Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Psst, tady je ticho! Další aerolinka zakázala děti v ekonomické třídě

Zákaz dětí v letadlech se stává novým marketingovým tahákem aerolinek. Necelý půlrok poté, co letecká společnost Malaysia Airlines zavedla klidovou zónu v prvním patře ekonomické třídy, Air Asia následuje a chystá na svých letech prvních sedm řad v ekonomické třídě také bez dětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98a12t12ě59j 34J32a53r77o63š 6365871190483

Za sebe můžu říct, že děti mi v letadle nikdy nevadily. Jasně, někdy brečí, někdy vykřiknou, ale snad jsme přece lidi, ne? Sami jsme kdysi byli dětmi, sami děti máme nebo mít budeme - měli bychom to chápat. Spíš jsem často zažil situace, že jsme se s cizími dětmi v letadle skamarádili, že jsme na ně mrkali, že byla legrace a že z toho vznikla i dobrá konverzace s jejich rodiči. Musím se smát lidem, kteří sami sebe pokládají za tak důležité, že jim nějaké dítě nesmí zkazit ani těch pár hodin v letadle. Aby mě někdo hrozně důležitý neosočoval z toho, že nevím, o čem mluvím, a že na těch hrozitánsky dlouhých letech do Austrálie je to fakt hrozně těžké, tak jen podotýkám, že jsem za poslední 4 roky absolvoval 160 startů a že mám na kontě lety o dost delší než do Austrálie (ano, jsou takové, až budete poskakovat na ostrovy v Pacifiku, budete na štreku du Sydney vzpomínat jako na milou projížďku za humny).

0/−3
9.7.2013 22:09

M29i20c23h39a50l 23M77i66l32l95e10r 9866642449462

...."ano, jsou takové, až budete poskakovat na ostrovy v Pacifiku, budete na štreku du Sydney vzpomínat jako na milou projížďku za humny...."

Hmmmm, ziji v miste a relativne casto cestuji po Australii, po Pacifiku a mimo oblast do Evropy atd.

Mohu tedy s prehledem rici, ze zadne poskakovani mezi pacifickymi ostrovy rozhodne neni delsi nez prime streky mezi Sydney/Melbourne a Dubaji, streky mezi asijskymi mesty jako Singapore, Bangkok, HongKong, Tokyo atd a Londynem nebo na druhou stranu ze Singapore ci z vychodni Australie pres Pacifik do  Los Angeles, Vancouveru, San Franciska.

Staci se podivat na mapu.;-)

Mimochodem, nejurvavejsi dite jsem v posledni dobe zazil na dvouhodinove ceste z Londyna-Heathrow do Prahy s A320. Ten 2 lety harant v prvni rade vlevo u okna (sedadlo A) vriskal celou dobu a cim blize pasazeri sedeli, (ja byl ve 2.rade na opacne strane u okna), tim to bylo horsi. Spolecne jsme si mezi sebou postezovali, ze nas z toho neustaleho vriskani boli hlava.

+1/0
11.7.2013 9:14

certik_bertik

tuhle

jsem jel autobusem na delší vzdálenost (1200 km) a rodiče sebou vezli dítě a to celou dobu vřískalo, a to se tam stává pořád, myslím že by se přeprava dětí ve dálkových veřejných prostředcích měla zakázat úplně

+3/0
6.10.2012 16:16

Jujing

dam sluchatka do usi

Pustím muziku a je mi to fuk... u nás lítá v letadlech decek celkem málo tak se mi ani ještě nestalo že bych takový problém řešil.... v asii lítá malých děti v letadlech podstatně víc něž u nás aspoň co mám tu zkušenost takze mně to ani nepřekvapuje a sem člověk tak snad pochopím že malý dítě neni na knoflík kterej zmacknu a je klid...

+2/−1
2.10.2012 14:25

Antikodex

Tihle kreativci by si měli uvědomit jednu věc

A to tu, že ti hluční, rozjívení a obtěžující holomci jim jednou budou přispívat vysokými odvody na důchody.:-/

0/−3
1.10.2012 15:56

akti60

Re: Tihle kreativci by si měli uvědomit jednu věc

Budu mnohem raději, když mi na důchod přispěje hodné, tiché slušně vychované dítě.

