- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ak by som preletel cez predne a spravil by som pri tom taku osmicku, tak s nejakou rodinou do buducna by som sa asi mohol rozlucit
Dneska jsou ráfky a výplety tak kvalitní že k něčemu takovému při běžné rekreační jízdě snad ani nemůže dojít.ledaže by vám kolo přejel osobák.
No mě stačil několikakilometrový sjez po polské silnici v Krkonoších a měl jsem pořádně křivé kolo.
ikdyž tady čtu spoustu nesouhlasných reakcí, tak v nouzi se hodí všechno ;) viděl jsem i drsnější způsob a to ten, že se kolo prostě vezme do pracek a tou vychýlenou stranou se hrubou silou třískne o zem. Postup se opakuje dokud není ráfek +- srovnán. Funguje to dostatečně, na dojetí určitě. Nevěříte? koukněte na youtube někde to tam bude ;) a že se vám ještě neudělala taková osma? :) nezoufejte, třeba se jednou dočkáte, stačí jeden povedený pád a ani sjezdový ráfek neodolá... vyzkoušeno ;)
Na kole jsem naposledy upadl asi před 15 lety a to jsem byl totálně na mol.
není to pak tak nějak hranaté ? Úprava pro jízdu po schodech ?
Pochybuju, že kvalitní ráfek takovým způsobem srovnám, navíc po jízdě domů na takhle srovnaným ráfku půjde do kopru střed i s vidlicí.....Námět pro další díl: A píchlá duše se dá opravit tak, že pumpičkou umlátím v lese srnce, multiklíček mu rozpářu břicho, pomocí montpáky vyndám střeva, střevo překousnu na požadovanou délku a pryskyřicí z nejbližšího smrku slepím oba konce k sobě a tradááá máme opraveno.
budeš se asi divit, ale i ten nejkvalitnější alu ráfek se dá hodit do osmičky. to že se ti to nestalo neznamená, že to nejde ;)
nechci být hnidopich, ale co je to V break? Tím se něco láme? do tvaru véčka? Nebo něco, co se montuje místo brzdy a po zmáčknutí brzdové páky to zlomí ráfek? ........Brzda je BRAKE, nikoli BREAK, pane Pardvo.
V-break je druh brzdy ktory sposobuje lamanie dratov vo vyplete. To ma za nasledok vznik osmy, ktoru autor slavne "opravil"
Při první příležitosti bych připevnil hadici přední brzdy tak, aby nebyla v kontaktu s nohou vidlice. Takhle půjde brzo do kopru (na oblouku vidlice jsou čtyři vystouplé body, kudy má hadice procházet a vybrání pro el. pásku...).
jak opravit prasklou přední vidlici pomocí borové šišky a kusu kapradí.
a cenu "Uja vtipkára", dnes vyhrávááááá
"rytíř Smylflek z Nohavic".