Diskuze

Jak se šije kolo na míru. Návštěva u Italia Veloce

Na zastrčeném náměstí Piazza de Cervi v italské Parmě, v těsném sousedství židovské synagogy, kterou hlídají armádní jednotky se samopaly (je těžká doba), najdete malý domeček s nápisem Ferdinando. Uvnitř tepe životem dílna, která na svět posílá kola s nefalšovaným italským charakterem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

J24a16n 76L60e78d10e82r67e90r

19. 5. 2016 18:17

Já nevím, ale mám pocit že jde o recyklovaný článek. Nechci být jako Miloš, ale toto jsem už četl někdy před 5ti lety, včetně fotek. Mýlím se???

0 0
možnosti
MK

O víkendu byla u nás na chalupě železná neděle a pár podobných skvostů se tam na hromadě našlo. Ty nejlepší si "fajnšmekři" před příjezdem kontejneru stihli odvézt.:-P Jinak kdyby někdo chtěl vidět opravdu krásná italská kola a ne tyto šmuky pro sluníčkáře, tak ať se koukne na passoni.it.

0 0
možnosti
KR

K47a18r28e38l 90R92y18s

16. 5. 2016 22:01

Možná by tu záchodovou mísu místo "převést" (vodí ji za ručičku?) mohl zkusit převézt...

"který potřebuje převést přes městský park záchodovou mísu..."

Zdroj: http://cestovani.idnes.cz/navsteva-u-italske-znacky-italia-veloce-f0g-/na-kolo.aspx?c=A160513_123845_na-kolo_hig

0 0
možnosti
JN

Ne, že by ty trubky nebyly železné, ale mám za to, že rámy se dělají z OCELI. Kvalitní ocel není jen tak nějaký železo. ;-)

1 0
možnosti
VH

Nadšení pána je zjevné, ale klipsny, repasované díly + Singerova 10% lumpárna navrch, děkuji, ale u nás je hodně dobrých výrobců.!!

0 0
možnosti
JZ

J44i58ř72í 95Z65ý47k33a

16. 5. 2016 14:31

jen tak z legrace jsem si pár českých výrobců našel, někteří mají i konfigurátor a docela mě překvapilo, že se mi tato retro kola líbí. Ale naštěstí (nemusím utrácet za další blbost, co se mi líbí ;-D) bydlím ve městě s mnoha kopci, takže extra městské kolo je zde k nevyužití. Horské je dostačující.

0 0
možnosti
MP

Já vám nevím - pěkný článek,ale nic mi nedal.Spíš by mne zajímaly rozhovory s českými staviteli kol.Se srdcaři kteří dělají stejně zajímavé stylovky ze součástek nakoupených přes inzeráty,po burzách nebo posbíraných ve sběrnách.

Nedávno jsem vedle redakce iDnes obdivoval luxusního Favorita se zkrácenou stavbou předělaného na fixku.Spíš než koukat přes hranice by stálo za to podívat se na naše ulice a na naše stavitele.

1 0
možnosti
AW

A76l58e74š 87W54o43l24k96e59r

16. 5. 2016 10:34

Za 45 litrů bych si dokázal představit jiné kolo. Mám zažité, že design je třešinkou na funkčnosti a ne obráceně. Ale každý volí podle svého srdce a peněženky.

2 0
možnosti
AW

A36l78e92š 51W66o92l96k47e30r

16. 5. 2016 10:48

"Železný rám", "speciální trubky, které jsou v prostřední části tlusté cca 5-6 mm, ale u spojů jsou zesílené až na devět milimetrů"

Předpokládám, že mluvíte o zeslabovaných trubkách double (triple) butted, a že jste o řád vedle 0.6mm, 0.9mm.

Jsem jenom hobík, ale co se týká odbornosti, tak mi přijde článek dost pekelný.

5 0
možnosti
MT

toto si myslím celkově odráží italské myšlení:

„Japonský systém je z hlediska montáže chytřejší a praktičtější, ale přesto raději používám ten italský. Hůř se montuje, ale z mého hlediska je hezčí a přitom stejně pevný“.

Zdroj: http://cestovani.idnes.cz/navsteva-u-italske-znacky-italia-veloce-f0g-/na-kolo.aspx?c=A160513_123845_na-kolo_hig

ale italské věci mám taky rád:-)

0 0
možnosti
RF

předražený staromódní krám, je to jako s italskými auty - v zimě nestartují a v létě nejezdí Rv

1 0
možnosti
JZ

J89i87ř75í 73Z16ý15k15a

16. 5. 2016 8:15

hlava mi nebere, proč je to tak drahý. Vždyť za tyhle prachy se dá koupit NOVÝ skútr od Hondy (Vision 110).

1 0
možnosti
JD

protože nový italský skútr vespa je 3x dražší. :-)

Jinak i u nás je dost lidí kteří dělají podobný kola za mnohem nižší ceny.

2 0
možnosti