Diskuze

Konec tlačenice? Airbus plánuje dvojité dveře uprostřed letadla

Stačí pár lidí, kteří pomaleji hledají své sedadlo nebo se snaží napasovat kufr do zavazadlové schránky, a fronta při nástupu do letadla se zasekne. Tyto nepříjemnosti by mohl vyřešit nový typ palubní kabiny s dvojitými nástupními dveřmi uprostřed. Je to jeden z patentů společnosti Airbus.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co je na tom k patentování? Dvojité dveře? Ty jsme měli na baráku z roku 1928 taky ... a určitě to nebylo tehdy nic nového.

0 0
možnosti

T74o70m63a31s 59H87a31c38e38k

16. 5. 2015 12:50

Osobne si myslim ze je to patent "pro jistotu" a ze se to nikdy nepouzije. Za prve tak velke dvere je prece jenom zasah do konstrukce a projevi se to na pevnosti struktury. Za druhe by se musely nejak predelat nastupni tunely.jenze to uz se zase dostavame moc blizko ke kridlum a hlavne k motorum, takze to proste nepujde.

Hlavni problem nevidim v dverich ale v tech uzkych ulickach, kde se nejdrive nahrnou lide z prednich rad a hodinu se snazi dat si zavazadlo do prihradky nad hlavou a brzdi tim vsechny ostatni. A sirsi ulicky nikdo delat nebude :-) Spis naopak, jak je videt ze ted je v navrhu (mnohem realistictejsi) rozvrh 3-5-3 misto dnesnich 3-4-3. Takze - dle mne nerealne.

2 0
možnosti

no jéžiš... při nastupování do velkých letadel stejně mají dvě fronty.. nejdřív jde zadní část pak přední.. takže se čumí víc před gate nž v uličce.. No a pak jestli chvilku v uličce je už úplně jedno... v těch časových prostojích na letištích je tohle zanedbatelná chvilka

1 1
možnosti

Nezáleží na typu letadla ale na tom jato která společnost ma zařízeny. Já osobně do letadla chodim mezi posledními přijde mi absurdní stát frontu na frontu.

1 1
možnosti

Co dvere uprostred, ale ta okna z vizualizace by byla bomba !!!! Pak at se nastupuje treba poklopem shora ;-D

0 0
možnosti

no to pak bude těžší letadlo, takže zdražej letenky :-P

1 0
možnosti

F58i62l70i73p 97T45ř67e84b94a

14. 5. 2015 18:34

Když mi bylo asi šest, viděl jsem jakýsi dokument o MHD. Mimo jiné tam řešili otázku nastupování. Někde měli víc dvěří, někde měli širší dveře. Někde na východě měli pány s placatou čepicí, kteří cestující nacpávali do vlaku (díky těm si to pamatuju).

A teď kvěci: ku příležitosti 215. výročí prvního letu něko přijal patent na široké dveře? Vážně? Není na Aprílové vtípky trochu pozdě?

1 0
možnosti

P32a48v43e61l 62K63r14á62l

14. 5. 2015 18:28

Já bych tam dal dveře otáčivé.

4 0
možnosti

nebo závěs z céček..

2 0
možnosti

N80i24k73o49l84a 46Č70e19c22h

14. 5. 2015 16:58

No jistě, pokud bude ulička široká 1,5m, bude se méně ucpávat, ať jsou dveře kdekoliv. Akorát si takovou konfiguraci žádné běžné aerolinie neobjednají, jelikož jim takové létající náměstí nevydělá žádné peníze.

4 0
možnosti

Jde asi i o to, ze k letadlum obvykle vede pouze jeden tubus. Takhle tim jednim tubusem muze nastupovat dvojnasobek pasazeru a nezavisle zaplnovat predni i zadni cast letadla. Pokud dojde na jedne strane ke zpomaleni, pak to neovlivnuje druhou stranu. Ve vysledku je to tedy jako kdybyste se snazil pouze prednimi dvermi zaplnit letadlo o polovicni delce.

Aspon tak to chapu ja.

0 0
možnosti

J75a69n 48N86o19v89á27k

14. 5. 2015 16:45

že to ještě nikoho nenapadlo 8-o

0 0
možnosti

M39i34l63a50n 69N66o86v70á31k

14. 5. 2015 16:40

Každá řada sedadel by měla mít své dveře stejně jako u auta.

2 0
možnosti

Nevíte, kdo má patent na 5. dveře u auta?

2 0
možnosti

M85i86l50a21n 14N53o34v62á75k

14. 5. 2015 16:37

Bratři Combi a Hatchback Liftbackovi

10 0
možnosti