+20/0
1.10.2012 17:00

captain cook

Re: Tihle kreativci by si měli uvědomit jednu věc

Nahled vytvoreny nejspis nekde na hodne izolovanem, domacim piskovisti, bez moznosti predstavit si skutecnost v normalnim meritku.

Air Asia a Malaysian Airlines si ve svych destinacich konkuruji s celou radou hlavnich i nizkonakladovych aerolinii. Zakaznici dostavaji moznost sirokeho vyberu podle sikovnosti spojeni, cen, bezplatnych zavazadel, pohodli, vybaveni, obcerstveni, typu letadla ....

Kdyby dostatek zakazniku nepozadoval tissi prostredi bez revu a kopani mrnat, protoze na rozdil od rodin cestujicich na navstevu ci rekreaci, od nich se ocekava, ze behem letu budou pracovat nebo odpocivat pred dulezitou schuzi kratce po pristani - nebo proste chteji mit klid, zadne z aerolinek by se nevyplatilo to zavest.

Tady se to bere normalne jako dalsi sluzba zakaznikum. Rodice si vyberou let vhodny pro jejich rodiny a nikoho tu nenapadne hloupe povykovat "dyskrymynacija" nebo cekat, ze se kvuli nim jini maji posadit v uzasu na zadek protoze deti budou jednoho dne platit penzi seniorum.

+6/−1
2.10.2012 11:54

captain cook

zona ticha ve vlacich

nedavno jsem pobyl asi 3 tydny v Sydney (Australie) a obcas jsem po jeho okoli cestoval vlakem na lince Sydney-Newcastle pres Stredni pobrezi. Tyto mezimestske vlaky meji ne ticha kupe, ale cele vagony. U 4 vagonovych vlaku to je posledni vagon, u 8 a 6 vagonovych prvni a posledni vagon. Bylo to zavedeno po prislusne experimentalni dobe na prani cestujicich. V praxi to znamena ze v techto vagonech plati zakaz hlucnych rozhovoru, hudby a telefonatu. Rodice s cilymi potomky se temto vagonum take musi vyhnout, cestujici si nastavi mobil na vibraci misto zvoneni a kdo chce zavolat nebo odpovedet, musi vyjit do vedlejsiho vagonu. Experiment mel uspech u 90, 85 a 77% cestujicich na 3 hlavnich regionalnich linkach a po Newcastle se bude permanentmne rozsirovat na dalsi spoje CityRail mirici ze Sydney do sousednich regionu Modrych Hor a Jiznho pobrezi.

+4/0
1.10.2012 10:44

calabrun

Re: zona ticha ve vlacich

Takove klidove zony funguji i ve francouzskych TGV vlacich. Myslim, ze je to vyborny napad.

+3/0
1.10.2012 19:00

annakkk

Re: zona ticha ve vlacich

Maji to i v Dansku. Ale tam se nesmi ani septat, natoz telefonovat.

+3/0
1.10.2012 19:05

montík

Re: zona ticha ve vlacich

Viděl jsem to loni i v Londýně ve vlacích. Ale že by to místní respektovali....

+1/0
4.10.2012 12:38

Squeak?

Re: zona ticha ve vlacich

Ex 120 Košičan (Praha-Košice) to má tiež, aj keď asi len niekoľko kupé.

+1/0
17.10.2012 13:39

M20a27t36ě94j 51J63a79r37o82š 6345491210653

A fakt je Sydney v Austrálii? Wau! A jaké tam mají vlaky, taky jen dvě koleje? Tohle funguje všude možně po světě, není potřeba objevovat Ameriku v Sydney...

0/−1
9.7.2013 22:02

T93o78m36á43š 87Z73e93l30e22n80k29a 3764272609769

On v Austrálii žije. Asi proto popisuje místní situaci a ne Evropu.

