Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový interiér letadel podle Boeingu: hvězdné nebe, bar a HD obrazovky

Americký výrobce dopravních letadel Boeing odhalil svou představu interiéru letounů příští generace. Strop kabiny cestujících pokrývá projekce hvězdné oblohy, na zaoblených obrazovkách se promítají informace o letu i filmy. Posuvné dveře mezi jednotlivými třídami jsou automatické a sahají od podlahy ke stropu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V81l41a87d60i55m88í12r 80H91o83l22ý 8714761586967

Mohli by i promítat na podlahu zemi pod letadlem.

To by teprve byl mazec.

Mně by stačila na dálkových letech aspoň malá kuřárna.

I když bar v A-380 není vůbec špatný.

Jenže pak je na cigáro ještě větší chuť.

0/0
24.1.2016 1:28

R48o58m57a55n 34N80o41v65a72k 6319671272816

nový obrazovky, větší okna,.... super...mně by stačilo přidat tak 10 cm k rozestupu mezi řadami sedadel (místo 80 by bylo 90).

+3/0
15.1.2016 20:21

M64i78c91h21a74l 69M11i67l42l91e66r 9756732389842

to uz ruzne aerolinky maji, 7 az 11 palcu navic (18-28cm). Jmenuje se to Premium Economy;-)

0/0
16.1.2016 8:07

M26i75c11h63a78l 92V93o46h14r63a95l26í25k 8677662918376

A nakonec na všech těch projektorech a obrazovkách po celou dobu letu REKLAMY, to bude pokoukáníčko ...

+3/0
15.1.2016 14:12

R17o47b12e98r71t 46M12r74o90c64z55k90o80w81s94k95i 7258880719674

Ten Koncept Progress Eagle je prostě absolutní nádhera. R^;-D

0/−1
15.1.2016 11:57

M88a33r86t27i73n 38P24a58v53e42l 3101496644584

To je absolutni blbost, ktera nema oporu naprosto v nicem realnem.

0/0
15.1.2016 22:48

M38a70r39t22i78n 73P36a72v24e47l 3121646324674

A nemyslim proto, ze na to nebudou penize, ale ze je to fyzikalne technicky nesmysl

0/0
15.1.2016 22:49

J10o11s35e95f 98R13i13c29h30t38e69r 9566875577413

Jak v diskuzi bezpečně poznat laika? Začne vykládat "Airbus je lepší než Boeing" nebo naopak.

+4/0
15.1.2016 9:38

R89a25d90o41s52l20a64v 82K45l25a44u94d73a 5854848614502

... navíc podle interiéru, který si nechávají letecké společnosti dělat na zakázku... Tady mi nepřijde že by nebylo místo na nohy...http://www.cas.sk/clanok/314792/neznamy-miliardar-si-objednal-superluxusny-boeing-lietajuci-palac-za-pol-miliardy.html

0/0
15.1.2016 9:49

O70n24d56ř28e46j 11Z45d60e39r18a42d69i65č90k26a 6934815983568

Za laika se nepovažuju, ale z hlediska cestujícího fakt radši létám A330 než B777 - nemám rád konfiguraci 3-4-3 (a šance že na mě v 777 zbyde jedna z těch dvojek vzadu není kdovíjaká).. A třeba i chápu, že se někdo zastává Boeingu, protože jeho řízení není "playstation" jako u Airbusu..

0/0
15.1.2016 10:31

M70i22c22h12a26l 65M20i60l14l38e27r 9446672879982

konfigurace A330 vs B777 zalezi na aerolince. Nektere aerolinky dosud maji B777 jako 3-3-3, coz je mnohem lepsi.

Kde mam volbu, vyberu si A380.

