- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Haha to je vtipný, bude větší ulička, ale třetina lidí si nebude mít kam sednout takže bude postávat kde asi - v uličce...vlastně dvě třetiny, poněvadž na tu prostřední sedačku si tímpádem nepůjde taky sednout
přesně tak .. to je vynález jako stehno .. přitom by stačilo pouštět na palubu cestující podle čísel sedadel ..
Hm, některé aerolinky se o to snaží, vypadá to následovně: slečna u pultíku zachrchlá do mikrofonu a než řekne první slovo, udělá se u gate fronta (potud stejné všude). Následně slečna začne hlásit, že nejdřív má nastupovat business class, postižení matky s dětmi a pak rozsahy řad odzadu letadla. Opakuje to několikrát a v několika jazycích. A co se stane? NIC. Lidi jak ovce stojí ve frontě.
Tak tak a prave proc to jinde funguje?a navic lide spechaji aby si ulozili prirucni zavazadla a pak jiny uz nema misto.zasunovaci sedacky?jiste to pan navrhar nedomyslel do konce.
stejně tak je velmi zábavné pozorovat hlavně rodinky s dětmi: honem už otevřeli nástup, tak ať jsme první
ono taky hlavne proto, ze spousta lidi ten system nezna, takze to nechape. ja treba letela zhruba 20x, z toho timto systemen treba 3-4x. O tom, jak je letistnim hlasenim rozumet pomlcim, ja zazila, ze tam byla cedule, coz bylo fajn, hlaseni jsem teda nerozumela, ac jsem vedela, co hlasi Zaroven stejne nekteri, co maji nastupovat jako prvni, stejne prijdou az ke konci.... trochu to pomuze, no, ale uplny zazrak to taky neni
no to mne taky hned napadlo. nebo ze by si clovek na tu chvilku mel sednout jen na pul zadku?