0/0
12.7.2013 12:14

CART09

Invence vs.represe

Já nevím, kdo v těch aerolinkách dělá PR, ale kdyby to podali stylem: "jsme baby-friendly, vyhradili jsem zadních sedm řad pro rodiče s dětmi, a v místě jedné čtyřsedačky jsme udělali hrací koutek", tak se jim tam tahle skupina cestujících sama nahrne, a zbytek letadla bude mít relativní klid... A měli by to bez negativních reakcí kvůli vyhrazování se vůči nějaké skupině obyvatel...

+1/−1
1.10.2012 9:29

captain cook

Re: Invence vs.represe

nevim kde se tyhle antagonisticke a trucovite reakce v Cesich berou. Aspon 99 % zdejsich buricu nikdy s Malaysian Airlines nebo Air Asia neletela a tezko kdy poleti, hlavne kdyz tu srdnate povykuji "co by oni, kdyby..."

V zemich, kam obe aerolinky letaji, se to bere z velke vetsiny velmi pozitivne jako priklad ohleduplnosti vuci cestujicim a zvysene sluzby zakaznikum. Nevidel jsem zadne shluky matek, pochodujicich na nejake namesti v sevrenem siku, mavajicich plakaty a skandujicich dyskryminacija!

Jestli ono to nebude tim, ze tu je cela rada aerolinek na vyber a cestujici ma moznost si vybrat co mu nejlepe vyhovuje.

Na rozdil od hlasiteho presvedceni nekterych zdejsich arci-bojovniku za svobodu detskeho projevu, zadna aerolinka letajici v nasi oblasti neprijde na mizinu, kdyz v letadlech vyhradi oddil nepristupny hlucnym ratolestem. Prave naopak. Bude o ni o to vetsi zajem mezi demografickou skupinou, z niz aerolinkam plyne nejvyssi zisk: pasazeru na sluzebnich cestach.

+7/0
1.10.2012 10:24

V15l12a72d68i87m16í67r 45H10o91l67ý 8844491826407

ještě udělat kuřácký oddíl a budu spokojen. Létat do Bangkoku bez možnosti si zapálit je brutál. Pak na Suwarnabhumi vždycky vytáhnu před halou půl krabičky.

+1/0
12.1.2013 16:22

M15a10t12ě21j 71J53a68r65o97š 6905491260963

Prosím tě, Air Asia je takové dno, absolutní peklo pro baťůžkáře a takové ty lidi, co škrábou z pytlíku každý ringgit, každou korunu. Je to jen dokonale osekaná továrna. Mají už svou historii, už si jednou udělaly pěknou reklamu s tím, že nepřijímají na palubu vozíčkáře, prostě nedělají nic, co by stálo o pětník navíc. Není potřeba je nějak hájit nebo prožívat, slušný člověk by s nimi stejně neletěl.

0/0
9.7.2013 22:00

feese

Tak jsem pročetl celou diskuzi

Jde z toho mráz po zádech, kam až dospěla vzájemná netolerance, tak typická pro současnou dobu. Já, já, já a zase jenom já. Nic jiného nelze z příspěvků vyčíst a týká se to obou stran. Není zde žádná vůle po vzájemném pochopení, a to ani z jedné, ani z druhé strany. Celá diskuze je také zajímavou sondou a ukazuje, jak má dnešní společnost seřazené hodnoty. Mě samotného to nutí k zamyšlení. Kdo či co je víc? Důležitý manažer nebo dítě cestující za babičkou, kterou mu osud zavál 10.000km daleko? Právo na klid nebo právo cestovat? Pro dospělého je přirozené cestovat v klidu, pro 3-leté dítě je přirozené křičet, když se mu něco nelíbí. Měl bych za své peníze požadovat klid nebo být tolerantní vůči cestujícím dětem (které platí stejné peníze)? Je normální stále více segregovat společnost? Oddělovat děti od dospělých, tlusté od tenkých, mladé od starých, ženy od mužů (viz. České dráhy)? Kde to má hranice? Nevím...

