- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lon jsme takhle byli v hotelu, kde v katalogu bazén vyfocený zjevně širokáčem vypadal veliký jako Bajkal, ve skutečnosti byl ale na tři tempa. Naštěstí vzhledem k tomu, že jsme tam stejně prakticky nechodili, nám to bylo fuk.
Ani jedna z těch fotek mi nepřipadá jako podvod nebo klamavá reklama
Když prodávají džíny, tak je taky oblečou na nějaký sexy kus a ne na tlupu obtloustlíků. Když prodávám hotel, tak vyfotím ten nejlepší pohled - nevyfotím to z pohledu na obchoďák Macy"s.
Horší by bylo, kdyby naprosto lhali - vyfotili bazén, který tam není či bazén, který je ve skutečnosti jiný.
Už nevědí o čem by psali.
Nevím, asi jsem trochu natvrdlej, ale většina těch foto mi přijde v poho... Jasně, že u bazénu nebude jen jedna sexy kočka v plavkách, ale budou tam i tlusťoši, staré babky, řvoucí haranti atd. Snad nikdo není tak naivní, aby si myslel, že to bude vypadat přesně jako na obrázku. Mimochodem, ten pokoj vypadá hodně dobře i bez toho naaranžovaného jídla, květin a všeho kolem toho. Luxus.
taky bych řekl, fotky cetovek a fotky reálu jsou odlišné proto, že jsou foceny z jiných úhlů, takže ta cestovka zas až tak nelhala např. u "zmizelého hotelu". A co se týče hotelu, tak když si tam vezmu svůj noťas, sbalím kočku a pro ni i sebe si objednám dvě kávičky, nějakou tu svačinku, tak to bude úplně stejné, až na ty dva polštářky na kanapi, ale ty si třeba fotograf turista dlouhodobě vypůjčil
fotomontaze... kdy je v katalogu fotka hotelu u plaze, ovsem v realite je mezi hotelem a plazi postaveny jiny hotel... tohle je, verte mi, jeste sranda...
Nechápu ty rozdíly. Jedna fotka je udělaná večer, druhá ve dne, jiná s jednou koc u vody, druhá ve chvíli, když přišli ostatní pařit atd. atd. atd.
vždyť to jsou jen fotografie pořízené jiným úhlem, jiným ohniskem. Kdyby jste věděli něco málo o focení a perspektivě, tak už dávno nevěříte fotografiím. Oko má jediné ohnisko a to je ekvivalent 50 mm kinofilmu, když vám ale někdo vyfotí stejné místo z jiného úhlu a jiným ohniskem, tak to bude vypadat uplně jinak.
Nejlépe je to vidět na smímku hotelu HYATT a Kapitolu. Ta reklamní fotka je braná hodně dlouhým objektivem (aspoň 1000 mm u aparátu na kinofilm, možná i víc) z hodně veliké dálky, takže to vypadá, jakoby kapitol byl hned vedle. Ale ta "odhalená realita" je zase podfuk na druhou stranu, je to širokáčem, když stál fotograf skoro na dosah od té stříšky u vchodu, Takže kapitol vypadá, jakoby byl až v sousedním státě. Pravda bude někde uprostřed.
pláže? bazény? a za tím se jezdí do karibiku, thajska, afriky? no to je fakt na pováženou.. hlavně že se za 10k nacpou v all-inclusive, rozvalí na pláž a jsou happy.. no ale jen ať si kdo chce jezdí kam chce, my chytřejší půjdeme za exotikou dál do vnitrozemí, vyjedeme si někam kde žádní turisti nejsou a ideálně ne v létě..
Já jsem na dovče max spokejenej, když se pohybuju pokoj, bazén, pláž a bar. Cokoli jiného mě prudí. Ale neříkám, že jsem chytřejší než ten co se žene za exotikou do vnitrozemí. Chytřejší je podle mě ten co si dovču užije podle svých představ.
podle fotek to vypadá v pohodě. Přece musí být každýmu jasný, že pokoje nejsou až tak dokonale naaranžované a že pláže nejsou prázdné. Nevidím v tom nic klamavého
Jsme stejného názoru, ty reklamní fotky odpovídaj realitě. To je stejný, jako když jedu lyžovat na Máťu (matterhorn) a na reklamní snímcích je Máťa v ocelově modrém nebi zalit sluncem a v realitě se halí v mracích. Holt mám smůlu a musím počkat, až bude jasno