Diskuze

Letecky nonstop z Londýna do Sydney: realita už za osm let

Dnes to zní ještě trochu jako pohádka, ale už v roce 2020 by to mohl být běžný dálkový let. Inženýři ze společnosti Boeing vyvíjejí nový typ dvoumotorového letadla 777, který by zvládl téměř sedmnáct tisíc kilometrů z Londýna do Sydney na jeden zátah, bez mezipřistání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Věrný sluha pana Hraběte

9. 3. 2012 3:58
protivětru?

kdo to psal za blbca? nemyslel snad proti rotaci země?

0 0
možnosti

Stephane Margelle

1. 3. 2012 11:02
A komu tim prospejou????????????????????????????????????????

Naklady na vyvoj letadla, naklady na samotnou cestu...a ve finale cestujici, kteri to nerozchodi ani za tyden;-D. Takze tak nejak mi unika proc se o neco takoveho snazit? Bude to drahe a nepohodlne..

0 0
možnosti

Atol

1. 3. 2012 9:58
CHUDÁCI CESTUJÍCÍ

Nedokáži si představit letět 19-20 h. nonstop v ekonomické třídě. Z toho by i zdravý člověk zcepeněl. Kdybych měl to štěstí se vypravit do Austrálie a plánoval cestu podle sebe, tak bych si určitě při obou cestách udělal stop-over někde v Asii. Spojil bych tak příjemné s užitečným.

Další připomínka je technického charakteru. Kolik paliva by se na uvažoaný let spotřebovalo? Spotřeba při startu v prvníh hodinách letu by musela být srovnatelná s dírou v nádrži. Obávám se, že ekonomika provozu by šla do kelu.

1 0
možnosti

kladivar3

29. 2. 2012 8:34
A 350 - 800 dolet 16.300 km

prvni zkusebni lety 2013, uvedeni do provozu 2014

0 0
možnosti

jakub7

29. 2. 2012 21:40
Re: A 350 - 800 dolet 16.300 km

a jak to souvisi s clankem? Nonstop LHR-SYD-LHR se s tim stejne nalozene neda letat...

0 0
možnosti

Carmel Tel

28. 2. 2012 23:21
Nonstop des bes

Amsterdam - bangkok cina aerl, economy:-(. Cez 12 hodin , naspat za mnou a vedla mna nemci a frantici z detmi do 2 rokov--Revanie, nulovy oddych a spanok potom hned dalsi let a zas hned potom prestup a 15 hod cesta vlakom... Mate lepsi pribeh.? ;-D;-D. Ale thR^. Ale poznam ludi co v economyleteli z gb do nz 20 hod!! Vzdy lepsie ako z rusakmi cez rusko, to nieje moc istotaRv

0 0
možnosti

captain cook

29. 2. 2012 4:16
Re: Nonstop des bes

"Ale poznam ludi co v economyleteli z gb do nz 20 hod!" Tak to asi tezko znas, protoze z GB do NZ to trva jeste o nekolik hodin dele at se leti presw Asii nebo pres Ameriku. Tak v prumeru 25-28 hodin s 2hod. prestavkou bud v Singapore nebo v LA.

0 0
možnosti

jakub7

28. 2. 2012 22:18
ach ach

"Nový stroj, nazvaný prozatím 777-8LX, na kterém nyní pracují mechanici Boeingu"

Opravdu mechanici? Mimochodem Boeing teprve studuje, jestli program "777NG" vubec spusti, rozhodne novy letoun jeste nevyviji

0 0
možnosti

chci-vase-dukaty

1. 3. 2012 12:59
Re: ach ach

A to ani nový letoun nebude. Nové motory, lehký facelift. Přestaň tahat toho šaška. Rv

0 0
možnosti

Hekynen druhý

28. 2. 2012 17:11
Nonstop?!?

Leda tak s tankováním paliva za letu...

0 0
možnosti

flajboj82

28. 2. 2012 18:29
Re: Nonstop?!?

krásný výkřik do tmy...komentovat něco, čemu nerozumím, to chce svým způsobem hodně sebevědomí...a to se cení...

3 0
možnosti

2fast4u

28. 2. 2012 16:36
Zkuste někdo sedět v ekáči dýl jak 12 hodin.