+2/−4
30.9.2012 23:48

Astaroth

Re: Tak jsem pročetl celou diskuzi

Vzdyt ty deti nikdo z letadla nevyhazuje. Uz za totace byly ve vlacich vozy pro matky s detmi.

+7/0
1.10.2012 9:59

Lípa srdčitá

Re: Tak jsem pročetl celou diskuzi

Ony jsou i dnes, ale jsou obsazené lidma, kteří cstují bez dětí. A to mně štve. Nerada obtěžuju jiné cestujícíc tím, že moje dítko chce chodit a že si chce povídat.

+1/−1
1.10.2012 12:49

akti60

Re: Tak jsem pročetl celou diskuzi

Ve většině dopravních prostředků existuje přepravní řád. Myslím, že v žádném nejsou vyjímky, kterým hlukem se smí obtěžovat.

+4/0
1.10.2012 13:47

captain cook

Re: Tak jsem pročetl celou diskuzi

ale smesny houbelec! ;-D

Aplikujes to na nejakou fiktivni ceskou situaci a zrejme si neumis predstavit, ze v techto zemich leta tolik aerolinek a je takovy vyber spojeni a podminek, ze tohle nikoho nijak zvlast neovlivni.

Nevymejslej si take melodramaticke scenare, ze nejake chudinka dite se nedostane na navstevu za chudakem babickou, protoze horni paluba nebo prvnich 7 rad economy v nejakem letadle (nota bene u dvou z mnoha dalsich aerolinek, ktere tam letaji) je vyhrazeno osobam nad 12 let veku! ;-D

Proste budou cestovat na dolni palube, nebo uprostred/vzadu letadla spolu s jinymi rodinami a smytec!!

+4/0
2.10.2012 12:04

fugo

Re: Tak jsem pročetl celou diskuzi

Dobrý večer,

"Je normální stále více segregovat společnost?"Již jste někdy letěl s cizím fakanem na sedadle za sebou,

který vám kopal celou cestu do opěradla a nezvládla ho usměrnit ani vlastní matka?(několik hodin?)

Jistě,je to i o matce a výchově obou,ale v tu chvíli bych připlatil a velmi rád.

+1/0
17.10.2012 20:50

Politicky korektní lež

tak zákaz dětí v ekonomické třídě

a vyhrazení prvních sedmi řad je snad rozdíl, ne?

+3/0
30.9.2012 21:26

vzdyt_to_rikam_02

Vliv?

Chápu oddělené patro v A380, ale jaký má smysl sedm řad?? Když bude dítě ječet, tak je v tom omezeném prostoru úplně jedno, jestli sedí hned za mnou, anebo o deset řad dál...

+1/0
30.9.2012 21:16

JMoudry

Re: Vliv?

Jedno to není - deset řad je znát a navíc se tím eliminují další projevy, jako je kopání do sedaček, matlání všeho možného kdekoliv, atp.

+3/0
1.10.2012 12:03

Klara L

Proč sedět doma???

Fakt tu nechápu některé příspěvky pobouřených rodičů, jestli snad mají s dětmi sedět doma či co. On snad v článku nikdo nemluvil o tom, že by děti nesměly do letadla, ale o tom, že se celkem logicky rozdělí letadlo na část, kde děti nebudou a bude tam klid a ticho, a kde děti budou a bude se tam dát počítat s větším hlukem, brekem a zmatky. Jako matka batolete to celkem chápu a popravdě i oceňuju, protože pak když budu sedět v části "pro děti" a moje dítko tam bude náhodou vyvádět, prootže se bude nudit, budou ho tlačit uši nebo bude chtít banán, co bude mít prcek přes uličku, tak se nebudu cítit tak blbě, pač si řeknu, že komu to vadí, měl si připlatit za klid ;-) (to je trochu nadsázka, ale s miminem nebo s dítětem kolem roku a půl fakt člověk neví, co mu přelítne přes nos a když je doma pohodové, na cestách může být najednou ve stresu a vyvádět apod.)

