Diskuze
Test horských kol: „celopéro“ v drsném souboji porazilo „hardtail“
Děkujeme za pochopení.
Phantasm
Cena celopér je pro hobby jezdce přehnaná
letos jsedm koupil HT za 30-ku a podle selskýho rozumu jsem to přehnal, najedu pár set km za léto,víc nemám čas se flákat někde po výletech. Ale ten požitek,navíc pokud mi ho někdo nešlohne,tak ho mám klidně na 20let, to mě dělá radost, za ty prachy to stojí a budu se zlepšovat tak, že za 5let budu třeba solidní biker na solidním kole. Podle rozumu mě stačilo koloza 15tis.Kč, ale nekritizujte ty co maj dobrý kola a ještě to moc s nima neuměj, každej jednou začínal, někdo na ukrajině někdo na Garym, já jsem ten druhý případ:-) Je ale fakt že na závod bych jen tak nejel, pač mám kolo na požitek z jízdy, ne jako polykač km kvůli statistice či frajeření - tyhle lidi nechápu!Srovnávat se na závodech je k ničemu, když vážím 100kg,mám 200cm a mám najeto za 10let cca.400km,tak to dost dobře nejde, ledažebych sehnal někoho se stejnou minulostí a stejnými parametry:-)
Modrý a zelený blesk
Re: Cena celopér je pro hobby jezdce přehnaná
Je to jako by si člověk, kterej najede po městě 5000 km ročně koupil novej dálniční expres typu 7er.
Když může, proč by to neudělal, žejo.
Chirurg1
Tak co teď?
Mám GF z roku 2006 - HT model 229 - tedy 29´´ ještě se špalkama a nezamykatelnou vidlicí. Kolo jezdí stále sqěle, jen je občas potřeba trochu toho servisu. Nejsem profík, ale trochu náročnej "hobbík", rád se svezu v těžším terénu - Krkonoše, Jizerky, singltrek - Nový Město pod Smrkem. Pokud bych si teď chtěl koupit nový kolo, pak bych se rozhodoval o něčem, jako je trek GF collection 29´´ superfly HT nebo superfly 100 full. Vím, že je to šílená cenovka, ale za to svezení by mi to stálo. Jestli HT nebo full? Rozhodování je těžké, kdybych chtěl ještě občas závodit, pak asi HT - je rychlejší, pro požitek z cyklistiky spíš full.
petis__
.
Pokud chcete slušné celopéro, které se váhově liší od pevňáka maximálně o 2-3kg, počítejte s tím, že se pod 30 tisíc nedostanete. Já jezdím na celopéru, které má 18kg a na normálních cestách je to docela fuška, ale člověk si zvykne. Ale o to víc si užívám jízdu v terénu (DH/FR).
Nahlas se ti směju 2
Re: .
Tý jo, a co to máš za monstrum? 18 kg dnes mají čistokrevné sjezďáky 200/200mm. Celopéra se 120 - 140 mm zdvihů v cenách kolem 40 tis. Kč dnes mají cca 13 kg.
Nahlas se ti směju 2
Re: hobíci x profíci
A co je tak zábavného na faktu, že někdo se tímhle sportem živí a jiný ne?
Rudý přízrak a bůh z Marsu
koukam na to
a mam pocit, ze je to zase nejaka recyklace rok stareho clanku ne.
hinja
servis
zapomneli podotknout, ze krome vyssi ceny kola je i vyssi cena servisu a narocnejsi udrzba, pokud clovek jezdi hodne, vsude a za kazdeho pocasi...
osobne sem presel po 10ti letech na fullu zpatky na hard
Nahlas se ti směju 2
Re: servis
Náročnější údržba? Tím myslíš kápnutí silikonového oleje na kluzné části pružení? No to je tedy náročné....
skoog
Kdosi tady psal o technice...
S čímž nemůžu než souhlasit. Naježděno toho mám v terénu hodně - vyjížďkově (tréninkově) i závodně. Když vidím na startu ženskou/chlapa na fullu, kteří ve sjezdech nevědí coby, nemají odhad a rychlé reakce a bojí se jet, je to k pláči. (K pláči je to teda v jejich případě i na HT, ale co už...)
Navíc, pro hobíky a terén v ČR full za x desítek tisíc... Trochu soudnosti, ne?
Nahlas se ti směju 2
Re: Kdosi tady psal o technice...
Jako že v ČR není terén, kde by člověk užil fulla Soudnost poraď spíš sám sobě.
brandorád
přírodní rezervace Chuchelský háj
Už tam neplatí ochrana přírody?na kole se má jezdit po asfaltových a vyznačených cestách pro kola a ti zmetkové to budou sjíždět po kameních,pak dochází k erozi půdy.navíc tam ti debilní bajkeři plaší drobnou zvěř.Nedivil bych se,kdyby po tomto článku se stal z Chuchelského háje bikepark a pak dojde k totální devastaci.Co na to magistrát a lesní správa jak se k tomu postaví?Odepíšou háj ze seznamu přírodních rezervací a darují to bikerům na hrátky?.
Jan Spatny
Re: přírodní rezervace Chuchelský háj
to uz se zrejme nedozvis nebot zrejme puknes vzteky .... coz bude pro spolecnost pochopitelne obrovska ztrata
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Jako v pohádce. Japonský park pokryly koberce modrých květů hajniček
Turisté z celého světa míří v těchto dnech do veřejného parku Hitači na ostrově Honšú. Na 350...
Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků
Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Chmury otce Fouras. Pevnosti Boyard hrozí zkáza, ničí ji nápory vln
Pevnost Boyard, která se stala dějištěm populární televizní soutěže, ohrožují rozmary počasí. Kvůli...
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
VIDEO: Nahlédněte do Indie očima české poutnice hnutí Hare Krišna
Indická republika je sedmá největší a s více než miliardou obyvatel jednou z nejlidnatějších zemí...
OBRAZEM: Blýskalo se na horší časy. Procházka po Praze v roce 1941
Protektorátní správa začala už v březnu roku 1939, o dva roky později však Prahu čekaly výrazné...
Jako v pohádce. Japonský park pokryly koberce modrých květů hajniček
Turisté z celého světa míří v těchto dnech do veřejného parku Hitači na ostrově Honšú. Na 350...
Pronájem 1kk s vestavěným patrem a velkou koupelnou
Plzeňská, Praha 5 - Smíchov
12 300 Kč/měsíc