- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono je asi trochu problém, že to není doručení domů, ale někam na hotel. Nicméně, jestli to umožní přiletět, jít na jednání a pak mít kufr v hotelu, tak to zní docela zajímavě.A ohledně ztrácení zavazadel, tam za to může spíš letiště, než sama společnost. Personál letadla naloží jaksi jen to, co mu přiveze letištní obsluha. Co se omylem ocitne na hromadě pro úplně jiné letadlo, to naložit nemohou.
Neco podobneho nabizi Swiss pro lety z Prahy do Zürichu. Staci si na prepazce v Praze koupit specialni znamku a kufr si pak vyzvednout na nadrazi v miste bydliste.
Na každém japonském letišti má přepážku zásilková služba Kuroneko, můžete si poslat kufry kamkoliv a při odletu si s předstihem cca dvou dnů podáte kufry v nejbližším hotelu nebo v některých obchodních centrech, stačí vaše jméno, číslo letu a datum odletu a můžete se spolehnout, že na vás budou u letadla čekat. Myslím, že je to moc příjemné. Není to svázáno s žádnou konkrétní leteckou společností, službu může využít prostě kdokoli.
a doručí Vám ho až domů? jak vědí, kdy to letadlo přiletí do daného města, existují různá zpoždění...? to moc nedává smysl, když poletím do nějakého města, oni sledují odlet mého letadla a plánují přílet?? to je rozdíl přece, když letíte s nějakou aerolinkou a oni Vám na klíč, aniž byste se v příletovém městě musel kufru dotknout, přivezou domů nrbo kam chcete
Poztrácí 30% zavazadel, takže je pak pěkně doručuje až do hotelu nebo domů... Člověk s tím musí počítat a vzít si plavky do příručního zavazadla .
No ve firmě mi tohle popisoval jeden zaměstnanec z mnoha, že se mu stalo, že mu ztratili zavazadla. Takže by mě zajímalo, nakolik se ta zavazadla fakt ztrácejí a posílají jinam a nakolik je to nafouknutá bublina.