Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový interiér letadel podle Boeingu: hvězdné nebe, bar a HD obrazovky

Americký výrobce dopravních letadel Boeing odhalil svou představu interiéru letounů příští generace. Strop kabiny cestujících pokrývá projekce hvězdné oblohy, na zaoblených obrazovkách se promítají informace o letu i filmy. Posuvné dveře mezi jednotlivými třídami jsou automatické a sahají od podlahy ke stropu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V57l91a59d67i46m93í54r 38H81o35l68ý 8624551266327

Mohli by i promítat na podlahu zemi pod letadlem.

To by teprve byl mazec.

Mně by stačila na dálkových letech aspoň malá kuřárna.

I když bar v A-380 není vůbec špatný.

Jenže pak je na cigáro ještě větší chuť.

0/0
24.1.2016 1:28

R18o79m14a43n 71N20o44v84a65k 6399411822786

nový obrazovky, větší okna,.... super...mně by stačilo přidat tak 10 cm k rozestupu mezi řadami sedadel (místo 80 by bylo 90).

+3/0
15.1.2016 20:21

M58i78c17h46a60l 83M31i40l71l88e50r 9916362779472

to uz ruzne aerolinky maji, 7 az 11 palcu navic (18-28cm). Jmenuje se to Premium Economy;-)

0/0
16.1.2016 8:07

M27i96c62h92a47l 48V69o22h62r73a85l38í22k 8167922388156

A nakonec na všech těch projektorech a obrazovkách po celou dobu letu REKLAMY, to bude pokoukáníčko ...

+3/0
15.1.2016 14:12

R21o75b79e12r28t 32M11r70o94c90z45k90o63w50s44k42i 7958660689754

Ten Koncept Progress Eagle je prostě absolutní nádhera. R^;-D

0/−1
15.1.2016 11:57

M47a45r40t88i65n 54P71a74v54e18l 3341786594454

To je absolutni blbost, ktera nema oporu naprosto v nicem realnem.

0/0
15.1.2016 22:48

M79a60r96t44i98n 74P60a31v51e56l 3341316984324

A nemyslim proto, ze na to nebudou penize, ale ze je to fyzikalne technicky nesmysl

0/0
15.1.2016 22:49

J50o95s26e48f 34R61i66c74h45t89e46r 9736595367253

Jak v diskuzi bezpečně poznat laika? Začne vykládat "Airbus je lepší než Boeing" nebo naopak.

+4/0
15.1.2016 9:38

R85a66d66o40s27l69a83v 44K60l67a92u24d26a 5924828644442

... navíc podle interiéru, který si nechávají letecké společnosti dělat na zakázku... Tady mi nepřijde že by nebylo místo na nohy...http://www.cas.sk/clanok/314792/neznamy-miliardar-si-objednal-superluxusny-boeing-lietajuci-palac-za-pol-miliardy.html

0/0
15.1.2016 9:49

O54n49d33ř58e91j 84Z53d96e77r15a24d17i97č35k25a 6344155643898

Za laika se nepovažuju, ale z hlediska cestujícího fakt radši létám A330 než B777 - nemám rád konfiguraci 3-4-3 (a šance že na mě v 777 zbyde jedna z těch dvojek vzadu není kdovíjaká).. A třeba i chápu, že se někdo zastává Boeingu, protože jeho řízení není "playstation" jako u Airbusu..

0/0
15.1.2016 10:31

M66i90c80h61a66l 61M64i80l40l47e50r 9816622359112

konfigurace A330 vs B777 zalezi na aerolince. Nektere aerolinky dosud maji B777 jako 3-3-3, coz je mnohem lepsi.

Kde mam volbu, vyberu si A380.