+5/0
30.9.2012 13:54

Tomas_X7

Chápu lidi, kteří chtějí klid, ale na druhou stranu

pokud vidím dva mladé české slušně vypadající manžele s dvěma nebo více dětmi, mám chuť jim se slzou v oku za celý český národ poděkovat, že mají děti a ne psa nebo jen svou práci a zájmy. Je něco krásnějšího, než to, že mají slušní Češi v Čechách děti? Přeji ze srdce svým dětem a jednou svým vnoučatům, aby žili v zemi, kde hierarchie životních hodnot byla aspoň trochu normální a odpovídala evropské civilizaci. A pokud spořádaná česká rodina má děti a kvalitně je vychová, tak pro to udělala maximum. Vůbec si nemyslím, že český národ je nejlepší na světě, ale myslím si, jen, že tady má domov a dokud jeho potomci tady budou žít, neměli by být v menšině. Žebříčky životních hodnot i kultura je na světě odlišná, respektuji  kdekoliv na světě místní zvyklosti, ale přeji si, aby se v Čechách nestaly standardem svyklosti, které sem někdo přinesl a přečíslil nás třeba proto, že mladí Češi budou děti považovat jen za řvoucí neposlušné obtížné fakany s vlastní hlavou bránící jim v kariéře.

+2/−2
29.9.2012 23:54

flaxa ftipná

Re: Chápu lidi, kteří chtějí klid, ale na druhou stranu

hezky napsáno, ale o něčem jiném.. je jasný, že všichni chtějí jen to nejlepší pro svoje děti, blablabla, ale při cestování chci mít klid, takže hlasuju stejně jako 90% - ano chci klidnou zonu

+4/0
30.9.2012 11:02

captain cook

Re: Chápu lidi, kteří chtějí klid, ale na druhou stranu

no, hezky patrioticky, ale kde je souvislost s clankem?????

+2/0
30.9.2012 20:31

Astaroth

Re: Chápu lidi, kteří chtějí klid, ale na druhou stranu

Air Asia leta prevazne do umirnene muslimskych destinaci, ty "cechu" :-P

+1/0
1.10.2012 10:00

captain cook

Re: Chápu lidi, kteří chtějí klid, ale na druhou stranu

i nemuslimskych (Thajsko, Japonsko, Hong Kong a australie)

+2/0
1.10.2012 10:47

jesterkasploutvema

?????

tomuhle vcelku nerozumím. Mám odletano desítky letů na pravidelných linkách i chartrech, ale jen jednou jsem zažil brecicí miminko. Minulý víkend jsme letěli s nejmladší dcerou do Říma (5 měsíců) a byla nejklidnější a nejméně hlučnou osobou letu.

Já osobně nemám zájem připlácet si za klidný let. To si raději zaplatím za možnost připojení k webu v letadle ; Osobně nevidím rozdíl v tom zdali rodiče vezou děti autem, letadlem, nebo vlakem.

0/−1
29.9.2012 23:26

captain cook

Re: ?????

Tak jsi toho jeste moc nenaletala.

Pokud si nejaka aerolinka vyhradi zonu bez mrnat, ma na to pravo, stejne jako ma pravo vyhradit zonu s vetsim noznim prostorem a uctovat za to priplatek nebo treba uctovat priplatek, kdyz nekdo chce cestovat s kufrem navic. Komu to za to stoji aby mel tyto vyhody pri letu, ten si za ne priplati a komu to za to nestoji nebo v danem pripade cestuje s mrnaty, proste sedi jinde. To je svoboda vyberu a ja Air Asia a dalsim, ktere budou nasledovat, jen tleskam ze davaji cestujicim na vyber.

+2/0
30.9.2012 20:38

Paní Semtamťuková

Jako matka souhlasím

Malé děti, i když hodné, se snadno rozhodí třeba tím, že si někdo kýchne. Takový malý andílek může dostat hysterák, ze kterého dostane hysterák zase jiné dítě a je po ptákách na docela dlouhou dobu. Sama jsem to xkrát zažila.... Takže jasně, ať jsou vyhrazené zóny, kde je klid. A tam opravdu nemůže být místo pro dětičky... :-P

+5/0
29.9.2012 19:50

Hijo De Puta II

Člověka pobaví, jak bezohlední lidé vyzývají k toleranci...

