Diskuze

Praha, peklo cyklistů. Jak se probojovat Michlí a nezemřít

Při jízdě na kole z jihovýchodního okraje metropole do centra, třeba z Hostivaře či Jižního Města, nestojí v cestě žádné větší terénní překážky, cyklistům by se tady mohlo žít docela dobře. Když se však přiblížíte na rozhraní Záběhlic a Michle, narazíte na nepříjemný problém. Přitom by stačilo málo a křižovatkou ulic Chodovská/Záběhlická by se dalo projet docela dobře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

TrueRobos

4. 10. 2012 15:29
Praha, peklo chodců

Miluji, když mě cestou po Nuseláku zezadu málem sestřelí dva až tři cyklisti a při odjezdu ještě řvou, co se jim na tom chodníku sakra motám ;-€Rv

5 0
možnosti
PZLV

Posel z Liptákova V.

4. 10. 2012 11:27
No, zatím nejagresivněji se tu typicky projevují zastánci...

...automobilismu. Že mě to ani nepřekvapuje? S tímto chováním se přece dnes a denně setkávám na silnicích ;-)

1 0
možnosti
JS

jgeo

4. 10. 2012 20:09
Re: No, zatím nejagresivněji se tu typicky projevují zastánci...

Diskuze vypada tak, jak to vypada na silnicich - sprostaren plno, respektu k ostatnim pomalu. Jen takove ceske chamtive "ja chci", ale co by chteli ostani, do toho uz jim nic neni. Zase je mi na bliti v jake zemi ziju...

0 0
možnosti
OU

4. 10. 2012 8:22
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
JM

JiMar

4. 10. 2012 8:39
Re: To bude zase

To už je kvalitní diskuze od včerejška.;-D

0 0
možnosti
MK

Korinek

4. 10. 2012 7:54
helma

Kdy už budou tihle prudiči nosit přilbu alespoň při natáčení videa? Nechápu, proč si stěžuje na špatnou bezpečnost, když si za to může sám... Navíc ho nikdo nenutí jezdit v Michli ... Rv

1 0
možnosti
L

Leinad

4. 10. 2012 10:50
Re: helma

1) Ty znáš jeho start a cíl, že víš, že nemusí přes Michli? Kdyby někde zmínil, že jede Kačerov-Záběhlice, tak bych lepší cestu znal(přes les Roztyly-lávka nad Brněnskou-Chodovec- Spořilov/polňačky) ;-D

2) Je rozdíl mezi aktivní a pasivní bezpečností. Aktivní je pro to, aby k nehodě nedošlo, pasivní řeší když už nehoda nastane. Aktivní by měla být věc všech(přehlednost,...) pasivní je věcí jednotlivce(pásy, přilby).

0 0
možnosti
ČP

Opinion

3. 10. 2012 22:47
Těmto cyklistům jde o život

:-)

http://www.youtube.com/watch?v=pU6iPTrLARw

0 0
možnosti
KR

Karlos BS MC

3. 10. 2012 22:21
za ty prachy, co piumpičkářům na jejich kratochvíli dávám

by měli bejt rádi a být zticha

3 0
možnosti
JN

Yesname

3. 10. 2012 22:33
Re: za ty prachy, co piumpičkářům na jejich kratochvíli dávám

Tys mi někdy nějaký prachy dal? Já myslel, že jsem zatím do tebe cpal já. Asi to někdo nahoře blbě přerozdělil.

0 0
možnosti
JS

helmutaaak

3. 10. 2012 21:14
Praha na kole

Prahou se na kole jezdí velmi dobře. Dneska například 40 km převážně lesem nebo cyklostezkou, smog jsem nějak nepocítil, asi jsem zvyklý, ale denně být na Šumavě nemůžu. Nejhorší je, že pan autor tady káže hovadiny (viz kritika jedné z nejhezčích cyklostezek v Dalejském údolí), zbytečně rozdmýchává vášně a zvyšuju už tak zbytečně velkou nevraživost mezi cyklisty, chodci, řidiči. Zajímalo by mě, co je účelem. Lidi neblbněte - řidič sem tam jede 60 v obci, cyklisti sem tam vedle sebe (ti rozumný, když nic nejede, a když tak rychle uhnou) nebo po chodníku/přechodu, když je to bezpečnější (ale s ohledem na chodce), chodec sem tam nečeká na zelenou nebo se netáhne k přechodu, když zrovna nic nejede. Chce to trochu rozumu, tolerance a nadhledu! A stop asfaltování cyklostezek - nechte tu přírodu proboha na pokoji!!! ;-)