+1/0
15.1.2016 10:36

O28n19d12ř66e93j 80Z22d42e48r64a68d36i62č42k77a 6884205373918

Mě ale jde o to, že A330 má 2-4-2, mě jde o to sezení na dvojce :-).. Takže ani 3-3-3 (taky jsem s takhle už B777 letěl), mě nevytrhne. Jinak A380 je úžasná, bezesporu, letěl jsem s ní dvakrát, ale zase.. Mě prostě to sezení na trojce nevyhovuje :-).. A na letenku v business mi nějak nezbývá, takže já na longhaul budu preferovat A330, dokud bude lítat :-)

0/0
15.1.2016 10:42

G96e52o72r87g 65K96o36m14b23e59r37e33c 9614811956161

2-4-2 ma taky Airbus A340 http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/4/9/7/1424794.jpg

0/0
15.1.2016 11:12

O15n32d48ř70e18j 54Z57d42e95r97a34d12i48č61k57a 6394535693378

Ano ano, ony to jsou až na ty dva motory navíc dost podobný letadla :-)..

0/0
15.1.2016 11:51

J58o54s31e45f 69R66i76c98h81t20e41r 9166545657353

je to stejný letadlo. jinej počet motorů.

0/0
15.1.2016 22:45

J72i66ř71í 66K82u52l93í40k 3906677710347

Souhlasím že A330/A340 v obvyklé konfigurace 2+4+2 je velice příjemné letadlo na long haul. Jenže prostorový komfort pasažéra opravdu nedefinují výrobci letadel (pouze doporučují), ale aerolinky. Létají i A330 v konfiguraci 9-abreast (např Air Asia X, šířka sedadla 16.5in už je brutál i na krátký let). Nebo místo komfortních 2+4+2 pro 787 podle původních představ Boeingu už se stalo dávno standardem 3+3+3, u 777 zase 3+4+3 a u A380 plánují Emirates 3+5+3. A celé je to o tom, že chceme létat levně. Proto zapomeňme na jakýkoli nárůst prostorového komfortu v Economy třídě v následujících letech. A strop s imitací hvězdné oblohy nebo mráčků je mi celkem ukradený, to už radši kabinu tlakovanou na nižší nadmořskou výšku.

0/0
15.1.2016 12:10

J65a60r12o97s78l91a53v 47P61á83n86e77k 3138418540744

tak chod pesky

0/−2
15.1.2016 16:11

J31o63s91e79f 46R23i88c90h66t85e85r 9846635247393

A330/340 je vždycky 2-4-2, nevím o nikom, kdo by ho měl v jiné konfiguraci. B777 je obvykle 3-4-3, výjimečně 3-3-3, a ještě výjimečněji 2-5-2.

0/0
15.1.2016 22:48

J77o96s42e21f 48R79i22c61h23t10e27r 9736885797923

Ano, tohle je v pořádku. To není Airbus vs Boeing ale 2-4-2 vs 3-3-3.

Dvojku máš kromě A330 a A340 taky v B767 nebo třeba v A380 Air France v horním patře Economy. Taky preferuju dvojku :-)

0/0
15.1.2016 12:34

M63i51c96h28a18l 37M75i91l87l52e71r 9206402929162

v B767 jsem se hodne naletal, ale Qantas je vyrazuje z provozu a nahrazuje s A330 a B737 z ekonomickych duvodu.

Kdyz treba pomyslim, jak jsme letali jeste pred par lety mezi Australii a Novym Zelandem s B747 a B767 a ted letaji s B737!!!!Rv

0/0
15.1.2016 12:40

Z68d83e46n53ě18k 80H70r30u16b94ý 5195118771786

Zajímavé nápady, ale v Transport Tycoonu létaly podobné stroje už před 20 lety. Takže nový trend ne-e. Chris Sawyer forever!

+3/0
15.1.2016 9:33

P28ř48e98m21y73s32l 44Č86u44l15í12k 8120153532680

Dost jsem se nalétal ještě sovětskými Il-18, TU134, TU154, IL62. Ty byly vybaveny jednoduchými sedačkami, s tenkými opěradly, ta se mimochodem dala sklopit dopředu, dobré pro vystupování . Ale ty sedačky byly docela pohodlné a místa na nohy tam bylo víc než v současných economy, o charterech ani nemluvě, ať Boeing nebo Airbus. Naposledy jsem s TU134 letěl před 15ti lety a tak jsem si zase ověřil, že se s tím neletělo špatně.

