Diskuze

Rodina neodletěla na dovolenou k moři, v letadle nebyla místa vedle sebe

Nejhorší dny svého života zažila podle svých slov rodina Jaye Mortimora z Anglie. V letu společnosti easyJet totiž na všechny členy nezbylo místo a vstříc jim nevyšli ani ostatní cestující na palubě. Místo k moři tak rodina jela do karavanu pár kilometrů od domova.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jenom nechápu, proč jim EasyJet zabil toho psa.

1 0
možnosti

Tak nevím, u nás ve Švýcarsku je pravidlem, že člověk při mimoevropském letu měl být na letiští ca. 3 hodiny před odletem, při evropském minimálně 2 hodiny.

Když ale rodina přisupí včetně babičky necelou hodinu před odletem, nesmí se divit, že nastanou potíže.

Ovšem že jim nikdo nevyhověl a nepřesedl si, britské nátuře moc nelichotí.

0 0
možnosti

To je politovánihodné, ale pokud toto byly skutečně ty nejhorší okamžiky v životě rodiny (jak píše Lupa), tak to musí být šťastná rodina.

4 0
možnosti

Clanek neni dobre napsany, hlavne titulek. Ze stali 35 minut frontu na odbaveni u odbavovaci prepazky, budiz, to se muze stat. Co ale povazuji za hlavni svin..vo neni to, ze nemohli sedet jeden vedle druheho (snad nejsou tak hloupi), ale nemohli letet dohromady s matkou hlavy rodiny, ktera tez mela potvrzenou letenku, ale nakonec se dobrovolne zrekla, protoze nechtela zbytku zkazit dovolenou na Kanarech. To uz je asi opravdu duvod, proc se nakonec rozhodli cestu zrusit a jet misto toho stravit volne dny/dovolenou v krasne anglicke prirode nedaleko jejich bydliste.

Samozrejme v kazdem pripade maji narok na odskodneni jak od od EasyJet, tak od cestovky Thomas Cook, protoze takto jim byla zkazena dovolena, jiste knihovali s vedomim, ze vse je perfektne zorganizovano.

Takto postupovat vzdycky, aby letecke spolecnosti a cestovni kancelare nebraly klienty jako cisla do rocniho "Balance Sheet", ale jako zakazniky, kteri pozaduji, aby minimalni zasady byly dodrzovany.

0 0
možnosti

Nikdy jsem neslyšel o nařízení, že dítě nesmí sedět vedle nepříbuzného strejdy.

0 0
možnosti

zato ale maji narizeni, ze dite musi sedet vedle dospeleho, s nimz cestuje.

4 0
možnosti

Já tomu článku nerozumím, koupili si AI a let kupovali zvlášť? Nebo jak to bylo, máte někdo odkaz na originál? Tady fakt může psát každej kdo umí ovládat google translator :-P

1 0
možnosti

evidentně jsou všechny ty dovoleny a internety jenom k zlosti!

0 0
možnosti
Foto

Nejvíce je mi líto jejich psa, o kterého se tato zmatená rodinka nedokázala asi postarat, někde se jim potuloval, byl asi odchycen, protože někoho pokousal, nevěděli čí je, a tak jej utratili. Panebože, když už narvali tolik peněz na cestu na Kanáry, tak mu nemohli zařídit hlídání v psím hotelu, aby měl jistou ochranu před zaběhnutím a zdravotní péči na základní úrovni? Měl by tam svůj kotec a žrádlo a byl by klid. A tato zpráva by neměla tak bizardní dovětek. Opravdu zpráva hodná Blesku, ale tomu se idnes přibližuje. Kolik za tento příběh dostali od tisku zaplaceno? Asi hodně. Dorovnalo jim to náklady za dovolenou. Já jsem taky jela s obdobnou společností z UK do Prahy. Asi to byl Easyjet. A tam si zase děti běhaly a hrály uprostřed uličky na podlaze a nebyly fixovány a žádná letuška je nenapomenula, ať si jdou během letu sednout. Vše se podřizovala zájmu těch letících a ne bezpečnosti, protože tam letěli naši nespokojení Romové a s těmi by nebyla žádná řeč. Pokud neměli cestující z článku výhradně dáno ve smlouvě, že chtějí sedadla vedle sebe a to nebylo rezervováno, neměli na sesednutí právo a na nic se nemohli vymlouvat kromě toho, že se do letadla nevešla jejich příbuzná. Pokud by ale okamžitě jukli na cestovku, zařídila by matce druhý den odlet na Kanáry vše by bylo v pořádku. Z UK to lítá na Kanáry skoro pořád. Asi už začíná okurková sezóna. To se pozná na kvalitě článku.

0 1
možnosti

Petra Havelková

Problém byl, že ty místa,co na ně zbyly,byly každé jinde.To znamená že každé dítě by sedělo jinde a samo bez dospělého z rodiny..To ale pravidla splečnosti zakazují.A jelikož nikdo z ostatních cestujících nebyl ochotnej si přesednout,tak musela vystoupit celá rodina.

1 0
možnosti

Jestliže ten "sofistikovaný systém", umí vyhovět v 99%, tak to jedno procento je podnikatelské riziko a měli to vyplatit v plné výši a pak se o náklady podělit s cestovkou.

0 0
možnosti

tak pokud byly letenky kupovány zvlášť, proč by měli něco platiti za dovolenou?

A nebo spíše letenky měla zařídit cestovka a tedy tu cenu logicky vymáhat po cestovce, co je dopravci do toto (pokud jeho klientem byla cestovka a ne ti pasažéři) = článek je jen snůška neúplných informací na to, aby se mohlo nadávat (o potřebě výplně v podobě písmenek mezi reklamu na webu ani nemluvě)

0 0
možnosti

A proč to musíme vědět my tady???

1 0
možnosti