+1/0
15.1.2016 10:36

O41n40d38ř94e87j 78Z39d12e44r77a94d27i53č97k50a 6224745383248

Mě ale jde o to, že A330 má 2-4-2, mě jde o to sezení na dvojce :-).. Takže ani 3-3-3 (taky jsem s takhle už B777 letěl), mě nevytrhne. Jinak A380 je úžasná, bezesporu, letěl jsem s ní dvakrát, ale zase.. Mě prostě to sezení na trojce nevyhovuje :-).. A na letenku v business mi nějak nezbývá, takže já na longhaul budu preferovat A330, dokud bude lítat :-)

0/0
15.1.2016 10:42

G49e38o67r97g 90K18o84m96b17e42r93e49c 9544691336591

2-4-2 ma taky Airbus A340 http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/4/9/7/1424794.jpg

0/0
15.1.2016 11:12

O86n97d93ř29e26j 67Z76d44e17r98a21d21i19č90k62a 6884305283598

Ano ano, ony to jsou až na ty dva motory navíc dost podobný letadla :-)..

0/0
15.1.2016 11:51

J41o43s48e30f 20R89i71c96h17t93e33r 9356935927203

je to stejný letadlo. jinej počet motorů.

0/0
15.1.2016 22:45

J52i28ř55í 21K55u71l92í60k 3976797950747

Souhlasím že A330/A340 v obvyklé konfigurace 2+4+2 je velice příjemné letadlo na long haul. Jenže prostorový komfort pasažéra opravdu nedefinují výrobci letadel (pouze doporučují), ale aerolinky. Létají i A330 v konfiguraci 9-abreast (např Air Asia X, šířka sedadla 16.5in už je brutál i na krátký let). Nebo místo komfortních 2+4+2 pro 787 podle původních představ Boeingu už se stalo dávno standardem 3+3+3, u 777 zase 3+4+3 a u A380 plánují Emirates 3+5+3. A celé je to o tom, že chceme létat levně. Proto zapomeňme na jakýkoli nárůst prostorového komfortu v Economy třídě v následujících letech. A strop s imitací hvězdné oblohy nebo mráčků je mi celkem ukradený, to už radši kabinu tlakovanou na nižší nadmořskou výšku.

0/0
15.1.2016 12:10

J16a53r53o73s31l93a38v 88P21á65n87e13k 3578298590824

tak chod pesky

0/−2
15.1.2016 16:11

J80o15s27e10f 66R72i17c76h74t56e65r 9806455677343

A330/340 je vždycky 2-4-2, nevím o nikom, kdo by ho měl v jiné konfiguraci. B777 je obvykle 3-4-3, výjimečně 3-3-3, a ještě výjimečněji 2-5-2.

0/0
15.1.2016 22:48

J44o83s27e53f 43R72i38c96h14t81e53r 9646245967913

Ano, tohle je v pořádku. To není Airbus vs Boeing ale 2-4-2 vs 3-3-3.

Dvojku máš kromě A330 a A340 taky v B767 nebo třeba v A380 Air France v horním patře Economy. Taky preferuju dvojku :-)

0/0
15.1.2016 12:34

M94i88c81h78a92l 62M94i18l43l45e75r 9986742389572

v B767 jsem se hodne naletal, ale Qantas je vyrazuje z provozu a nahrazuje s A330 a B737 z ekonomickych duvodu.

Kdyz treba pomyslim, jak jsme letali jeste pred par lety mezi Australii a Novym Zelandem s B747 a B767 a ted letaji s B737!!!!Rv

0/0
15.1.2016 12:40

Z53d52e41n53ě29k 39H75r26u19b82ý 5835108441556

Zajímavé nápady, ale v Transport Tycoonu létaly podobné stroje už před 20 lety. Takže nový trend ne-e. Chris Sawyer forever!

+3/0
15.1.2016 9:33

P12ř57e20m84y78s66l 83Č11u51l15í38k 8350503812760

Dost jsem se nalétal ještě sovětskými Il-18, TU134, TU154, IL62. Ty byly vybaveny jednoduchými sedačkami, s tenkými opěradly, ta se mimochodem dala sklopit dopředu, dobré pro vystupování . Ale ty sedačky byly docela pohodlné a místa na nohy tam bylo víc než v současných economy, o charterech ani nemluvě, ať Boeing nebo Airbus. Naposledy jsem s TU134 letěl před 15ti lety a tak jsem si zase ověřil, že se s tím neletělo špatně.

