Diskuze
Je 7F nejlepším sedadlem v letadle? Víme, jaká jsou nejžádanější místa
Děkujeme za pochopení.
M52a59r84t69i51n 13S58t97e23r12n
Okýnko jsem preferoval mých prvních několik letů, když pro mě bylo letadlo novinkou, tak jsem chtěl vidět ven (později mě napadlo, že jsem tím možná i trochu znervózňoval ostatní pasažéry, protože jsem se neustále rozhlížel a otáčel se na všechny strany, sledoval křídla, motory, jak se pohybují a při přistání otevírají klapky na křídlech atd. ).
V současnosti už preferuju uličku, je to takový "operativnější", a taky pak není takový problém, když si vedle mě sedne někdo prostorově výraznější. To jsem u okýnka jednou zažil, a zrovna to byly 3 řady, horní police nízko nad hlavou, vedle mě tlusťoch, takže jsem tam měl skoro až klaustrofobii (pochybuji, že kdyby došlo k nehodě, že bych se odtamtud přes toho tlusťocha pod případně utrženými policemi dokázal vyhrabat ven)
J55a59n 49K92r59p61e37c
v ankete chybi moznost "je mi to u chlupateho krysiho zadku"
M83i16c66h66a29l 48M72i75l20l13e56r
no, rekl bych, ze na rozdil od tebe my ostatni mame zadni casti normalni lidske
O20l75d67ř24i55c43h 25J49a35n74e68č63e98k
"Tradiční" aerolinky sice zpravidla disponují různorodým uspořádáním sedadel, ale pokud vím, klíč značení řad je vždy stejný - nejde se prostě zleva doprava písmeno po písmeni, ale okénka jsou vždy A a F, ulička C a D, "prostředek" ve velkých letadlech je od G dál. Takže v malém letadle (2+2) je (zleva doprava) AC DF, Boeing 767 (2+3+2) má něco jako AC GHI DF.
.
Každopádně jsem očividně typický cestující protože v letadlech typu Airbus 320 a Boeing 737 preferuji místa 6A a 6F :-)
M56i89c29h15a46l 41M26i10l95l54e95r
"Takže v malém letadle (2+2) je (zleva doprava) AC DF, Boeing 767 (2+3+2) má něco jako AC GHI DF."
naprosto NE!
Airbus 380 s konfiguraci 3-4-3 je ABC - DEFG - HJK a okna jsou A a K.
U WB letadel s dvema ulickami se zachovavaji tato pismena a kde je treba konfigurace 2-4-2, sedadla jsou AB - DEFG - JK, cili se vynechava C a H.
U WB jsou okna A a K.
J91i28ř49í 13Č39e82c87h19u54r41a
To delali na jakem vzorku? 1) sedet u okno je paradni, kdyz se musite vycurat, nebo si chcete natahnout nohy. 2) 7F je kousek pred motorem, takze vam to rve celou dobu do ucha. Kupuju bud uplne vpredu, nebo naopak vzadu. Kvuli kravalu a kdyz jdu curat necumi na me pul letadla.
M45i93c58h44a21l 12M92i24l51l67e19r
"kdyz jdu curat necumi na me pul letadla."
Nechapu proc by si nekdo mel myslet, ze jit na zachod behem letu je tak strasne vzacne, ze by pulce spolucestujicich stalo za to "cumet"?
Take nechapu, proc by nekomu melo vadit, jestli nejaky spolucestujici nahodou zvedne hlavu od cteni nebo divani se na monitor, kdyz nekdo projde ulickou?
M38i28c66h39a77l 86M55i23l31l71e77r
u dalkovyuch spojeni nejvetsimi letadly (A380, B747), ktere maji economy rozdelene na nekolik oddeleni, je nejlepsi sedet co nejvic vepredu. Po par hodinach letu je totiz vzduch vzadu v letadle pekne vydychany.
Pokud sedite v prednim oddelni a jdete se po nekolika hodinach projit a protahnout az dozadu, zjistite, jak se zhorsuje kvalita vzduchu cim dal dozadu jdete.
P25e74t46r 94C91e80r54v53e24n83y
ulicku, z okna dopravnich stejne nic zajimavyho videt neni.
