Diskuze

29", karbon, full, posed na míru. Cyklotrendy 2011 nejen pro závodníky

Letošní rok v cyklistice, nejmasovějším českém sportu, vůbec nebude nudný. Odborníci očekávají malou revoluci v hromadnějším nástupu 29palcových kol, ještě větší zájem o celoodpružené a karbonové stroje a také o individuální nastavení posedů na míru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

martin1234

2. 4. 2011 10:13
áno

to souhlasí, už ve druhém příspěvku píšu že je to "úspěch" výrobců kol. Jinak na jízdu v lesích a jako průvodce výprav jsem míval takového starého horáka :-).

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

31. 3. 2011 21:37
Zajímalo by mne,

kolik profiků z diskuse, kteří tak dobře vědí, co, nač a proč, najede ročně aspoň 10tkm.;-D

0 0
možnosti
MN

martin1234

1. 4. 2011 10:11
Re: Zajímalo by mne,

Bejvávalo, teď musím počkat až budou děti velký :-)

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

31. 3. 2011 20:21
Hmm,

A to je nutné kvůli rychlosti měnit průměr kola? Jinak se rychlost nemění? Hmm.

0 0
možnosti
2

29er

31. 3. 2011 16:02
Kompromis mezi MTB 26" kontra 29" - ,,No problem"

Protože jsem malé postavy ( 167cm) a myslím i na ,,slabší pohlaví" a my všichni chceme využívat nesporných výhod ,,velkých obručí" - a to s co možná nejmenšími náklady, tak jsem postavil, zatím v posledních verzích, dva prototypy: Apache 29"/27,5" ( přední vidlice 29" /ráfek 28" - zadní stavba originální rám 16,5" a ráfek 27,5") a na klasických rámech - s nejmenšími náklady na úpravy, 27,5"/27,5" - oba tyto rozměry ráfků s příslušnými rozměry pneumatik se vejdou jak do předních vidlic, tak do zadní stavby původního MTB rámu na 26" kola! Kola mají vynikající jízdní vlastnosti a mohou je tak využívat i bikeři a bikerky subtilnějších postav ! Biky s těmito rozměry kol navíc působí i dle názorů jiných bikerů ,,harmoničtějšími" proporcemi vzhledem k menším velikostem rámů.

Této problematice se budu věnovat i na svých www stránkách, které k tomuto účelu zakládám. Celý článek k této tématice rád zašlu: hrma@volny.cz

S pozdravem ,,velkým obručím zdar" Ladislav Hrma, Praha 7

0 0
možnosti
MN

rime

31. 3. 2011 15:04
-*-

mno nevim s tema 29", ja preferuji jizdu nahoru a dolu, nahoru ocenite nizsi vahu - kvalitni kola(rafky) a plaste na tom budou vzdycky lip u 26"  a pri kazdym slapnuti to poznate na akceleraci kola = k nezaplaceni. A dolu na tom taky nebudete spatne, minimalne v lepsi ovladatelnosti ve slozitem terenu.

0 0
možnosti
MN

martin1234

30. 3. 2011 23:01
Jojo

je třeba snížit odpor velkými koly, když nám třetinu energie při jízdě do kopce žere odpružení, to je ten správný trend

0 0
možnosti
NSTS2

Nahlas se ti směju 2

31. 3. 2011 7:18
Re: Jojo

33% energie? Proboha, na jakých fullech jsi to jezdil?

0 0
možnosti
N

nejaktak

30. 3. 2011 21:54
Tohle prosazování 29" už vážně hraničí s ohrožováním

lidského zdraví. Chápu, že si něco takového koupí dvoumetrovej stokilovej chalan a je to naprosto v pořádku. Cpát na to v rámci už dva roky probíhající marketingové kampaně každého šampóna kterej chce být in, cool či doplň co chceš, vážně hraničí se skrytou snahou ortopedů o světovládu. Pokud správně chápu tak MTB má být co nejlépe, nejsnadněji ovladatelný a chápu že to profík Kulhavý ukočíruje aniž by to byla pro něj změna k horšímu a protože to má větší kola tak na jedno šlápnutí dojede dál. Nechápu tu věčnou snahu nacpat do těch přerostlejch strojů širokou veřejnost, o jejichž fyzických a technických schopnostech pochybuji (třeba i o svých).

0 0
možnosti
NSTS2

Nahlas se ti směju 2

31. 3. 2011 7:19
Re: Tohle prosazování 29" už vážně hraničí s ohrožováním

Příliš ten rozdíl mezi 26'''' a 29'''' dramatizuješ.

0 0
možnosti
OK

Kurri22

30. 3. 2011 19:42
Taky letos plánuju koupi devětadvacítky.

Ne kvůli módě, ale kvůli vysoké postavě.

0 0
možnosti
OVNN

o vaše názory nestojíme

29. 3. 2011 23:56
0 0
možnosti
RC

RacekChechtavy

30. 3. 2011 0:07
Re: Tomuhle nelze odolat

Paní Kulhánková, už zase cpete odkaz na tu vaší stokrát omletou trapárnu do diskuze článku na téma cyklistika a doufáte, že to někdo bude číst, nedejbože raegovat v diskuzi. Jste maximálně trapná!!

Pro ostatní. ten odkazovej článek fakt ani nečtěte, paní si s nim asi léčí ňákej mindrák!!

0 0
možnosti
MZ

Zubcasu

29. 3. 2011 23:56
...

A jak je to se šlpáním. Už se tenhle problém podařilo odstranit? ;-D

0 0
možnosti
MK

k.marco

30. 3. 2011 9:57
Re: ...

A to je právě ten problém těch elektrických kol současná legislativa neumožňuje stisknout tlačítko a to kolo jede samo je to možné s dopomocí a to tím že začneme šlapat a motorek se přidá a pomáhá svou silou nejít do pedálů silou tak to potom vypadá jako by dotyčný šlapal z kopce a ono to zrychluje zkušenosti jsou že to pomáhá do asi 30 km/h potom se síla z motorku vyrovná a nad určitou rychlost je princip méně znatelný

0 0
možnosti