Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec dřiny se zavazadly. Elektro kufr vás po letišti odveze sám

Pokud je vaším největším nepřítelem na cestách těžký kufr, pak je vašim útrapám možná konec. První řiditelný kufr s motorem vás totiž k terminálům odveze sám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A94l62e70š 21W53o57l36k73e30r 6689449264609

Samotný kufr 8.62 kg. Víc asi netřeba říkat.

+4/0
4.8.2016 7:51

V12á92c61l40a96v 75P77c95h94á41l76e87k 8616912591722

Právě. Zaprvé nevím, zda to bude mít nosnost takovou, aby ho běžný američan nerozsedl až na zem, zadtuhé je to samo o sobě těžké (takže do letadla na houby) a za třetí to přežije jen první let (při zacházení letištního personálu)...

Zkrátka blbostRv

0/0
4.8.2016 11:47

M86a75r73t67i54n 11H15o17r29á81k 9493199104

Já si myslím, že lidé v západním světě by se měli co nejvíc hýbat, jinak budou jen tloustnout. Tedy ať se každý po letišti projde, v letadle pak stejně jen sedí.

+2/0
3.8.2016 22:50

T52o55m37á63š 75M56r73n63k16a 7629203894376

Super, to napíšu ráno šéfovi. "Na poradu nepřiletím, nemám žádnou povinnost létat" ;-D No konec snění, budík nastavit na 5:00 a zítra v Praze.

0/0
3.8.2016 21:19

M98i66c38h44a64e94l 43R24a56d81a 4670527928576

kufr si mohou možná vzít do letadla v USA, ale od prvního čtvrtletí letošního roku, kdy se zpřísnila pravidla, pravděpodobně nebudou moci využívat nikde jinde a to ani odpojí-li baterii, která například u Malajských aerolinek nelze být přepravena ani v odpojeném stavu.

+1/0
3.8.2016 20:25

L90u56k32a77s 92C37o85d93r 6878312600961

Citace aktualnich pravidel z webu MH

"Must meet the following Watt-hour rating requirements: For lithium ion batteries, a watt-hour rating exceeding 100 Wh, but not exceeding 160 Wh."

Ta baterka od vozitka ma 100 Wh, takze je v pohode a to jeste s relativne velkou rezervou. Jedinej problem je tam tech 7kg vahovyho limitu, ale at patram v pameti, jak patram, tak si nepamatuju, ze by mi nekdo u MH vazil kabinovy zavazadlo (a stejne tak kdekoliv jinde u fullcost aerolinek tady ve vychodni Asii).

0/0
4.8.2016 5:14

J25a12n 98N33o69v20á56k 9637732157497

Počítá se s tím, že díky běžným praktikám letištního personálu se bude muset každé dva tři lety kupovat nový místo toho roztřískaného starého? :-)

+1/0
3.8.2016 18:48

J89a47n 84Z23a66h38r97a54d94n33i63k 3254710587391

Ale jinak pro děcka to bude dobré R^ jak se budou nahánět po letištní hale hlava nehlava 8-o

+1/0
3.8.2016 15:58

J42a96n 98Z22a72h50r22a14d97n27i21k 3574570977411

A než se dostanu na rovnou letištní halu ... mají ten kufr i v terénní úpravě, abych bez obtíži zdolal rozkopané chodníky ?8-o

+4/0
3.8.2016 15:48

M45a93r26t51i81n 86Z54i52k72m37u59n33d 7155125914471

Tohle není ani zdaleka originální vynález.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2641760/But-room-clothes-Eccentric-inventor-builds-electric-suitcase-wheels-12mph-baggage-check-quicker-else.html

A ani tenhle pán nebyl první, něco podobného jsem zahlédl už kolem roku 2000 v televizi.

0/0
3.8.2016 15:42

P82a61v20e80l 24M66a73t91o76u48š34e79k 5240487268494

Také jsem měl dojem, že jsem nedávno někde četl, že s tím přišel nějaký Číňan. Ale když se napíše, že to vymyslel Američan, tak to má přece daleko větší vážnost, než kdyby napsali, že je autorem Číňan nebo třeba Rus. To by se tomu skoro každý jen vysmál, jaká je to kravina a že to stejně nebude fungovat. Samozřejmě je možné, že na to přišel už dávno před tím někdo zcela anonymní a jen se s tím nikde nechlubil (třeba právě proto, že si myslel, že je to opravdu kravina; ale na druhou stranu takových nebo i větších kravin dnes kolem sebe máme víc než dost a nikoho už nezarážejí).

0/0
4.8.2016 11:38

P96a95v90e28l 31M54a16t56o54u51š56e48k 5440907888974

Ačkoli z reakcí vidím, že se tomu většina lidí vysmívá, ačkoli to údajně vymyslel Američan. Tak nevím, ale zase taková hloupost to snad není. Necestují jen samí zdraví a dobře pohybliví lidé, třeba pro některé invalidy by to mohlo mít docela smysl.

