- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Miluji, když mě cestou po Nuseláku zezadu málem sestřelí dva až tři cyklisti a při odjezdu ještě řvou, co se jim na tom chodníku sakra motám
...automobilismu. Že mě to ani nepřekvapuje? S tímto chováním se přece dnes a denně setkávám na silnicích
Diskuze vypada tak, jak to vypada na silnicich - sprostaren plno, respektu k ostatnim pomalu. Jen takove ceske chamtive "ja chci", ale co by chteli ostani, do toho uz jim nic neni. Zase je mi na bliti v jake zemi ziju...
Kdy už budou tihle prudiči nosit přilbu alespoň při natáčení videa? Nechápu, proč si stěžuje na špatnou bezpečnost, když si za to může sám... Navíc ho nikdo nenutí jezdit v Michli ...
1) Ty znáš jeho start a cíl, že víš, že nemusí přes Michli? Kdyby někde zmínil, že jede Kačerov-Záběhlice, tak bych lepší cestu znal(přes les Roztyly-lávka nad Brněnskou-Chodovec- Spořilov/polňačky)
2) Je rozdíl mezi aktivní a pasivní bezpečností. Aktivní je pro to, aby k nehodě nedošlo, pasivní řeší když už nehoda nastane. Aktivní by měla být věc všech(přehlednost,...) pasivní je věcí jednotlivce(pásy, přilby).
by měli bejt rádi a být zticha
Tys mi někdy nějaký prachy dal? Já myslel, že jsem zatím do tebe cpal já. Asi to někdo nahoře blbě přerozdělil.
Prahou se na kole jezdí velmi dobře. Dneska například 40 km převážně lesem nebo cyklostezkou, smog jsem nějak nepocítil, asi jsem zvyklý, ale denně být na Šumavě nemůžu. Nejhorší je, že pan autor tady káže hovadiny (viz kritika jedné z nejhezčích cyklostezek v Dalejském údolí), zbytečně rozdmýchává vášně a zvyšuju už tak zbytečně velkou nevraživost mezi cyklisty, chodci, řidiči. Zajímalo by mě, co je účelem. Lidi neblbněte - řidič sem tam jede 60 v obci, cyklisti sem tam vedle sebe (ti rozumný, když nic nejede, a když tak rychle uhnou) nebo po chodníku/přechodu, když je to bezpečnější (ale s ohledem na chodce), chodec sem tam nečeká na zelenou nebo se netáhne k přechodu, když zrovna nic nejede. Chce to trochu rozumu, tolerance a nadhledu! A stop asfaltování cyklostezek - nechte tu přírodu proboha na pokoji!!!
Zdá se mi, že zaměňuješ cyklotrasy a cykloturistické trasy. Cyklotrasa (s dopravními značkami IS 19 - IS 21) http://www.dopravni-znaceni.eu/znacky/informativni-smerove-dopravni-znacky/ má vést tak, aby se tamtudy dalo jezdit třeba do práce,... Cykloturistická trasa http://www.nakole.cz/images/clanky/90/l/000104-index.jpg je na projížďky, předpokládá se, že povede terénem.
To v Danajském údolí podle má daleko více vlastností turistiky, než cesty do práce. Je to pastička na nemístní nezdatné.
S tím, že každý občas naplní skutkový aspekt přestupku, aniž by naplnil materiální(60 na výjezdu z obce...) souhlasím.
Je zajímavé, jak se cyklista na videu chová. Jedině naprostý diletant si může dovolit porušovat pravidla provozu na pozemních komunikacích a přitom poukazovat, jak je Praha pro cyklisty nebezpečná. Na přiloženém videu je vidět, že při přejíždění mezi jízdními pruhy nerespektuje vodorovnou dopravní značku "plná čára souvislá", při objíždění překážky silničního provozu nedává znamení o změně směru jízdy a jeho jízdní kolo nesplňuje technické podmínky pro provoz na pozemních komunikacích.
Takže takto si někteří cyklisté představuji "bezpečnou jízdu" a ještě poukazují na blbost všech okolo. Doufám, že redakce poskytne uvedené video Policii jako důkaz pro potrestání cyklisty.
Já jsem si to schválně pustil. Takže s přilbou jednoznačně souhlasím. Ovšem ty ostatní body jsou na vodě. Plná čára souvislá - cyklista je z cyklopruhu "vyhnán" přes dva pruhy doleva a jinak se do potřebného pruhu prostě diostat nemůže, leda že by zacouval. Při objíždění překážky kontroluje provoz za sebou a zjišťuje, že může bezpečně objet překážku. Jen tak pro pořádek - Vy byste tam opravdu mával rukou, že překážku objíždíte? To znamení o směru jízdy je hlavně pro upozornění někoho, kdo jede za mnou, že musím objíždět. Tady by to každý viděl. No a poslední - v čem to kolo nesplňuje podmínky pro provoz na pozemních komunikacích?
Teda... popravdě - já bych tudy asi na kole nejezdil, na to se mám moc rád. Ale to je jiná věc.
se dívám že pán jezdí bez hlemy ještě asi nepoznal jaké to je spadnout na hlavu
poznal, jinak by po Praze na kole nejezdil
"...Toto řešení sice předpokládá určité úpravy hlavně při nájezdech na chodník, nejde však o velké investice..."
Autor evidentně absolutně netuší, kolik takové "určité úpravy" město stojí. Namalovaný pruh na silnici je to nejlacinější a i tak to vyjde město na statisíce ročně.
Statisíce ročně stojí ten jeden silničář s barvou, nebo městské odklony, malování dráž, ale za to méně trvanlivější barvou, zadávání zakázky firmě A, která použije subdodavatele firmu B,..., přičemž sám malíř pracuje pro firmu Z?