Tím nechci glorifikovat sovětskou techniku, ekonomická ta letadla určitě nebyla a moderní letadla jsou jiná kvalita, ale co je to platné, když se srazí sedadla co nejvíc k sobě, aby se tam narvalo co nejvíc lidí.

Někdy v polovině sedmdesátých let jsme jako studenti letěli do Moskvy a zaujal mne WC v TU104, tam byla před WC ještě malinká předsíňka s kanapem. Možná to byl nějaký bývalý vládní speciál:-)

0/0
15.1.2016 9:12

M97a98r48t60i38n 22K21u94d66r25n78a 3789986939910

A nedavno byl zase clanek, ze budoucnost je v pridani druhe horni rady sedadel, to je trochu v rozporu s dnesnim clankem o pohodli a centralnim baru:-)

+1/−1
15.1.2016 8:33

R27a48d16o84s34l90a29v 17K53l55a11u46d12a 5274778574982

Záleží na tom jestli za letenku dáte 500, nebo 50.000.

+3/0
15.1.2016 8:52

J80a20k82u44b 48Š16a43f90a61n53d68a 7985867841171

Zarazily mě ty automatické dveře. Nemůže to narazit na předpisy, třeba kvůli evakuaci v případě nehody?

0/0
15.1.2016 8:27

R59a87d89o29s64l56a85v 25K90l54a92u59d91a 5194928274182

Ne. Veškeré automatické dveře lze jednoduše "odjistit" a otevřít ručně.

0/0
15.1.2016 8:37

J26a97k67u25b 58Š53a21f15a25n33d80a 7315297291681

No tak to je snad samozřejmost, o tom se nebavím. Ale když dojde k havárii třeba i s požárem, tak jsem zvědavý, jak bude nějaký pasažér hledat, kde se odjišťují. Nehledě na to, že se mohou zaseknout a nepůjdou otevřít ani ručně.

+1/0
15.1.2016 8:44

R47a51d58o22s97l23a10v 23K65l29a37u51d88a 5244348964442

Tak to se se snad můžou zaseknout i normální dveře, ne? U každých dveří je nějaká páka, nebo táhlo... Bývá označeno dost viditelně, my co nejraději postáváme u dveří to známe stejně dobře jako veškeré přepravní řády. :-)

+1/0
15.1.2016 8:51

J44o52s11e28f 68N57o15v76á84k 6133410752639

ano, každé se můžou zaseknout. s výjimkou těch, které tam nejsou. to asi byla ta pointa

+1/0
15.1.2016 9:03

R94a70d85o55s18l42a95v 94K14l18a13u42d48a 5874178634962

Pak se dají snadno prokopnout. Nejsou to dveře od trezoru.

0/0
15.1.2016 9:08

J79a28k87u45b 78Š28a10f10a88n45d81a 7375937801341

Jenže dnes se tam nedávají dveře ale závěs. Ten se nezasekne.

0/0
15.1.2016 9:28

R58a69d58o51s94l79a80v 37K11l40a36u48d68a 5794808504512

Zaseknout se může i klika.

0/0
15.1.2016 9:32

J78a14k84u52b 39Š83a76f70a84n65d72a 7605687101321

Na závěsu?

+2/0
15.1.2016 11:51

P83a53v71e88l 46K21h82a25i52l 2268579192398

I se zámkem ;-D

0/0
15.1.2016 14:53

P58e29t29r 48V93i12n33t18r37l93í74k 3926874651

Dost odvážné... Já mám raději klid a pohodu, aby ze všech stran svítily led TV... No nevím... I zbytečná spotřeba

0/0
15.1.2016 8:03

J39o17s30e67f 11N17o51v94á95k 6893430382679

a hmotnost

0/0
15.1.2016 9:03

J63o60z68e93f 29D53u27h50a65c26e78k 7571450903930

Velmi podobny clanok som tu uz parkrat cital :)

0/0
15.1.2016 7:46

V88o78j78t11ě79c81h 74H94o84r25s50k67ý 7447617381842

mood lighting se používá už x let. Standartně je montovaný v 787, v ostatních letadlech Airbus a Boeing byl za příplatek už x let předem.