0/0
4.8.2016 11:42

E94l35i73š74k95a 86K60u30č36e52r58o14v48á 7299712573883

pobavilo :-D

0/0
3.8.2016 15:37

J42o82s18e15f 10D29r61d16a 6140339692256

Ja už jsem na..nej, když se přede mnou otevřou dveře letištní haly, natož se vozit na kufru po letišti. Pivo na chrchláku za stovku a v letadle si můžu koupit za dvě ojra kafe. Pokrok nezastavíš.

0/0
3.8.2016 15:33

M53i42c57h45a81l 29R22e52j74z10e18k 5406977935121

Nastesti vetsinou nikdo mema povinnost tim letadlem letet nebo si aapon davat povo nebo kafe.

0/−2
3.8.2016 15:53

J57a51k15u31b 84D89o54l57a15n88s88k35ý 5537230894827

Jestli tomu dobře rozumím, tak za 24 klacků si koupím elektro-vozítko s malými kolečky ve tvaru kufru pro pojíždění po letištní hale. A úložný prostor na moje věci to nebude mít žádný. A to se vyplatí!

+5/0
3.8.2016 15:31

M36i59c21h34a15l 71R89e83j89z38e75k 5896187185951

Merozumis

0/−2
3.8.2016 15:53

V68á31c66l14a56v 80P64c92h42á62l86e10k 8406912391862

Naopak, myslím že to shrnul velmi přesně R^

0/0
4.8.2016 11:50

J97o60z20e35f14a 47N82o76v51a79k25o47v94a 7616785660954

A nebyl by lepsi jenom takovy maly system do kila, ktery by pohanel jenom samotny naklad? (dejte tomu do 20 kg). Takze clovek by naklad netahl, ale jenom ho pridrzoval..

+3/0
3.8.2016 15:19

Z80d91e65n32ě55k 84V36o54d94á27k 7915516837892

Kdo jinej než američan to mohl vymyslet. Někteří jezdí i po chodnících ale i obchodácích.

+3/0
3.8.2016 15:15

V52e96r97o87n91i56k96a 70E64x82n82e36r14o11v48á 2546471117189

Cimrman

0/0
3.8.2016 15:26
Foto

D42a43v20i47d 30S75c15h34n97e58b52e64r84g98e94r 9345938963623

Rally na každém letiště, ještě namalovat startovací boxy, lajny a můžeme veselé závodit :))

+3/0
3.8.2016 14:57
Foto

J89i74ř48í 83H30o11l49u71b 1582322530559

těším se na to co mi řekne odbavovací na elektromotor s baterií na palubě :-D

+3/0
3.8.2016 14:56

K72a54r50e75l 56Č18m85e60l66á26k 3513711715

Nó panečku, to je nápad. A věci si dám kam? Váží to přes 8 kg. Takže jako palubní zavazadlo ne a jako běžné zavazadlo, tak do toho zase nic nedám. Hlavně že si vezu p***l.

+5/0
3.8.2016 14:17

R15a39d28i51m 14S15v24o59b49o47d27a 9673949366262

a jeste to nejak dotahnout na letiste R^

+1/0
3.8.2016 14:45

K29a35r42e75l 75Č15m96e91l40á58k 3293771855

Má to dojezd 8 km, takže ušetříte za kousek jízdy taxíkem .... ;-D

0/0
3.8.2016 14:50

L20u12k32a58s 96C21o57d95r 6198532160271

Proc by to neslo jako palubni zavazadlo? Rozmery jsou pro vetsinu spolecnosti OK (pokud nepocitame parodie na aerolinky typu Ryanair).

0/0
3.8.2016 14:54

K47a41r22e14l 12Č58m87e23l59á43k 3473891195

Třeba proto, že to váží těch 8, 62 kg. Palubní zavazadla ve většině případů jsou 5, v tom lepším 10 kg. Takže jsem buď: a) přes váhu a nebo b) cca 1kg na věci. A to vskutku není mnoho.

+8/−1
3.8.2016 15:20

L95u95k98a42s 36C20o55d85r 6458732390451

Vahove omezeni palubnich zavazadel se v praxi resi vicemene jenom u lowcostu nebo koupackych charteru. Vetsina aerolinek v USA, odkud tahle vec pochazi, nema na palubni zavazadlo zadne vahove restrikce.

0/−2
3.8.2016 15:32

O93n19d96ř24e67j 32Z26d88e68r57a67d64i78č36k55a 6704885713598

Myslím, že létám relativně často, ale příručák, pokud se vešel rozměrově, mi nevážil snad nikdy nikdo.

0/0
4.8.2016 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.