Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dokument Trabantem až na konec světa nebude nic pro "poseroutky"

"Svět patří těm, co se neposerou". Citát Charlese Bukowského si vypůjčil cestovatel a filmař Dan Přibáň pro svůj nový film Trabantem až na konec světa. Unikátní snímek z dobrodružné cesty přes Jižní Ameriku míří od 13. března do kin. Už při shlédnutí upoutávky vám bude jasné, že citát Bukowského je víc než trefný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M67i61r97o60s66l55a54v 14B29u35d43a 9912552327642

Pánové, jste borci R^

+3/−1
10.2.2014 10:48

P70e57t95r 77M43i51c11h78a56l 2650604421952

Tak na ten film jsem zvědavý.

BTW, ještě že v Jižní Americe nemají nízkoemisní zóny. :-)

+5/0
10.2.2014 2:48

N60i20k60o52l 66R26e22s80s49o33v34á 1809221525817

Veteran muze vsude;-D

0/0
10.2.2014 11:01

P10e23t40r 38N95o43v19á56k 8135499460

BORCI!  R^

+2/−1
9.2.2014 15:33
Foto

P25e65t81r 51P93r15o22c57h53á18z74k89a 3352396192824

Sledoval jsem jejich články s cesty a těším se na film.

+4/0
9.2.2014 14:59
Foto

M30i34r70o95s31l98a29v 78S42t35e31i46n62e50r 6638564133295

Trabant je už dávno zapomenuté velkoněmecké dvoutaktní auto od DKW (do kopce wytlačiti). Do dějin se zapsal jako jediné auto, vyráběné ze starých hadrů a odpadků.

Pro světovou veřejnost by bylo zajímavé tutéž trasu projet Hadraplánem- Velorexem, to by bylo alespoň humorné. V tropech by alespoň nepotřebovali klimatizaci, tam by jenom svlékli ten montgomerák.  Já jsem si zase v Indii zajezdil s Tuk-Tukem, poháněným motorem z Velorexu- Jawa 350 s větrákem.

0/−2
9.2.2014 14:55

P10a56v97e97l 38N28o68v64á98k 7721346339143

předpokládám, že jste od těhle "bláznů" nikdy žádný dokument neviděl. Nemohl by jste po té tvrdit, že to není humorné. Sežeň te si film Trabantem napříš Afrikou...

+1/0
9.2.2014 15:18

M98i85c59h88a32e41l 53G25o26t46z 5134198683

Do kina? Pratele neblbnete, prodejte to do televize, vydelate vic...

0/0
9.2.2014 14:34

O82n75d93ř12e54j 28Č86a15p38k62a 6841321943524

Pokud nezměnili plány, tak stříhají i seriál (vysílat to má tuším Prima Cool).

+4/0
9.2.2014 14:47

P37a65v98e56l 54N19o30v32á59k 7131616409243

ano stříhají serial měl by mít tuším 14 dílů :-)

+2/0
9.2.2014 15:20

J58a14n 83K19ř94í87ž 6695443915698

Je to hezké počteníčko.

Nicméně F.A.Elstner podnikal autovýpravy s malilinkatými autíčky už před drahnou dobou.

Myslím že to bylo Aero 30,ale jistý si nejsem.

Jako kluk jsem si přečetl knížku která o jeho cestách pojednávala.

0/0
9.2.2014 13:50

R95a27d15e46k 98F69o33l73p66r37e88c26h58t

A před třicítkou používali Elstnerovi na své výpravy postupně ještě mnohem menší Aero 500, 662 a 1000.

+1/0
9.2.2014 15:00

J26a89n 57K10ř48í59ž 6255903505238

...ano,možná jsem to popletl.

0/0
9.2.2014 15:22

R13a37d11e54k 52F89o43l34p17r44e95c13h38t

...nepopletl jste to, četl jste knihu o cestě s Aerem 30. Jen jsem to doplnil, s čím jezdili předtím :-). Třeba to Aero 500 mělo jednoválcový motor o výkonu 10 k, Aero 30 mělo dvouválec 30 k.

+1/0
9.2.2014 16:22

J48a72n 31K62ř36í38ž 6935133355428

...děkuji za doplnění.:-)

0/0
9.2.2014 18:30

P54a67v29e46l 87N30o84v76á78k 7551136129183

moderní doba si žáda moderní prostředky ;-D

+4/0
9.2.2014 15:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.