Diskuze
29", karbon, full, posed na míru. Cyklotrendy 2011 nejen pro závodníky
Děkujeme za pochopení.
martin1234
áno
to souhlasí, už ve druhém příspěvku píšu že je to "úspěch" výrobců kol. Jinak na jízdu v lesích a jako průvodce výprav jsem míval takového starého horáka .
Antonín, topič
Zajímalo by mne,
kolik profiků z diskuse, kteří tak dobře vědí, co, nač a proč, najede ročně aspoň 10tkm.
martin1234
Re: Zajímalo by mne,
Bejvávalo, teď musím počkat až budou děti velký
Antonín, topič
Hmm,
A to je nutné kvůli rychlosti měnit průměr kola? Jinak se rychlost nemění? Hmm.
29er
Kompromis mezi MTB 26" kontra 29" - ,,No problem"
Protože jsem malé postavy ( 167cm) a myslím i na ,,slabší pohlaví" a my všichni chceme využívat nesporných výhod ,,velkých obručí" - a to s co možná nejmenšími náklady, tak jsem postavil, zatím v posledních verzích, dva prototypy: Apache 29"/27,5" ( přední vidlice 29" /ráfek 28" - zadní stavba originální rám 16,5" a ráfek 27,5") a na klasických rámech - s nejmenšími náklady na úpravy, 27,5"/27,5" - oba tyto rozměry ráfků s příslušnými rozměry pneumatik se vejdou jak do předních vidlic, tak do zadní stavby původního MTB rámu na 26" kola! Kola mají vynikající jízdní vlastnosti a mohou je tak využívat i bikeři a bikerky subtilnějších postav ! Biky s těmito rozměry kol navíc působí i dle názorů jiných bikerů ,,harmoničtějšími" proporcemi vzhledem k menším velikostem rámů.
Této problematice se budu věnovat i na svých www stránkách, které k tomuto účelu zakládám. Celý článek k této tématice rád zašlu: hrma@volny.cz
S pozdravem ,,velkým obručím zdar" Ladislav Hrma, Praha 7
rime
-*-
mno nevim s tema 29", ja preferuji jizdu nahoru a dolu, nahoru ocenite nizsi vahu - kvalitni kola(rafky) a plaste na tom budou vzdycky lip u 26" a pri kazdym slapnuti to poznate na akceleraci kola = k nezaplaceni. A dolu na tom taky nebudete spatne, minimalne v lepsi ovladatelnosti ve slozitem terenu.
martin1234
Jojo
je třeba snížit odpor velkými koly, když nám třetinu energie při jízdě do kopce žere odpružení, to je ten správný trend
Nahlas se ti směju 2
Re: Jojo
33% energie? Proboha, na jakých fullech jsi to jezdil?
nejaktak
Tohle prosazování 29" už vážně hraničí s ohrožováním
lidského zdraví. Chápu, že si něco takového koupí dvoumetrovej stokilovej chalan a je to naprosto v pořádku. Cpát na to v rámci už dva roky probíhající marketingové kampaně každého šampóna kterej chce být in, cool či doplň co chceš, vážně hraničí se skrytou snahou ortopedů o světovládu. Pokud správně chápu tak MTB má být co nejlépe, nejsnadněji ovladatelný a chápu že to profík Kulhavý ukočíruje aniž by to byla pro něj změna k horšímu a protože to má větší kola tak na jedno šlápnutí dojede dál. Nechápu tu věčnou snahu nacpat do těch přerostlejch strojů širokou veřejnost, o jejichž fyzických a technických schopnostech pochybuji (třeba i o svých).
Nahlas se ti směju 2
Re: Tohle prosazování 29" už vážně hraničí s ohrožováním
Příliš ten rozdíl mezi 26'''' a 29'''' dramatizuješ.
Kurri22
Taky letos plánuju koupi devětadvacítky.
Ne kvůli módě, ale kvůli vysoké postavě.
o vaše názory nestojíme
Tomuhle nelze odolat
http://kulhankova.blog.idnes.cz/c/96635/Pojednani-o-cyklistech.html
RacekChechtavy
Re: Tomuhle nelze odolat
Paní Kulhánková, už zase cpete odkaz na tu vaší stokrát omletou trapárnu do diskuze článku na téma cyklistika a doufáte, že to někdo bude číst, nedejbože raegovat v diskuzi. Jste maximálně trapná
Pro ostatní. ten odkazovej článek fakt ani nečtěte, paní si s nim asi léčí ňákej mindrák
Zubcasu
...
A jak je to se šlpáním. Už se tenhle problém podařilo odstranit?
k.marco
Re: ...
A to je právě ten problém těch elektrických kol současná legislativa neumožňuje stisknout tlačítko a to kolo jede samo je to možné s dopomocí a to tím že začneme šlapat a motorek se přidá a pomáhá svou silou nejít do pedálů silou tak to potom vypadá jako by dotyčný šlapal z kopce a ono to zrychluje zkušenosti jsou že to pomáhá do asi 30 km/h potom se síla z motorku vyrovná a nad určitou rychlost je princip méně znatelný
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Vstup zakázán! Ostrovu Morgan vládnou tisícovky pokusných makaků
Mohutné duby porostlé chomáči lišejníků, husté křoviny a šest úzkých písečných pláží. Morgan Island...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte země světa podle jediné fotografie?
Existují místa, která jsou tak výjimečná, že se dají zařadit pouze do jedné konkrétní země. Poznáte...
Nejpomalejší rychlík světa. Ledovcový Express nabízí úchvatnou jízdu
Tentokrát jsme se za švýcarskými panoramaty vydali s vlaky Rhétských drah, tedy typicky červenými...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Na palubě české La Grace: Vlny tu kradou jídlo a medúzy ucpávají kohoutky
Dnes brzy ráno odstartoval ve Francii největší námořní festival ve Středozemním moři. Letos má i...
OBRAZEM: Nejdivnější armáda světa. Tisíce mužů chrání posmrtný klid císaře
Až osm tisíc bojovníků bylo zrozeno z hlíny, podobně jako golem, aby chránili posmrtný klid jednoho...
Český výletník: Říkali mi, že v Kolíně nic není. Tak jsem tam vyrazil
Všichni si myslí, že ho znají, protože přes něj jezdí každý někam vlakem. Ale doopravdy ho zná...
Děravé království v údolí Loiry. Nejen zámky, ohromí skalními domy i koktejly
Premium V některých se pěstují houby, v jiných zpracovávají jablka, v dalších farmáři chovají bource...
Sedadlo v třinácté řadě v letadlech nehledejte. Chybí tu i další čísla
Třináctka má v Evropě pověst smolného čísla. Pokud se vám ale podařilo zasednout v letadle na...
Prodej bytu 2+kk, 60 m2, Chržínská, Velvary
Chržínská, Velvary, okres Kladno
3 890 000 Kč