0/0
15.1.2016 7:08

M20i35c48h71a49l 43M74i30l74l46e98r 9236382719322

mood lighting pouzivaji Emirates A380 i v economy.

0/0
15.1.2016 10:37
Foto

T19o22m62á25š 27J88á63r56a91i 7687746539532

já som ráz letěl dálkový let a čas som si krátil rozhovormi so spolu cestujícími. Pamatuji si, že som sa rozpraval s člověkem u jeho místa a že to místo bylo v první řadě, tak já si sednul na koberec před něho. Steward jen koukal ale neřekl mi nic.

0/0
15.1.2016 6:42

M61i18c64h21a79l 16M52i19l72l51e60r 9246582149632

a proc by mel steward neco namitat, pokud nesvitilo svetylko "pripoutat se"?8-o

Na dalkovych letech je normalka, ze se lide jdou behem letu projit a obvykle vyuzivaji prostoru exitovych rad a vzadu v letadle, aby se tam protahli, poklabosili a pokud si tam nekdo sedne na koberec, je jedno jestli pritom klabosi nebo se protahuje.

0/0
15.1.2016 10:41

R79a67d46o32s62l15a37v 14K29l44a49u31d62a 5434788964952

To bude lítání za trest. Bohatě postačí když bude strop natřený nějakou pěknou pastelovou barvou a večer zhasnou. Čumět do všech stran na televizi je děsně příjemný...Rv

+9/−1
15.1.2016 5:21

M88a22r21e19k 35S29t16r85n62a58d 4664617474653

coz o to, vypada to dost pekne. ale kvalita interieru je definovana tim, kolik je letecka spolecnost ochotna zaplatit... coz nevidim nijak slibne. nehlede na to, ze vsechny ty obrazovky neco vazi a zadna letecka spolecnost si je proto neobjedna... prijde mi to jako reklamni vykrik do tmu od Boeingu... ale rad bych se mylil... uvidime...

+1/0
15.1.2016 2:27
Foto

T22o34m82á87š 55O46r22a47v25e56c 9882309705587

az bude mit boeing tolik mista na nohy a tak velka kresla jako maji Airbusy, tak pak at vymejsli takovyhle 3,14coviny... moje nedavna cesta z Dallasu do Londyna byla po 9ti hodinach letu opravdu elektrizujici Rv

0/−6
15.1.2016 2:21

J52a19r39o75s55l70a11v 47D94o38s60t61a59l 2684131485759

Letěl jsem asi 40x do Ameriky, Boeingama 747, 777; Airbasama 380, 360, vždy bylo v Boeingu více místa na kolena a lepší sedačky. Takže za mě Boeing. Ale jistě víte, že airlines si samy volí kolik budou mít v letadle řad sedadel. Nejvíce místa bylo v 747 Air New Zealand.

+1/−1
15.1.2016 6:23
Foto

T65o62m32á25š 48J74á86r42a83i 7577736649312

1. která společnost litá s A380 přes Atlantik?

2. co to je za typ letadla 360?

+1/0
15.1.2016 6:50

M88a63r69e63k 76Š32e82s21t89á46k 4285271956311

Já letěl A380 na trase Londýn - LA s British Airways

A360 je snad jen koncept? Pravděpodobně Jaroslav myslel A340

+1/0
15.1.2016 7:01

M36a94r76e19k 98Š49e90s35t97á55k 4205771316961

Omluva, spíše A330 než A340.

0/0
15.1.2016 7:16

J90o96s96e46f 25R16i73c90h96t82e45r 9306365847293

ad 1) Air France, British Airways, Lufthansa, Emirates, Etihad

+1/0
15.1.2016 10:17

A43n14d28r26e48j 90K64u74l58h33a73n95e89k 8186597851542

a Singapore Airlines na trase Singapore - Frankfurt - New York :-)

0/0
16.1.2016 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.