To je normální mučení. Nedej bože, když máte jako já 198 cm. To se prostě vůbec nedá !!! Když si sednu zadkem co nejvíc dozadu, nikdy se mi nestane, že bych se nedotýkal kolenama sedačky před sebou, spíš jsem v ní zabořenej nebo je prostě musim dát na stranu. Pohodlně se usadit je z kategorie utopie. Nevim, pokaždý jsem to proklínal a uvažoval nad tim, jestli neexistuje nějaká vyhláška na povinnej prostor pro pasažéra, protože tady žádnej neni!!! Za váhu si člověk většinou může sám, ale co mám dělat s tou vejškou? Místa je tam čím dál míň, a navíc pomaličku polehoučku zakazujou cestujícím stát nebo postávat. Takovýhle lety jsou za trest a daj se lítat už jen businessem.

1 0
možnosti

Tulák Joska

28. 2. 2012 16:58
Re: Zkuste někdo sedět v ekáči dýl jak 12 hodin.

a hlavně tady podle mě už ani nebude možná ekonomy třída, ale povinně byznys, jinak jim budou lidi padat s embolií jako hrušky...

0 0
možnosti

captain cook

28. 2. 2012 15:45
nesmysly o QANTASu

1) je to Qantas, ne Quantas.  QANTAS je zkratka pro Queensland and Northern Territory Air Service

2) "...První nonstop civilní let z Londýna do Sydney absolvovala

australská letecká společnost Quantas již v roce 1989, v rámci propagace

svého prvního jumba, Boeingu 747,.." Qantas nemohl propagovat sve PRVNI jumbo Boeing 747 v 1989, protoze mel B 747 ve sve flotile od zacatku sedmdesatych let. My sami jsme letli s jejich Boeingem 747SP v 1979. V clanku chybi jeden podstatny detail - jedna se o verzi B747-400, ktera prisla na svetovy trh v 1988.  Letadlo take nemelo "na palubě zcela nevytíženého stroje jen hrstku pasažérů ". Nemelo pasazery vubec zadne, protoze let byla prvni dodavka tehdy nejnovejsi verze Jumba.

0 0
možnosti

Sluníčko po ránu

28. 2. 2012 16:20
Re: nesmysly o QANTASu

často mám pocit, že čtu něco jiného než diskutující...? 1) vidím Qantas ne Quantas..? a za 2) čtu:

Australská společnost Qantas vyzkoušela dálkový let Londýn - Sydney už v roce 1989, se svým prvním novým Boeingem jumbo 747-400. Vzdálenost 18 tisíc kilometrů překonalo letadlo za 20 hodin a devět minut, což byl poté až do roku 2003 světový rekord. Na palubě však nebyl žádný náklad ani pasažéři. To samé mají i na Qantas a Wikipedie... tak nevím odkud to citujete

0 0
možnosti

Michail

28. 2. 2012 15:01
Co bude nove?

Z clanku jsem se nedozvedel, jak se konstrukci letadla chteji vyporadat s tou obrovskou hmotnosti paliva, ktere si letadlo na takovou vzdalenost musi nest a kvuli nakladum na jeho udrzeni ve vzduchu vychazi levneji mezipristani pro tankovani.

0 0
možnosti

CART09

28. 2. 2012 15:14
Re: Co bude nove?

tipoval bych úspornější motory, jiný povrch trupu, tvar křídel, prostě něco se spotřebou paliva...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  27.3 14:07

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...

Vstup zakázán! Ostrovu Morgan vládnou tisícovky pokusných makaků

25. března 2024

Mohutné duby porostlé chomáči lišejníků, husté křoviny a šest úzkých písečných pláží. Morgan Island...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte země světa podle jediné fotografie?

22. března 2024

Existují místa, která jsou tak výjimečná, že se dají zařadit pouze do jedné konkrétní země. Poznáte...

Mnohem lepší než Thajsko. Kambodža vás okouzlí vstřícností i památkami

21. března 2024

Kambodža byla loni zvolena asijskou vedoucí kulturní destinací. My jsme si její návštěvu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nejpomalejší rychlík světa. Ledovcový Express nabízí úchvatnou jízdu

25. března 2024

Tentokrát jsme se za švýcarskými panoramaty vydali s vlaky Rhétských drah, tedy typicky červenými...

Láska na druhé sousto. Japonská kuchyně je plná nástrah i úžasných chutí

28. března 2024

Seriál Když jede člověk do Japonska, nevezme si s sebou zásobu paštik, to se rozumí tak nějak samo sebou....

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  27.3 14:07

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...

Výlet do thajského ráje. Některé ostrovy tu většina Čechů ještě neobjevila

27. března 2024

Premium Když se řekne dovolená v Thajsku, většina lidí si představí ruch a vřavu největšího z ostrovů...

Znovuzrozená z popela. Navzdory děsivé minulosti má Varšava co nabídnout

26. března 2024

Premium Kdo se rád toulá křivolakými uličkami s kamennou dlažbou a obdivuje hlavně středověká náměstíčka s...