- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co že je to teda ten outdoor v pojetí veškeré jeho komerční propagace?
Ano, taky už nechodím v maskáčích, kanadách, s usárnou a baterkou my-day, ale podle takovýchto článků a různé další propagace zaručeně skvělých outdoorových výrobků by měl člověk za svou výbavu utratit tak 20 kkč jen za oblečení na sebe a dalších zhruba tolik za batoh a jeho obsah a pak bude ten správný turista nebo tulák. Až potkám u ohně někoho s plovoucí kořenkou a pytlíkovým překapávačem na kafe, asi budu mít chuť si odsednout, protože to bude nejspíš marťan na výzvědách, co se poučil na idnes, jak vypadá tulák a co má mít sebou.
PS: Český turek je taky kafe a filmovka na sůl je zadarmo a větší.
No, asi záleží jak kdo cestuje. Někdo spí v čekárně a někdo v hotelu a ani jednomu to nepřiadá zbytečné ... pochopil?
Když spím v hotelu, dám si ráno kafe i bez speciálního pytliku. Filmovka namísto plovoucí kořenky funguje k naprosté spokojenosti bez omezování a bez utrácení za zbytečnosti a do hotelu se nehodí. Prostě většina pravého outdorového zboží propagovaného tady na idnes a nejen v tomto článku, jsou zbytečné nebo předražené krámy. A samozřejmě placená reklama. Z něčeho žít musej. Mohli by se ale kapku zamyslet a propagovat něco skutečně užitečného, když už to nazývají článkem, aby čtenáři neměli už od začátku pocit, že si z nich autor dělá srandu, že musel napsat reklamu za každou cenu, nebo že neví o čem píše.