T42o69m51a82s 80H88a93c61e80k
To je ponekud ujety clanek. Mista se lisi nejen letadlo od letadla ale i spolecnost od spolecnosti. Takze jednoznacne pouzit seatguru.com. Take zalezi na rozlozeni trid - ve vetsine dalkovych letu je 7. rada business. V soucasne dobe cim dal vice aerolinek miva "quiet zone" - zonu bez deti a jinych rusivych elementu - pro normalniho smrtelnika vec k nezaplaceni - a ta byva vetsinou vpredu letadla. Takze jsou i jine veci podle kterych se rozhodovat. Zda se da sedadlo sklopit ci ne, zda jsem tesne pred zachodky kde se budou mackat lidi cekajici ve fronte, jestli jsem blizko rady sedadel s "baby cot", a podobne.
Podobne muze vyjit zitra clanek ze nejoblibenejsi jidlo je tuna sashimi, na zaklade pruzkumu firmy YO sushi.
M33i18c21h84a72l 52M19i31l97l28e83r
jj..v clanku chybi zakladni informace - o jakem letadle mluvi. Sedadlo 7F u Easy Jet, ktery leta nejvic s A319, nebude vubec smerodatne pro aerolinky, ktere letaji s uplne jinymi letadly.
F25i67l41i43p 68M73a16t10u43s95k24a
Protože let z 90% prospím, exit neberu, protože většinou nemá sklápěcí sedadla stejně jako řada před ním a také úplně poslední řada v letadle. Protože většinou jsem na palubě s Rusama, sedám si dozadu, kde je trochu klid při nástupu a výstupu. Přicházím i odcházím totiž z letadla většinou jako jeden z posledních. Kdo znáte Rusy, asi víte proč. Pro ostatní: Nikoho jiného jsem ještě neviděl tak milovat stání ve frontě. Naposled takhle v letadle stáli 15 minut, než přijeli schůdky a pak se předháněli, kdo bude první venku. Všechny jsem je pak potkal v autobuse od letadla k terminálu.
M94a53r85t96i87n 94C15e66r29v68e89n82y
To dela spousta lidi, ale treba jsou to klaustrofobici.
J38a16n 63L61a32k49o70m32ý
V 737 nebo 320 je mi to srdečně jedno - i když těsně před křídlem na levé straně u okna mám o něco radši jak jinde. Ovšem pokud bych se dostal do A380 či B747, chtěl bych sedadlo úplně na konci letadla u okna, ač je na webech zabývajícími se právě místy v letadle velmi nedoporučováno, přeci jen na té palubní vstupence mít například 94K se nepoštěstí každý let.
F54i95l98i26p 12M19a48t21u24s87k61a
No on potom stojí za to i ten nástup do letadla. Za dveřmi se pozdravíš s letuškou nebo stevardem a pak jdeš... a jdeš... a jdeš... a jdeš... a pořád ještě jdeš...
J46a96n 19L23a66k97o74m63ý
V 737 nebo 320 je mi to srdečně jedno - i když těsně před křídlem na levé straně u okna mám o něco radši jak jinde. Ovšem pokud bych se dostal do A380 či B747, chtěl bych sedadlo úplně na konci letadla u okna, ač je na webech zabývajícími se právě místy v letadle velmi nedoporučováno, přeci jen na té palubní vstupence mít například 94K se nepoštěstí každý let
M25i41c98h25a34l 83M12i36l15l22e82r
uplne nejhorsi kvalita vzduchu, zhorsujici se s pribyvajici delkou letu
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Jako v pohádce. Japonský park pokryly koberce modrých květů hajniček
Turisté z celého světa míří v těchto dnech do veřejného parku Hitači na ostrově Honšú. Na 350...
Chmury otce Fouras. Pevnosti Boyard hrozí zkáza, ničí ji nápory vln
Pevnost Boyard, která se stala dějištěm populární televizní soutěže, ohrožují rozmary počasí. Kvůli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Biologické zbraně, hadi a plyn. Ostrovy, které jsou plné podivností
Některé byste nejspíš ani vidět nechtěli, jiné zase vidět nesmíte. Další mizejí z atlasů, objevují...
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Nevzdávejte cestovatelská předsevzetí. Jaro jen ten pravý čas procestovat Evropu
Advertorial Evropské metropole jsou známé tím, že jsou v létě plné turistů. Předběhněte je a vydejte se na...
Poutní místa v Česku zažívají renesanci, říká autor populární knihy
Lidé stále častěji hledají lokality, kde mohou uniknout před dnešním komplikovaným světem. Návod na...
VIDEO: Nahlédněte do Indie očima české poutnice hnutí Hare Krišna
Indická republika je sedmá největší a s více než miliardou obyvatel jednou z nejlidnatějších zemí...
Družstevní byt 3+1, 68 m2 se zaskleným balkonem, k rekonstrukci, ulice Bajgarova
Bajgarova, Praha 9 - Kyje
4 990 000 Kč