0 0
možnosti
L

Leinad

4. 10. 2012 11:04
Re: Praha na kole

Zdá se mi, že zaměňuješ cyklotrasy a cykloturistické trasy. Cyklotrasa (s dopravními značkami IS 19 - IS 21) http://www.dopravni-znaceni.eu/znacky/informativni-smerove-dopravni-znacky/ má vést tak, aby se tamtudy dalo jezdit třeba do práce,... Cykloturistická trasa http://www.nakole.cz/images/clanky/90/l/000104-index.jpg je na projížďky, předpokládá se, že povede terénem.

To v Danajském údolí podle má daleko více vlastností turistiky, než cesty do práce. Je to pastička na nemístní nezdatné.

S tím, že každý občas naplní skutkový aspekt přestupku, aniž by naplnil materiální(60 na výjezdu z obce...) souhlasím. :-P

0 0
možnosti
JM

honza16

3. 10. 2012 20:30
Nebezpečný cyklista

Je zajímavé, jak se cyklista na videu chová. Jedině naprostý diletant si může dovolit porušovat pravidla provozu na pozemních komunikacích a přitom poukazovat, jak je Praha pro cyklisty nebezpečná. Na přiloženém videu je vidět, že při přejíždění mezi jízdními pruhy nerespektuje vodorovnou dopravní značku "plná čára souvislá", při objíždění překážky silničního provozu nedává znamení o změně směru jízdy a jeho jízdní kolo nesplňuje technické podmínky pro provoz na pozemních komunikacích.

Takže takto si někteří cyklisté představuji "bezpečnou jízdu" a ještě poukazují na blbost všech okolo. Doufám, že redakce poskytne uvedené video Policii jako důkaz pro potrestání cyklisty.

8 0
možnosti
LN

L_N

3. 10. 2012 20:41
Re: Nebezpečný cyklista

Já jsem si to schválně pustil. Takže s přilbou jednoznačně souhlasím. Ovšem ty ostatní body jsou na vodě. Plná čára souvislá - cyklista je z cyklopruhu "vyhnán" přes dva pruhy doleva a jinak se do potřebného pruhu prostě diostat nemůže, leda že by zacouval. Při objíždění překážky kontroluje provoz za sebou a zjišťuje, že může bezpečně objet překážku. Jen tak pro pořádek - Vy byste tam opravdu mával rukou, že překážku objíždíte? To znamení o směru jízdy je hlavně pro upozornění někoho, kdo jede za mnou, že musím objíždět. Tady by to každý viděl. No a poslední - v čem to kolo nesplňuje podmínky pro provoz na pozemních komunikacích?

Teda... popravdě - já bych tudy asi na kole nejezdil, na to se mám moc rád. Ale to je jiná věc.

0 0
možnosti
D

danhar1

3. 10. 2012 20:29
Bez helmy

se dívám že pán jezdí bez hlemy ještě asi nepoznal jaké to je spadnout na hlavu

0 0
možnosti
GZS

Gorila ze spisu

3. 10. 2012 20:39
Re: Bez helmy

poznal, jinak by po Praze na kole nejezdil

2 0
možnosti
LG

l.g

3. 10. 2012 18:24
Investice

"...Toto řešení sice předpokládá určité úpravy hlavně při nájezdech na chodník, nejde však o velké investice..."

Autor evidentně absolutně netuší, kolik takové "určité úpravy" město stojí. Namalovaný pruh na silnici je to nejlacinější a i tak to vyjde město na statisíce ročně.

0 0
možnosti
L

Leinad

4. 10. 2012 1:17
Re: Investice

Statisíce ročně stojí ten jeden silničář s barvou, nebo městské odklony, malování dráž, ale za to méně trvanlivější barvou, zadávání zakázky firmě A, která použije subdodavatele firmu B,..., přičemž sám malíř pracuje pro firmu Z?

0 0
možnosti