- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěkný kolo a jaký to má baterie?
To kolo je mozna aerodynamicke, ale dokud na nej jeposadite plataceto cloveka, porad to kolo bude brzdit vic odpor vzduchu cloveka, nez nejake brzdy nebo trubicky. Kdo nema v nohach silu, ten na tom stejne pojede stejne, jako na jakemkoliv jinem kole.
Hovadiny a hovadiny - předražená značka která nenabízí více, než konkurence. Sagan by tu etapu vyhrál i na jiném kole. Motor jsou nohy
Pan Pravda si privatizuje část iDnes, aby si ukojil své osobní choutky, přitom je směšné, jak na tom vypadá a že neumí jezdit, a taky neumí ten stroj otestovat. A ještě neumí ani fotit. Takže po všech stránkách amatérský článek k ničemu.
Kdyby bylo smyslem článku to kolo otestovat, tak by to kolo půjčil nějakému opravdovému jezdci. Není na iDnes nějaké možnost zablokovat si články konkrétního autora? :-)
Hmm, začala Tour a tak přichází klasický čas, kdy se i na idnesu pan Pravda probere a otestuje, jako každý rok, nějaký ten S-Works, aby pak na zbytek roku místní rádoby cyklistická rubrika umřela...
Ono už podle toho, jak to kolo popojíždí, když ho drží, je vidět, že starý favorit to nebude:)
Že by konečně "perpetuum mobile" ? Dobrý cyklista "udělá" ostatní i na obyčejné "Ukrajině" .
Mysím, že i do hor je to super kolo. Zaprvé ty karbonové výplety s vyšším ráfkem budou i tak lehčí než naprostá většina výpletů, co lidi vozí. (To co recenzenta tíží v kopci nebude kolo :) ) Zadruhé (a to myslím v článku není vůbec zmíněno) to kolo je výborné ve sjezdech!
vyssi rafky by mely mit vetsi setrvacnost oproti klasice - nejsou pak nevýhodou v zatáčkách?