Tím nechci glorifikovat sovětskou techniku, ekonomická ta letadla určitě nebyla a moderní letadla jsou jiná kvalita, ale co je to platné, když se srazí sedadla co nejvíc k sobě, aby se tam narvalo co nejvíc lidí.

Někdy v polovině sedmdesátých let jsme jako studenti letěli do Moskvy a zaujal mne WC v TU104, tam byla před WC ještě malinká předsíňka s kanapem. Možná to byl nějaký bývalý vládní speciál:-)

0/0
15.1.2016 9:12

M75a69r80t68i17n 40K43u36d44r70n22a 3919306899330

A nedavno byl zase clanek, ze budoucnost je v pridani druhe horni rady sedadel, to je trochu v rozporu s dnesnim clankem o pohodli a centralnim baru:-)

+1/−1
15.1.2016 8:33

R98a35d96o22s68l13a71v 98K66l70a71u80d48a 5414518164742

Záleží na tom jestli za letenku dáte 500, nebo 50.000.

+3/0
15.1.2016 8:52

J26a61k39u34b 37Š42a70f48a84n22d63a 7495607391231

Zarazily mě ty automatické dveře. Nemůže to narazit na předpisy, třeba kvůli evakuaci v případě nehody?

0/0
15.1.2016 8:27

R96a20d15o75s14l92a84v 65K13l69a23u97d45a 5584938944922

Ne. Veškeré automatické dveře lze jednoduše "odjistit" a otevřít ručně.

0/0
15.1.2016 8:37

J63a47k75u68b 59Š98a70f92a36n73d82a 7895187581161

No tak to je snad samozřejmost, o tom se nebavím. Ale když dojde k havárii třeba i s požárem, tak jsem zvědavý, jak bude nějaký pasažér hledat, kde se odjišťují. Nehledě na to, že se mohou zaseknout a nepůjdou otevřít ani ručně.

+1/0
15.1.2016 8:44

R40a57d83o38s35l75a12v 81K41l95a36u64d24a 5444348884902

Tak to se se snad můžou zaseknout i normální dveře, ne? U každých dveří je nějaká páka, nebo táhlo... Bývá označeno dost viditelně, my co nejraději postáváme u dveří to známe stejně dobře jako veškeré přepravní řády. :-)

+1/0
15.1.2016 8:51

J27o70s85e23f 63N54o46v21á44k 6823770292119

ano, každé se můžou zaseknout. s výjimkou těch, které tam nejsou. to asi byla ta pointa

+1/0
15.1.2016 9:03

R74a94d21o17s66l86a74v 65K68l26a61u65d44a 5724338434562

Pak se dají snadno prokopnout. Nejsou to dveře od trezoru.

0/0
15.1.2016 9:08

J57a11k84u91b 72Š46a72f92a76n13d47a 7265907911331

Jenže dnes se tam nedávají dveře ale závěs. Ten se nezasekne.

0/0
15.1.2016 9:28

R61a39d30o40s53l16a76v 47K23l35a57u53d33a 5574288804222

Zaseknout se může i klika.

0/0
15.1.2016 9:32

J76a86k34u75b 44Š19a11f57a47n24d88a 7825377481771

Na závěsu?

+2/0
15.1.2016 11:51

P34a37v13e14l 51K91h89a49i80l 2638709662258

I se zámkem ;-D

0/0
15.1.2016 14:53

P92e48t44r 57V31i34n48t13r67l57í27k 3306284821

Dost odvážné... Já mám raději klid a pohodu, aby ze všech stran svítily led TV... No nevím... I zbytečná spotřeba

0/0
15.1.2016 8:03

J15o91s86e63f 85N85o79v29á95k 6533230392309

a hmotnost

0/0
15.1.2016 9:03

J85o47z53e22f 73D52u85h63a98c78e41k 7601120983730

Velmi podobny clanok som tu uz parkrat cital :)

0/0
15.1.2016 7:46

V65o79j84t83ě32c19h 84H56o92r98s83k79ý 7457737521892

mood lighting se používá už x let. Standartně je montovaný v 787, v ostatních letadlech Airbus a Boeing byl za příplatek už x let předem.

