Diskuze

Bezpečnostní pásy jsou na nic, ať lidi stojí, prosazuje šéf Ryanairu

Bezpečnostní pásy v letadle jsou zbytečné, při havárii pasažéry stejně nezachrání. Před několika dny to opakovaně po nějaké době znovu začal tvrdit kontroverzní šéf Ryanairu Michael O'Leary, který usiluje o povolení letů vstoje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Par diskuteru, kterym jsem dole odpovedel, nechape, ze letani letadlem neni o luxusu, ale o bezpecnosti.

Klidne si lette s nizkonakladovkou kde chcete setrit a vyhovuji vam podminky, chleba s rizkem nebo pastikou v kapse a s malou prirucni taskou, kdyz nechcete kupovat balicek sluzeb nabizeny regulerni aerolinkou.

Na bezpecnosti pasazeru by ale nemela setrit zadna aerolinka registrovana u IATA. Cestovat v letadle na stojaka/ sedet na zemi bez upoutani pasem je hazard se zdravim a bezpecnosti pasazeru. Vubec nejde o vydrzeni stat 2 hodiny, ale o to, co se behem tech 2 hodin muze prihodit.  Tvrzeni, ze pas vas pri havarce nezachrani je umyslne zavadejici protoze takovych havarek je nastesti malo. Nejcasteji se setkavame s turbulencemi a necekanymi propady letadla, kde prave pasy hraji podstatnou bezpecnostni roli.

Porovnavani s evropskymi super-expresy je smesne protoze jste zapomneli, ze vlaky se nepohybuji ve 3 dimenzich ani nebrzdi se stejnou intenzitou jako letadlo pri pristani.

2 0
možnosti

T49o13m 80K94r71a31u93s

20. 11. 2012 23:12

Podle vysledku ankety je jasne kdo ma sockovskou naturu;-D

A ze jich v Cesku neni malo.

2 0
možnosti

Je zbytečné, pomalé a drahé přistávat v cílové destinaci, prostě by měli otevřít pumovnici a lidi nad cílem vysypat. R^

2 0
možnosti

T51o24m29a24s 86H69a19c12e42k

16. 11. 2012 6:50

Nebezpecny precedent!

Je to soukroma firma, muze si bojovat za co chce. Pro me za me at udelaji ze zensky si tam litaj zadarmo kdyz podrzej kapitanovi. To je jeho obchodni politika. Z ceho mam ale hruzu je aby se z toho nestal precedent a za par let to nebylo "standard" a to co je dnes standard nebylo "luxus". Prikladu je bohuzel az moc. Sehnat dnes v CR kvalitni jidlo je nadlidsky ukol, vsichni davaji prednost o par korun levnejsim smejdum - ale ty jsou dnes uz na urovni co byvaly ty originaly. Mam strach co bude s autama kdyz vidim nastup cinskych plechovek. Spotrebni zbozi - no pro me za me, tak ho budu kupovat kazdych par let znova, alespon to bude "nove" a neokoukane, ale jak jde o zdravi nebo bezpecnost (jidlo, auta, letadla) tak tam vazne tenhle skluz nechci. 

Verim ze kdo lita casto tak se mu tenhle pristup take nelibi.

4 1
možnosti

bohuzel ma pravdu...pasy v podobe, je v letadlech jsou, nemohou nic zachranit, leda zhorsit. Proc se asi v autech delaji vicebodove pasy a v letadle jen pres bricho?? A jestli by mel nekdo chut cestovat na stojaka, tak proc ne?? Stal sem ve vlaku z Ostravy do Prahy 3.5 hodiny a stalo me to pres 300 v dobach, kdy byl jeden dopravce a urazil sem necely 400kilaku. Po Evrope do 500kc bych to na stojaka risknul taky.

2 5
možnosti

T86o23m26a29s 35H69a53c35e36k

16. 11. 2012 6:13

Nema pravdu a ani vy ji nemate. Pasy zachranili uz mnoho zivotu pri ruznych situacich, jak na zemi tak ve vzduchu. Vicebodove pasy - piloti maji 5ti bodove, takze ty jenom tribodove v aute jsou podle vasi logiky taky na prd. 

Jinak samozrejme pokud se par raplu najde co tak chteji cestovat - proc ne, pokud si zajisti pojisteni aby jsme pak pripadne mrzacky z vlastni blbosti nemuseli my pracujici zivit. Jenom aby z toho nevznikl nebezpecny precedent.

5 1
možnosti

recyklovaný výrok jako reklama do medii? super, opět se o mne mluví. a mám reklamu zadarmo, ještě že mi na to ti novináři vždycky skočej :-P

2 0
možnosti

D79a83n 60S83v88o19b51o33d89a

14. 11. 2012 9:39

PROTI :

Pri vetsich tubulencich nebo nejakem drsnejsim pristani by mohlo dojit ke zranenim.

Cena letenky by sice mozna 1 Libru byla ale k tomu jeste letistni poplatky

PRO : 

souhlas s havarii ze tam ten pas cloveku nepomuze

dobre prirovnani s vlakem kde clovek mit pas nemusi

2 1
možnosti

obzvlaste treba rychlovlak ICE 1998

1 0
možnosti

A proč má vlastně letadlo plášť? Je to hrozně těžký a zvyšuje hmotnost letadla a cenu letenky. Když se nebude lítat výš jak 3000m můžou lidi sedět pěkně venku pod sluníčkem. Vlastně stát teda. Letenka za 50 pencí a prodá se to určitě líp, jak na letadlo s pláštěm. Pilot stačí jeden, to se taky nikdy nestalo, že by druhej pilot dostal infarkt že? To jsem zvědavej, jak by to pak ti zbylí lidé řešili. že by si otevřeli google a mrkli jak se řídí letadlo?

3 2
možnosti

a při turbulenci budou pasažéři létat kabinou?

4 0
možnosti

J82i46ř63í 68M35a84c61e86k

14. 11. 2012 8:03

Myslíte turbulence, které má ten pán v hlavě?

1 1
možnosti

Tak to mu preju at to otestuje sam a Letadlo at vbehne do vzduchovy kapsy, s letuskou to prastilo do stropu letadla a spatky na zem, zvysek letu odsedela se zlomenou nohou, von by si to asi zaslouzil take.

5 1
možnosti

J60a81n 67V91o20t76o57č85k87a

14. 11. 2012 17:15

a že jí ten pás v tomhle případě pomohl, viď ;-D

2 1
možnosti