- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, jako ve filmu Pupendo: ...repráky hýr, dráty hýr, kazeťák hýr...
Zajímavé, kde se vlastně váží kabinová zavazadla? na security? nebo už při odbavení? Nebo až poté při nástupu (tedy ve chvíli kdy si většina lidí nese další pytel s flaškou a cigaretama z duty-free shopu?)
Letištní kontroly tímto získávají úplně nový rozměr.
To je zas KRÁVOVINA pro magory typu znáte z TV oni ty šmejdy kupují
Je to fakt blbost. Stejně to musíte před rámem sundat a jde to do scanu. dnes mi v Londýně vyhodili lahvičku vína z letu z New Yorku...
Máte pocit, že ten kabát někdo vymyslel jen kvůli pronášení chlastu na palubu letadla? :-)
To je parada, ale nevím jak vynálezci komunikovali s piloty pri vývoji tohoto kabátu. Piloti totiž pred letem počítají teplotu, nadmořskou výšku letiště a hmotnost letadla, aby dokázali vypočítat jakou rychlosti mají přistávat a vzletat. Důležitým faktorem v tomto hraje koeficient hmotnosti člověka (lidi se neváží, pracuje se s koeficientem). Tento kabát ten koeficient teoreticky zvedá, ale prakticky ne. Jinak tloustnutí lidstva způsobilo jednu havárii v USA, kdy koeficient byl nízký a nepočítalo se s tím, ze americani jsou obeznejsi. Po havárii se koeficient zvedlo. Teď se myslím pracuje s cca 80kg na osobu.
letistni kontrola, ukazte co mate v kapsach :D
Pasažér by se měl vážit společně s palubním zavazadlem, protože stejně letí spolu.
Spousta diskutujících zřejmě nikdy neletěla s low-costem, kde při překročení váhy hrozí nutnost odbavení zavazadla třeba i za 40 € , což může být i dvojnásobek ceny letenky. Podstatné je, vyndat všechny těžké věci do kapes a defakto jde jen o tu chvilku, než projdu přes security, popř. přes místo, kde hrozí vážení zavazadla. Potom si můžu klidně ty věci zase přemístit zpět do kufru, v letadle už mi to nikdo vážit nebude. Já osobně nemám nikdy problém s velikostí místa v kufru, nýbrž s jeho hmotností...
No a pak piloti nechají natankovat málo paliva, protoze papírové mají lehké letadlo a spadnete bud pri vzletu nebo pri doletani vám palivo bude chybět, tak spadnete pri přistání. Tankuje se totiž podle hmotnosti letadla - proto se ta zavazadla váží. Tankuje je přesně protoze více natankovane letadlo víc "žere".
Já to vidím tak, před odletem a při odbavení si stoupnu na váhu, změří mi velikost postavy a za každý kilo navíc, než je celosvětový uznávaný váhový průměr pro moji postavu, zaplatím příplatek. Tlusťoši co zabíraj dvě sedačky, zaplatí za obě místa :-)
Takhle to nefunguje. Letadlo nezajímá, jak jste vysoký. Pěkně plaťte za svoji absolutní váhu... aha, to už se vám nelíbí, co?