Diskuze

O čem si můžete nechat jen zdát. V letadle byli jen dva cestující

Žádné fronty v uličce, stísněný prostor pro nohy ani tahanice o područku se sousedem. Chris O´Leary nemohl uvěřit svému štěstí, když nastoupil do letadla společnosti Delta a zjistil, že je jediným pasažérem. S blaženým úsměvem si vybral sedadlo v uličce vepředu letadla a natáhl si nohy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Minulý rok LIS - BRU, 5 cestujících. R^

možnosti

Letěl jsem z DXB do SIN dne 12.11. 2014. V A380 pro vice jak 400 lidí nás bylo prý 60 (informace od letušky). V tom ohromném prostoru to vypadalo, že nikde nikdo... R^:-)

možnosti

Nejlepší bylo letět týden po tom co bouchla ta sopka na Islandu s tím strašným jménem. Letiště v Paříži i letadlo bylo poloprázdné.

Taky jsem zažil něco podobného, když jsem letěl  se Swissairem z Curychu pár dní poté, co jim v Kanadě zbuchlo éro do móře ( všichni tuhý, http://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Swissair_111 ). Asi se každý s nima teď bál lítat, a já tak měl na tu asi 12 hodinovou cestu do San Francisca celé letadlo skoro sám (bylo nás tam asi 10) pro sebe :-)

Krásně se spalo pěkně nataženej  přes tu prostřední řadu sedadel.

možnosti

Já letěl tak 3 roky zpátky s Wizzem Praha-Londýn -odlet v 6:30 v letadle asi 8 lidí :-) a zpátky ani jedna volná sedačka

Stalo se mi to samé cca před 10 lety s Lufthansou na trase Los Angeles - Frankfurt. Ve velkém Jumbu nás bylo asi 10.Nejvetší sranda byla ,že když jsem si šel dozadu pro pití tak se tam muchlovala letuška se stevardem.

možnosti

Nesmysl. Stevardi jsou gájové, to ví každej!

2 0

Tak ja si o tom radeji zdat nenecham. Z letani mam docela strach, kdyby letadlo bylo min narvane, bylo by to jiste prijemnejsi, ale byt tam takhle uplne sama tak to hodnotim spis jako nocni muru.

1 2

A to se vyplatí!!!!!!!!;-D

0 0

Velmi podobnou situaci jsem zažil při letu z MEL do LST. Sice to nebylo až tak prázdné ale pořád na každého cestujícího vycházelo asi 6 sedaček (letadlo mělo 2 řady po třech sedačkách) A to nebyl nijak zpožděný ani přebookovaný let - prostě normální večerní let, o který už není takový zájem (zvlášť v říjnovém termínu)

J31i61ř50í 72M46a71c16e11k

15. 1. 2015 8:37

Podobné jsem zažil s Ukrajinci z Kyjeva do Dillí, v úplně novém Boeingu 777.

J82a67n 87N40o42v57á29k

14. 1. 2015 21:39

To jsem zažil jednou při letu ze Sao Paula do Montevidea - v letadle jsme byli tři, takže pohoda.