- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Křižník - druh bojové lodi s mohutnou dělostřeleckou a raketovou výzbrojí, silným opancéřováním a vysokou manévrovací schopností, určený k ochraně svazů ostatních bojových lodí a konvojů.
luxusní lodi se mi nejvíc líbí lustr v luxusní restauraci. Jinak nic ohromujícího....
Nic neobvyklého, já tomuto způsobu přepravy mezi Prahou a Ostravou dávám přednost už několik let
roman36c: nevím proč by to mělo být něco pro milionáře, náhodou ceny relativně jdou, jsme toto léto byli místo na klasické dovolené (dřív bulharsko, řecko, rhodos atd) na plavbě lodí a nevyšlo to o moc dráž (dřív cca 25000 za dvě osoby, teď 30 000 za dvě) podívej se třeba na tuto cenu http://www.morskeplavby.cz/stredozemni-more-serena/ , prostě tam budou provozovat dovolené v normální cenové relaci
Sorry, ale nehodlám se zabývat rozdílem mezi Hiltonem a Formulí 1. Tahle lodička je vážně poněkud jiná liga.
nabídne "42 apartmánů s výhledem na moře". Hrome, čekal jsem výhled třeba na Gobi nebo tak...
Tak asi tím chtěli zdůraznit, že jsou umístěny na vnějších stranách lodi. Ale to se u luxusních apartmánů dá očekávat, to je pravda... Jinak u takto velkých lodí je podstatná část kajut i ve vnitřní části a tam jaksi není výhled žádný...
Klasika ako vzdy. Kriznik (Cruiser) je Aurora, Peter Velky a trieda Ticonderoga posledne dva su raketove krizniky ktore by kvalitne poslali tieto lode na fakultativny vylet k morskemu dnu.
Cruise Ship alebo Cruise liner je spravny nazov pre tieto lode, ktore su radi ak odolaju piratom.
A tych 144 000 GT (gross tonnage) nieje hmotnost ale vnutorny priestor cize jednotka objemu. Vytlak (a teda hmotnost) dvojice vacsich lodi Oasis a Allure of the Seas (225 000 GT) je odhadovany na 100 000 t.
Počítal jsem záchranné čluny a do jednoho by se muselo vejí cca 250 lidí což je IHMHO nesmysl.....
Člunů je až dost. 42 luxusních apartmánů po třech lidech + kapitán, tj. ani né osm lidí na jeden člun
Pětihvězdičkový hotel bez možnosti objednat si kdykoliv taxíka a vyrazit do města, nebo do přírody. Čumět na moře vydržím tak hodinu. Ten bazén co je na jednom obrázku, to je asi hodně blbej vtip.
Ono to funguje tak, že loď pluje přes noc a přes den kotví v nějakém přístavu, gde si můžeš vzít taxika a vyrazit do přírody! Navíc jsi každý den v jiné zemi.
Jestlipak v počtu kapitálu, tedy vlastníků světového kapitálu, kteří byli na palubě, trumfne Titanik?
O tom bych dost pochyboval. Vlastníci světového kapitálu nevyhledávají podobné atrakce. Pokud ta loď vpluje do mezinárodních vod, stávají se pasažeři snadnou kořistí posádky, kterou v mnoha případech tvoří lidé kteří jsou ve své zemi hledaní. Podobné záležitosti bývají spíš splněním snů snílků a romantiků (ti jsou většinou zklamaní) a lidí kteří nějakým způsobem přišli k pár korunám a teď to potřebují dávat na odiv.