;-D

0/0
29.9.2012 16:43

dracekv2

..

Proč neposlat ty děti do podpalubí jako psy a kočky? ;-D

+6/0
29.9.2012 11:46

AGNESSSSS

Takhle tu porodnost nezvýšíme, přátelé...

... když bude matkám  s dětmi  "umožněn" akční rádius mimo sezení na zadku doma pouze v bodech dětský lékař - pískoviště - možná místní sámoška a možná občas návštěva podobně "postižené" nějaké matky... do toho by nikdo se zdravým rozumem jít nemohl;-D I já si to další děcko  asi rozmyslím, bo výše uvedený "model" by přivedl do blázince zase mne... je nám jako lidstvu asi fakt souzeno vymřít;-)

+2/−1
29.9.2012 11:17

Dunja

Re: Takhle tu porodnost nezvýšíme, přátelé...

Tedy nevím, ale už nežijeme za komunismu a tak není třeba být omezená snad jen pokud žena nebydlí ve vesnici, kam jezdí autobus 2x za den nebo skutečně nemá už dané vlastní hranicie. Také záleží na tom, zda-li je dítko kliďas nebo neposeda. Jestli o tom nevíte, tak dnes existuje dost zařízení, kde jsou dětské koutky, kde vám děti pohlídají na pár hodin, kde si můžete zacvičit s nebo bez nich, různé kurzy i vzdělávací korespondeční dálkové kurzy. Věřtě, že je dost matek, které si při mateřské stejně přivydělávají nebo jsou při ruce svému zaměstnavateli, když potřebuje chvilkovou náhradu. Nejvíce kreativních a podnikatelských nápadů vzešlo z hlav žen na RD nebo těch, co děti už mají, protože ty první mají konečně čas na užitečnější nápady než jak splnit normu šéfa či současně stihnout vyzvednout dítě ze školky, druhé odvézt do kroužku, nakoupit a mít hotové úkoly a večeři. A ty druhé vymýšlí, jak usnadnit a zlepšit svou situaci. Jen je důležité se na matky nedívat skrze prsty.

0/0
29.9.2012 18:17

AGNESSSSS

Re: Takhle tu porodnost nezvýšíme, přátelé...

Momentálně se zde řeší poměrně urputný odpor k cestování malých dětí, veřejnou dopravou,  v tomto případě letadlem...takové matce bude při vší úctě poněkud jedno, že může navštěvovat dětský klubík se cvičením, kde na ni nebudou koukat jako na otrapu...když se zrovna teď potřebuje přemístit z bodu A do bodu B a to právě letadlem. Nastíněné aktivity opravdu neberu jako plnohodnotnou náhradu obyčejného, normálního, běžného, reálného života. Jako zpestření fajn, ale provozovat  výhradně tohle několik let ... nevím, nevím. Ale jinak souhlas - podnikatelských nápadů vzešlo z hlav mamin opravdu hodně, leč upřímně - hlavně proto, že hledali novou možnost uplatnění po mateřské - během mateřské vědouc, že s malými dětmi na ni opravdu nikdo čekat a vítat s otevřenou náručí nebude. Čest výjimkám i těm, kterým se podnikatelské aktivity rozjely.

0/0
29.9.2012 23:00

Astaroth

Re: Takhle tu porodnost nezvýšíme, přátelé...

"Počínaje únorem příštího roku, prvních sedm řad v ekonomické třídě aerolinky Air Asia bude vyhrazeno pouze pasažérům od 12 let." - zbyvajicich cca 30 rad v letounu jsou neco jako "lékař - pískoviště - možná místní sámoška"? 8-o

+4/0
1.10.2012 10:03

JMoudry

.

