Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec dřiny se zavazadly. Elektro kufr vás po letišti odveze sám

Pokud je vaším největším nepřítelem na cestách těžký kufr, pak je vašim útrapám možná konec. První řiditelný kufr s motorem vás totiž k terminálům odveze sám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A44l20e15š 95W71o89l78k80e28r 6539479204649

Samotný kufr 8.62 kg. Víc asi netřeba říkat.

+4/0
4.8.2016 7:51

V57á68c54l65a89v 78P36c75h45á27l67e96k 8966622671792

Právě. Zaprvé nevím, zda to bude mít nosnost takovou, aby ho běžný američan nerozsedl až na zem, zadtuhé je to samo o sobě těžké (takže do letadla na houby) a za třetí to přežije jen první let (při zacházení letištního personálu)...

Zkrátka blbostRv

0/0
4.8.2016 11:47

M65a17r17t40i76n 19H42o50r25á93k 9423649444

Já si myslím, že lidé v západním světě by se měli co nejvíc hýbat, jinak budou jen tloustnout. Tedy ať se každý po letišti projde, v letadle pak stejně jen sedí.

+2/0
3.8.2016 22:50

T76o24m28á79š 11M88r33n53k80a 7609293814866

Super, to napíšu ráno šéfovi. "Na poradu nepřiletím, nemám žádnou povinnost létat" ;-D No konec snění, budík nastavit na 5:00 a zítra v Praze.

0/0
3.8.2016 21:19

M98i92c46h97a74e37l 20R11a61d46a 4400787868476

kufr si mohou možná vzít do letadla v USA, ale od prvního čtvrtletí letošního roku, kdy se zpřísnila pravidla, pravděpodobně nebudou moci využívat nikde jinde a to ani odpojí-li baterii, která například u Malajských aerolinek nelze být přepravena ani v odpojeném stavu.

+1/0
3.8.2016 20:25

L35u14k49a94s 46C71o41d68r 6138492270941

Citace aktualnich pravidel z webu MH

"Must meet the following Watt-hour rating requirements: For lithium ion batteries, a watt-hour rating exceeding 100 Wh, but not exceeding 160 Wh."

Ta baterka od vozitka ma 100 Wh, takze je v pohode a to jeste s relativne velkou rezervou. Jedinej problem je tam tech 7kg vahovyho limitu, ale at patram v pameti, jak patram, tak si nepamatuju, ze by mi nekdo u MH vazil kabinovy zavazadlo (a stejne tak kdekoliv jinde u fullcost aerolinek tady ve vychodni Asii).

0/0
4.8.2016 5:14

J64a82n 20N55o39v88á96k 9807782637767

Počítá se s tím, že díky běžným praktikám letištního personálu se bude muset každé dva tři lety kupovat nový místo toho roztřískaného starého? :-)

+1/0
3.8.2016 18:48

J77a88n 53Z30a97h37r85a10d32n75i41k 3274970547351

Ale jinak pro děcka to bude dobré R^ jak se budou nahánět po letištní hale hlava nehlava 8-o

+1/0
3.8.2016 15:58

J61a26n 80Z32a45h86r52a90d13n47i43k 3794590167451

A než se dostanu na rovnou letištní halu ... mají ten kufr i v terénní úpravě, abych bez obtíži zdolal rozkopané chodníky ?8-o

+4/0
3.8.2016 15:48

M49a50r76t68i46n 87Z43i78k25m23u21n48d 7195885504921

Tohle není ani zdaleka originální vynález.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2641760/But-room-clothes-Eccentric-inventor-builds-electric-suitcase-wheels-12mph-baggage-check-quicker-else.html

A ani tenhle pán nebyl první, něco podobného jsem zahlédl už kolem roku 2000 v televizi.

0/0
3.8.2016 15:42

P57a84v63e45l 63M96a40t40o86u34š97e49k 5820647568354

Také jsem měl dojem, že jsem nedávno někde četl, že s tím přišel nějaký Číňan. Ale když se napíše, že to vymyslel Američan, tak to má přece daleko větší vážnost, než kdyby napsali, že je autorem Číňan nebo třeba Rus. To by se tomu skoro každý jen vysmál, jaká je to kravina a že to stejně nebude fungovat. Samozřejmě je možné, že na to přišel už dávno před tím někdo zcela anonymní a jen se s tím nikde nechlubil (třeba právě proto, že si myslel, že je to opravdu kravina; ale na druhou stranu takových nebo i větších kravin dnes kolem sebe máme víc než dost a nikoho už nezarážejí).

0/0
4.8.2016 11:38

P93a85v35e90l 49M38a17t46o27u47š65e19k 5340477438124

Ačkoli z reakcí vidím, že se tomu většina lidí vysmívá, ačkoli to údajně vymyslel Američan. Tak nevím, ale zase taková hloupost to snad není. Necestují jen samí zdraví a dobře pohybliví lidé, třeba pro některé invalidy by to mohlo mít docela smysl.

