- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak teda nevím, jak bych se z takovéhoto "návodu" měl poučit. těch pár "rad", co tam stojí, mi řekl už děda u něj na chalupě v době, kdy jsem chodil do školky. anebo je to pro mateřskou školu psané??
Tak konečně jsem se dozvěděl, že Benčík je ikona a o jízdě na silnici něco ví, přestože nemá ani helmu. Vzor všem. Jinak fotky jsou snad vtip (co třeba nějaké, které by osvětlovaly vaše neobratné popisy situací, pane Pravdo?) a text téměř to samé.
Já prostě nechápu, proč ty články o cyklistice na Idnes nepíše (a nefotí) někdo, kdo tomu rozumí a zároveň umí psát (fotit), a ne tento obtloustlý amatér(!!!). Je to skutečně tragedie:\
"Neděláme přestupky" se podle mne vylučuje s "jet za ním těsně v zákrytu" a "jízdu dva vedle sebe," to přece zákon vysloveně zakazuje.
Jet "na terezínu" nebo "terezín" - tím se opravdu v širším slova smyslu označuje komplikovaná jízda balíku v prudkém bočním větru. V užším slova smyslu je to potom tak, jak připomíná pan Hošek. V textu jsem proto upravil - upřesnil
Když Benčík spolukomentuje Giro nebo Tour okamžitě přepínám. To je velmi silná zátěž na můj organismus.
Jinak je autor takový jezdící product placement - blembák, o kterém psal minule (nejlepší z nejlepších - to určitě - naprosto srovnatelná s top modely jiných výrobců, tato navíc vypadá opravdu nepěkně), Assos hadry od Bejka... Proč ne. Jen by to chtělo psát s trošku větší erudicí. Nebo spíš v tomto případě nepsat vůbec.
Pujcis nebo nejak vyhodne mi prodas kolo a hadry a ja o tobe něco napisu. To je tenhle clanek. Proste něco za něco, tak to v tomto pripade bylo. Takova objektivni novinarina...
Pokud auta nemají dost místa na předjetí, mají počkat. U nás je to ale často...buď to vyjde, nebo ne, já si v autě si poškrábu zrcátko, cyklista....to je jeho věc
Terezín je ale něco úplně jiného než jízda v zákrytu, milý pane autore. "Jet Terezín" naopak znamená nemožnost schovat se za druhého při bočním větru, každý pěkně za své ;)
A není to oboje, tj. systém v rámci družstva si točit kolečko a jet v zákrytu a zároveň nechat soupeře mimo na větru ?
V Čechách pořád platí: cyklista = překážka v provozu. Ale existují i cyklistické země, kde je cyklista pán. Tam se to teprve jezdí. Namátkou třeba taková Mallorka. Tam na vás za týden nezatroubí auto ...
Protože často překážkou je. Pokud se někdo pohybuje výrazně pomaleji, je to logické. O cyklistech bezhlavě se vrhajících pod blatník ani nemluvě.
Jinak netuším, proč by měl být zrovna cyklista pán - a taky za co jsem dostal mínus, byť zrovna to mi žíly netrhá.