Zajímavé je, že zatímco na internetových diskusích potkávám samé chápavé a tolerantní rodiče bezvadných a hodných dětí, které při letu buďto spí, nebo si tiše čtou v koutku, v letadlech je to přesně naopak a řev a bordel ratolestí, jakožto mnohdy i arogance a agresivita rodičů, jsou-li na nesnesitelnost svých miláčků upozorněni, nezná mezí. Nemohli byste se prosím prohodit?

+18/0
29.9.2012 6:10

feese

Re: .

Jestli to nebude tím, že těch hodných si v letadle prostě nevšimnete nebo je považujete za samozřejmost. Zatímco jediný malý pavián vám zkazí let a pamatujete si ho nadosmrti. Je to jako s řidiči na silnicích. Denně jich minete stovky nebo tisíce ukázněných, přesto vám v paměti zůstanou dva tři magoři, co vás vybrzdili, vytroubili, nedali vám přednost a kdo ví co ještě.

+2/0
30.9.2012 23:03

Rupert

Kdy už také Easyjet

Mezi Velkou Británií a ČR létají matky s miminy a nezvladatelnými dětmi neustále. Ten řev se někdy mnohdy vydržet. Někdy si rozdělí kabinu na třetiny, a každá oblažuje část. Fakt není úniku.  Ještě že let trvá jen dvě hodiny. Jo, jo Herodes, to byl král.

+12/0
29.9.2012 5:37

mischplysch

Re: Kdy už také Easyjet

Tak jezdi autobusem, tam mimina nejsou :-)

Vzala bych si špunty do uší a přetrpěla to. Já jsem to teda nikdy v letadle nezažila, ani na kratší ani na delším letu, ale zas nelítám obden.

Ber to z tý pozitivní stránky, to mimino není tvoje a nemusíš ten řev poslouchat doma pořád, 2 hodiny jsou nic ;-D

0/−1
29.9.2012 22:24

sdsa

nevim o cem se zde diskutuje

Soukroma letecka spolecnost si stanovila pravidla a tak to je. Pokud se mi tyto pravidla nelibi letam s jinou.

Deti do 3 let se obvykle nedaji prilis uklidnit, pokud zacnou brecet, at je to z jakehokoliv duvodu, od 3 let uz je to pouze o vychove.

+3/0
29.9.2012 3:41

MZ1

To tu nikdo nema deti?

Co to s vama je? To nikdo z vas nema deti? Nebo je drzite doma v kleci? My cestujem casto, dlouhe trasy, malej po startu usne a spi klidne 6-7 hodin, jinak cuci na ipadu na pohadky, obcas se potrebuje projit/probehnout v ulicce, ale to kazdej ne? ... co na tom muze komu vadit nechapu. To me teda daleko vic vadi cesi na hromadnych sluzebkach - to hned poznate jak se zacnou po startu nalejvat blazit cele letadlo svym humorem ... to byva ostuda ...

+1/−1
28.9.2012 23:17

roman37j

Re: To tu nikdo nema deti?

Jistěže máme děti. Ale normální. Děti které se bojí, děti které zlobí.... Mimochodem on je ten problém především s miminky. To když se mu něco nelíbí, tak zkrátka brečí a brečí a to velmi silně. Pro ostatní spolucestující to bývá velmi nepříjemné. Takové dítě nesmí 6-7 hodin, nečučí na iPad, ani nikam neběhá.

+9/0
28.9.2012 23:21

pavvka

no jo no

Vsichni co si tu stezuji na deti v letadle zmeni nazor az budou nejake deti mit,a nechapu ,kdyz nekomu neco vadi ze se neozve priklad sousedovo dite dela mrnik  v letadle,tak snad mame pusu a muzeme rici,nemohly by jste si trsoku zklidnit ratolest?pokud tedy diteti neni rok.A u starsich deti se normalne plati osmdesatpet procent ceny letenky,coz je asi pro aerolinky prevazujici argument,ps je dobre alespon hovorit Anglicky nashle v letadle vas pavel k

+1/−1
28.9.2012 22:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.