0/0
4.8.2016 11:42

E62l54i84š94k95a 69K81u52č19e46r81o21v89á 7939942603663

pobavilo :-D

0/0
3.8.2016 15:37

J85o54s32e62f 58D52r28d76a 6260289252416

Ja už jsem na..nej, když se přede mnou otevřou dveře letištní haly, natož se vozit na kufru po letišti. Pivo na chrchláku za stovku a v letadle si můžu koupit za dvě ojra kafe. Pokrok nezastavíš.

0/0
3.8.2016 15:33

M31i16c48h89a94l 85R38e78j61z38e33k 5136827815131

Nastesti vetsinou nikdo mema povinnost tim letadlem letet nebo si aapon davat povo nebo kafe.

0/−2
3.8.2016 15:53

J56a95k56u32b 51D15o52l47a92n20s48k13ý 5127650274797

Jestli tomu dobře rozumím, tak za 24 klacků si koupím elektro-vozítko s malými kolečky ve tvaru kufru pro pojíždění po letištní hale. A úložný prostor na moje věci to nebude mít žádný. A to se vyplatí!

+5/0
3.8.2016 15:31

M51i65c20h87a40l 42R30e93j18z66e80k 5156567305291

Merozumis

0/−2
3.8.2016 15:53

V79á76c48l70a80v 68P95c72h35á78l67e54k 8796552811362

Naopak, myslím že to shrnul velmi přesně R^

0/0
4.8.2016 11:50

J22o43z58e81f46a 71N93o72v24a74k61o24v84a 7336465890724

A nebyl by lepsi jenom takovy maly system do kila, ktery by pohanel jenom samotny naklad? (dejte tomu do 20 kg). Takze clovek by naklad netahl, ale jenom ho pridrzoval..

+3/0
3.8.2016 15:19

Z90d68e36n62ě94k 45V20o55d91á84k 7185716867502

Kdo jinej než američan to mohl vymyslet. Někteří jezdí i po chodnících ale i obchodácích.

+3/0
3.8.2016 15:15

V48e35r39o68n70i97k48a 81E17x82n75e56r16o16v80á 2876121417769

Cimrman

0/0
3.8.2016 15:26
Foto

D81a87v85i55d 73S27c96h48n36e54b86e84r10g36e33r 9235878553633

Rally na každém letiště, ještě namalovat startovací boxy, lajny a můžeme veselé závodit :))

+3/0
3.8.2016 14:57
Foto

J75i91ř33í 19H60o52l86u47b 1392132730149

těším se na to co mi řekne odbavovací na elektromotor s baterií na palubě :-D

+3/0
3.8.2016 14:56

K81a76r94e15l 62Č61m79e65l50á72k 3593211375

Nó panečku, to je nápad. A věci si dám kam? Váží to přes 8 kg. Takže jako palubní zavazadlo ne a jako běžné zavazadlo, tak do toho zase nic nedám. Hlavně že si vezu p***l.

+5/0
3.8.2016 14:17

R30a97d74i30m 81S92v91o42b47o64d84a 9573789356122

a jeste to nejak dotahnout na letiste R^

+1/0
3.8.2016 14:45

K85a79r67e44l 62Č49m14e18l15á31k 3703611185

Má to dojezd 8 km, takže ušetříte za kousek jízdy taxíkem .... ;-D

0/0
3.8.2016 14:50

L88u22k13a41s 22C81o39d54r 6228262560201

Proc by to neslo jako palubni zavazadlo? Rozmery jsou pro vetsinu spolecnosti OK (pokud nepocitame parodie na aerolinky typu Ryanair).

0/0
3.8.2016 14:54

K80a71r43e21l 19Č56m82e35l76á79k 3703141245

Třeba proto, že to váží těch 8, 62 kg. Palubní zavazadla ve většině případů jsou 5, v tom lepším 10 kg. Takže jsem buď: a) přes váhu a nebo b) cca 1kg na věci. A to vskutku není mnoho.

+8/−1
3.8.2016 15:20

L58u86k25a88s 68C98o21d41r 6838522340611

Vahove omezeni palubnich zavazadel se v praxi resi vicemene jenom u lowcostu nebo koupackych charteru. Vetsina aerolinek v USA, odkud tahle vec pochazi, nema na palubni zavazadlo zadne vahove restrikce.

0/−2
3.8.2016 15:32

O52n45d96ř94e56j 73Z62d20e34r80a77d70i96č94k73a 6864355413198

Myslím, že létám relativně často, ale příručák, pokud se vešel rozměrově, mi nevážil snad nikdy nikdo.

0/0
4.8.2016 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.