- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K čemu kufr, který jezdí po letišti, když s ním nebude smět do letadla? Aspoň zatím ne (velká baterie, sezory). A jezdit s ním po městě? Třeba po historické dlažbě turistických strakcí jako Český Krumlov nebo Praha?
Dobrý nápad, ale praktičtější bude, když více obřích letišť zavede lehké vozíky, na kterých si můžete vozit zavazadlo v bezcelním prostoru, jako má Schiphol.
az budou sbirat ztracene kufry, ktere zabloudily nebo dosly baterky a majitel si nevsimnul.
Nebo az se za nekoho zavesi kufr, ktery tika.
a sup s nim do centra mesta na dlazbu, nejlepe na takove ty male zulove kosticky. A schvalne, kdo spadne driv, jestli kufr, ktery neudrzi stabilitu, nebo majitel, ktery se bude vztekat, ze za to dal tolik penez a nebo lide, kteri se kolem kufru natlaci a budou se smat, az ztrati rovnovahu... Co je Vas tip?
Hlavní nedostatek tu zmíněn nebyl, a tím je ztráta příme kontroly nad zavazadlem, a jeho až primitivně snadné odcizení.
kdyby si to pořídilo více lidí a pak si udělali na letišti okruh ale muselo by to být pochopitelně na dálkové ovládání
... Titulek nesmysl, protože kufr na bázi navrženého principu pojede samozřejmě ZA majitelem, nikoli VEDLE něj. Tolik k pověstné "profesionalitě" lupídkovských žurnalistů.
.
Koncept sám je další pitomost. Čistě z praktického hlediska - lehké zavazadlo vezmu do ruky, těžké táhnu za sebou. Tento kufr bude mít obsah lehkého zavazadla, ale bude těžký, protože baterie a pohon. Podobně výkonné baterie (například v UPS) se musí během letecké přepravy dokonce odpojovat, nesmí zůstat připojené ke zbytku elektroniky. Co nabíječka? Další váha navíc v době, kdy se šetří každým dekem?
.
Nepojede to rychle a proto to spěchajícího pasažéra nebude stíhat. Pokud by se oddálili, bude to narážet do lidí a dalších překážek. A tak by se dalo pokračovat dále... Nehledě na to, že tohle už dávno vymysleli autoři Červeného trpaslíka, takže španělský studente designu - doufám, že tohle nefinancuje krachující EU z nějakého úchylného fondu na výzkum a vývoj, co mu za pár týdnů mají dojít peníze. Naše peníze.
zajedu do Maroka pro malýho arabáče jako nosiče kufrů - vyjde levněji...
Až se domestikuje, tak nás ostatní vyjde docela draze...
.
Nicméně, nosiče sehnat nebude až takový problém prakticky nikde. A člověk s sebou nepotáhne pár kilo baterek a pohonů.
ale ne na české chodníky.
Chtěl bych vidět tenhle robokufr jak si poradí s cestou ze starého autobusového nádraží v Brně na Roli na šalinu "o). Čekají ho minimálně dva vysoký obrubníky, dvoje koleje, rozmlácená hrbolatá "dlažba" a příkrý schody, pokud pojede podle předpisu podchodem u Ementálu
No, ještě by to chtělo nějakej bluetooth ovladač na zloděje, aby je to drželo dál od kufru.... :-) Jinak ten kufr bude muset člověk sledovat víc, než čivavu s rodokmenem (vhodná např. na štěkanátky), protože jinak zapnete aplikaci a během dvou kroků zjistíte, že vaše spodky už patří někomu jinému.
na zloděje spíš zabudovanou dvouhlavňovku kulovnici...