Diskuze
Havárii přežijete spíše v zadní části letadla, blízko uličky a východu
Děkujeme za pochopení.
R81a39d63e27k 63N84e73u80m61a92n32n
Někdy minule zase psali, že bezpečná sedadla jsou vepředu
Citovat jednu jedinou řízenou nehodu je poněkud zcestné
R92a83d18e12k 36D49o58l66e10ž57a37l
Ta statistika, že nejvíc havárií je při startu a přistání, se mi těžce nezdá. Většina nehod je takových, že se něco stane za letu - no a piloti samozřejmě vyhledají nejbližší letiště a pokusí se o přistání, často ale odešlo něco fatálního a nepovede se to a podobně. Jenže, pokud tohle mají ve statistikách jako havárie při startu a přistání, tak je to úplně blbě.
M57i89c74h32a76l 69M22i62l85l57e46r
jsi zrejme uplny spickovy expert na letecke nehody a meli by te pozvat, abys jim predelal ty jejich spatne statistiky ciste proto, ze se nezdaji TOBE
P41e15t25r 55M39a84r69š12o51u78n
nějak tu nefunguje reagovat: tak jen na Petr Hromádka: urban legend a nesmysl už z důvodu, že poslední vagón asi těžko bude postižen nejvíce...
- tak samozrejme ze je to vtip, neboť po odpojeni posedniho vagonu se poslednim vagonem stává ten co byl predposledním (tedy vždy bude nejaky posledni vagon, ze)
- ale, ano nejvíce bude postizen první i poslední vagon, neboť energie narazu se vam projevi vepředu, pak se prenese dozadu celkem hladce a na konci se nema kam vybit, tak zdemoluje poslední vagon (napsano hodne jednoduse, mrknout se lze traba na toto: http://www.youtube.com/watch?v=ShLmsTkVVf8)
P89e48t24e53r 97S10c49h61u89s62t11e49r
Názory odborníků a šance podle statistiky na úspěšné přežití havárie je jedna věc, ale praxe druhá. Nedávno jsem letěl Airbusem 320 na Krétu a nepamatuji si, že bych měl nějakou možnost si určit, buď na letišti v Brně, nebo už vůbec ne v Heraklionu , které sedadlo v letadle chci. Takže je to vše ve hvězdách.
J53a80n 72F52r40o17l13í68k
Když se ulomí ocas tak ta bezpečná místa vzadu se stanou hrobem.
A98l16e74x55a51n13d85r 80K20o73s96t96k16a
Váha zaměstnanců. Ono to opravdu přijde někomu divné, že se jí někdo zabývá? Když poměrně běžně letuška nalétá 100 a víc tisíc km za rok? A letadlo má posádku 5-7 lidí?
P57e67t51r 60N77ě78m69e71c
Osobne radeji sedim tesne pred kridlem. Mam dobry vyhled na foceni,vidim na motor i kridlo,tolik to tam nerve jako vzadu a trup je v miste pripojeni kridla nejpevnejsi. Pobliz je take nouzovy vychod.
J11a95k94u44b 91Š60a44f81a86n53d61a
1. Sedadla proti směru letu nebudou nic jednoduchého. Téměř celý let je totiž letadlo nakloněno čumákam nahoru. Musely by být nějak zakloněny.
2. Není ten Leary nějakej divnej? Více opotřebovaná sedadla po směru jízdy? Buď v Irsku jezdí lidi jen jedním směrem (zpátky asi teleportací) nebo tam na konečné ty vagóny nějak otáčejí. Ovšem nevím jak. Ale je pravda, že třeba u většiny vlaků v Japonsku si tu dvojsedačku můžete otočit sami. Takže buď každý sedí po směru (ať to jede kamkoli) nebo si uděláte 2 dvojsedačky proti sobě.
V98á81c79l82a73v 67P11o94t24k68a51n
Me by zajimalo kolik lidi by prezilo v pripade povinneho vybaveni sedadel adaky se systememm bezpecne katapultace, treba celych rad sedadel.
A26n65d13r43e95j 22K30r91á61l
Hlavne by bylo zajimave, kolik by to stalo
A38n43d96r96e20j 78K20r59á51l
Osobne si myslim, ze nema vubec smysl se tim zabyvat. Zaprve, pravdepodobnost ucasti na letecke nehode je miniaturni a vycislit jak moc pak ovlivnim nasledky tim, jestli jsem tady, nebo tam, na zaklade jedne specificke havarie (a nepresnou analyzou nekterych dalsich) to uz se snad ani neda.
Na druhou stranu, v roce 1911 C.K. reditelstvi zeleznic, po zjisteni, ze pri vlakovych nestestich byva nejvice postizen posledni vagon, vydalo rozhodnuti, ze se posledni vagon k souprave nema vubec pripojovat!
P51e97t32r 29H44r97o33m77á84d77k91a
urban legend a nesmysl už z důvodu, že poslední vagón asi těžko bude postižen nejvíce...
M76a83r54t12i58n 79P39l41a58t64i31l
No, ale povídejte to někomu, kdo v tom letadle sedí, celé se třese. Nebo kdž piloti BA zapomenou zabrzdit kola podvozku a zatáhnou je....
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Největší hřbitov lodí západní polokoule vznikl kvůli kardinálnímu průšvihu
Válka je o ničení a zabíjení. O újmě na životním prostředí. Snad právě proto tolik fascinuje osud...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků
Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...
OBRAZEM: Na samotě V lomu. Podívejte se na nejnovější glamping v Česku
Glamping, tedy luxusní kempování, nabírá v tuzemsku v posledních letech na popularitě. Nejnovější...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Váháte, kam na dovolenou? Toulání po Dánsku vás nabije pozitivní energií
Dříve jsme chtěli vidět celý svět, dnes máme chuť jezdit jen do zemí, ve kterých se cítíme dobře....
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Španělské Stonehenge zpřístupnily klimatické změny. Je vítanou atrakcí
Epizody vražedného sucha se do dění v Evropě nezapisují jen negativy. Vlna veder v roce 2022...
To nejlepší z Itálie. Florencie ohromí nejen originály starých mistrů
Ve zvlněné krajině Toskánska leží kolébka renesance, která kdysi bývala jedním z nejvýznamnějších...
Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků
Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...
Pronájem bytu 2+kk 49 m2 Pod strání, Praha
Pod strání, Praha 10 - Strašnice
15 000 Kč/měsíc