0/0
15.1.2016 7:08

M44i91c14h61a65l 23M45i53l77l42e28r 9166232559122

mood lighting pouzivaji Emirates A380 i v economy.

0/0
15.1.2016 10:37
Foto

T83o85m15á62š 26J68á39r16a20i 7117896609222

já som ráz letěl dálkový let a čas som si krátil rozhovormi so spolu cestujícími. Pamatuji si, že som sa rozpraval s člověkem u jeho místa a že to místo bylo v první řadě, tak já si sednul na koberec před něho. Steward jen koukal ale neřekl mi nic.

0/0
15.1.2016 6:42

M88i71c50h89a55l 87M95i68l97l47e17r 9526432419162

a proc by mel steward neco namitat, pokud nesvitilo svetylko "pripoutat se"?8-o

Na dalkovych letech je normalka, ze se lide jdou behem letu projit a obvykle vyuzivaji prostoru exitovych rad a vzadu v letadle, aby se tam protahli, poklabosili a pokud si tam nekdo sedne na koberec, je jedno jestli pritom klabosi nebo se protahuje.

0/0
15.1.2016 10:41

R89a89d78o43s46l95a10v 92K39l21a36u31d15a 5844928604752

To bude lítání za trest. Bohatě postačí když bude strop natřený nějakou pěknou pastelovou barvou a večer zhasnou. Čumět do všech stran na televizi je děsně příjemný...Rv

+9/−1
15.1.2016 5:21

M62a32r63e15k 90S38t59r34n59a43d 4844487964193

coz o to, vypada to dost pekne. ale kvalita interieru je definovana tim, kolik je letecka spolecnost ochotna zaplatit... coz nevidim nijak slibne. nehlede na to, ze vsechny ty obrazovky neco vazi a zadna letecka spolecnost si je proto neobjedna... prijde mi to jako reklamni vykrik do tmu od Boeingu... ale rad bych se mylil... uvidime...

+1/0
15.1.2016 2:27
Foto

T81o36m32á26š 30O32r55a23v25e88c 9782219785287

az bude mit boeing tolik mista na nohy a tak velka kresla jako maji Airbusy, tak pak at vymejsli takovyhle 3,14coviny... moje nedavna cesta z Dallasu do Londyna byla po 9ti hodinach letu opravdu elektrizujici Rv

0/−6
15.1.2016 2:21

J66a90r82o15s85l41a88v 21D76o10s98t61a28l 2194861625259

Letěl jsem asi 40x do Ameriky, Boeingama 747, 777; Airbasama 380, 360, vždy bylo v Boeingu více místa na kolena a lepší sedačky. Takže za mě Boeing. Ale jistě víte, že airlines si samy volí kolik budou mít v letadle řad sedadel. Nejvíce místa bylo v 747 Air New Zealand.

+1/−1
15.1.2016 6:23
Foto

T53o42m11á54š 93J81á68r72a38i 7307486169742

1. která společnost litá s A380 přes Atlantik?

2. co to je za typ letadla 360?

+1/0
15.1.2016 6:50

M36a79r59e41k 67Š67e60s78t62á65k 4305701596321

Já letěl A380 na trase Londýn - LA s British Airways

A360 je snad jen koncept? Pravděpodobně Jaroslav myslel A340

+1/0
15.1.2016 7:01

M27a67r14e45k 36Š62e73s34t77á76k 4735711196231

Omluva, spíše A330 než A340.

0/0
15.1.2016 7:16

J42o57s21e50f 14R11i72c28h12t86e51r 9296125457903

ad 1) Air France, British Airways, Lufthansa, Emirates, Etihad

+1/0
15.1.2016 10:17

A58n51d14r34e83j 22K53u11l12h11a81n66e94k 8576467461152

a Singapore Airlines na trase Singapore - Frankfurt - New York :-)

0/0
16.1.2016 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.