrzdit ;-D

+3/0
30.8.2016 13:48

J58a10n 89S30t60o63d48o81l69a 7761880653330

Jirko, dík za rozproudění téhle debaty. Byla kontruktivní a přesvědčila mě, že zvonek má nesporné výhody.

0/0
30.8.2016 16:50

M33a57r21t52i36n 39D12o89k47t88o73r 5919188777586

Většinou jezdím tam kde skoro nikdo není, po rovině nebo do kopce mě skoro 95% lidí zaregistruje a když fičím z kopce tak vetšinou vydávám takový kravál, že ani nemusím nějak upozorňovat. Na asfaltu nebo kde to nedrncá někdy volám "kolo" a připadá mi že lidi reagují lépe a rychleji než na zvonek nebo jiné vyřvávání.

0/0
30.8.2016 23:18
Foto

P44r48e17m90y52s93l 63K38y81s30e93l15a87k 5475833874979

Já teda nevím, ale já bych raději vyzkoušel kolo Nino Schurtera. .-) i přes to, že jsem Jardovi fandil.

+1/0
30.8.2016 8:28

V65á23c21l37a84v 60S92v56o96b95o68d61a 3111559680550

"Jediný „nedostatek“ pro nezávodníka může být pohon 1 x 12, který v prudkých kopcích vyžaduje větší sílu a zdatnost." nesouhlasím... co už byste chtěli víc než 50 zubů vzadu, vždyť to je už je obří pila ;-D

+15/0
30.8.2016 8:16

J70a33n 34S38t81o74d79o38l93a 7821700163440

Máš pravdu, nespočítali si poměry. V Londýně měl 34/10-42, zatímco v Riu 38/10-50. Poměr 34:42 je zaokrouhleno 0.81, zatímco u 38:50 je přesně 0.76. Takže ten model z Ria je naopak lepší kopcolez než z Londýna.

+2/0
30.8.2016 10:07

D96a11v10i14d 85S93ý51k63o46r17a 7624551961947

Článek se mi líbil, díky.

+5/0
30.8.2016 8:12
Foto

V41i48k66t21o32r 69Š76k54o30d37a 1705613150893

Ďáblův stroj...:-) Když to odlehčim, tak se starsim modelem zlato, s novejsim stříbro. :-)

0/0
30.8.2016 6:54

M92a55g15d96a11l66e75n50a 25H38r79o67n17o27v47s30k66á 3310482854669

Vím, že to není zásadní údaj, ale každý "turista" se ihned zeptá na hmotnost takového kola. A ta i přes podrobný popis tu uvedená není:-(

+24/0
30.8.2016 4:53

P34e44t74r 84K40o57n89v61a37l11i48n75a 1735165648170

model bez sram eagle (to je ta placka 1x12) ma neco kolem 9.40 kg i s pedalama. Tohle bude +- na stejne vaze

+2/0
30.8.2016 6:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.