- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Noi zajímala by mě výdrž accu pro řazení, protože u starších modelů to bylo docela slabé a na celodenní vyjížďku se mohlo zapomenout...
Co jste měl za řazení a co si představujete pod pojmem celodenní vyjížďka? Mám starší (ještě desítkovou) Ultegru di2 a 1000 km na jedno nabití dá s přehledem...
Cituji: Pro koho toto kolo tedy je? Pro ty, kteří vyžadují komfort jízdy a lehkost ovládání na nerovných českých silnicích. Pro ty, kteří na silničce začínají. A pro starší cyklisty nebo pro jezdce po úrazu.
Dobrý pobavilo . Prostě hračka pro vyvolené. Ale jinak hezký kousek technologie. Mě ale to mé deset let staré kolečko za 13k ještě nějaký ten pátek taky hezky povozí.
Brzdy jsou odjakživa nepřítel cyklisty, tak proč kotoučové ?!
Bomba, jak mi zbyde čtvrt melcku, jdu do toho
S tímhle si taky občs lámu hlavu. Šroub u sedla je, takže jedno uchycení bychom měli. A pak objímky, nebo jak se ten kus plechu s dírkami jmenuje, a máte přiděláno. Nebude to úplně stylové, ale jako příznivci nosičů tohle neřešíme.
Krásné,hned bych ho chtěl.Jenže ta cena je pro mě velká a nejspíš bych ho nevyužil.Nezbývá než zůstat u oblíbeného Autora s manuálním řazením a V brzdami.
Docela věřím, že autor článku byl z řazení nadšený, obzlášť pokud byl zvyklý na posr.né Shimano. Kdo na tohle nemá peníze, bude mu bohatě stačit sada od Campagnola nebo Sramu a bude v pohodě.
Ehm....a na tomto "superkole" se jako řadí NEShimanem, nebo co...
A mimochodem, na skutečně pořádné silniční kolo patřila odjakživa CAMPA, nikoli cosi od výrobce kde čeho včetně rybářských prutů a navijáků na zdolávání čudly obecné...
Pane Pravdo, vyrazem berany jste sam sebe pasoval do kategorie cyklistického mimone. Je to zhruba stejne zverstvo jako třeba uvadet, ze ma silnicka dva tacy... Fuj, tyhle vyrazy fakt ne
Samozrejme.. kazdy amatersky cyklista pujde a da 140k za kolo...
Někdo snad píše, že si takové kolo koupí každý?