- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byli jsme před 4 lety, jak jsem koukal před MS se trochu změnil profil hlavně v Classic, kolem Kandaharu. Ten tunel co tam je nepamatuju a tu stařičkou dvojsedačku, co vyjížděla na vrchol Kreuzjochu vyměnili. My jsme byli v půlce února, měli jsme teplo a Classic okolo druhé odpoledne se dal jezdit jen nahoře, dole těžké, hluboké louže. Vzhledem k počasí jsme volili jistotu Zugspitzplatt. Na 3, max. 4 dny to jde, celý týden je nuda, jezdíte stálo to samé. Classic míval a asi stále má pár hluchých míst, kde si člověk "zabruslil", aby přejel od lanovky k lanovce, nedalo se jinak. Ale závodní tratě jsou opravdu luxusní!
Ale je to příjemné, sem tam slovenská obsluha v restauracích. Dobré lyžovaní, jen je to prostě malé a není kam jinam, možná na rakouskou stranu, potkávali jsme na Zugspitze Čechy, kteří přijížděli odtamtud....
Ve vlaku dolu z Zugspitze otrava na usnutí, ještě, že je tam ta lanovka :-D
Byli jste tady někdo lyžovat? jak to vypadá a co doporučujete? díky
Nevíte někdo, jestli se platí nějaké vstupné k trati MS? Dole v cíli se platí, to je jasné, to jsem rozluštil na oficiálním webu. Ale pokud zakoupím skipas a budu se dívat někde od trati tam po mě budou chtít vstupenku?
Jasan, potrebujes vstupenku vsude. Akorat je jich malo 15 tis na zavod - proti zvazovanym 50 tis. Kvuli nestesti na lonske technoparty.
V Německu dle autora název GaPa nikdo nezná, ale když se podíváme na oficiální webovky, tak je to právě http://www.gapa.de.
zugspitze.de poskytuje informace i v cestine. Jinak lyzovani v Ga-Pa je podle me vynikajici. Jezdim tam casto, mam to z Mnichova opravdu kousek. Nekomu muzou vadit pomerne uzke a casto zledovatele sjezdovky. To se tyka predevsim spodni casti Olympiabfahrt. Prijezd doporucuju brzy rano, to se tyka predevsim vikendu. Casto se tvori kolony na konci dalnice A95 a tahnou se kolikrat az do Garmische.
pokud se chce někdo po okolí pohybovat vlakem nebo autobusem, všude platí bavorská jízdenka Deutsche Bahn, stojí 29 euro a smí na ni cestovat maximálně 5 lidí libovolný počet jízd daného kalendářního dne. Neplatí samozřejmě jako skipas ani na lanovku na vrchol Zugspitze.
Winkelmoos-Steinplatte mi přijde lepší. Sjezdovky jsou sice mírnější, ale zato tak 3x širší. Je to u Reit im Winkel, a cesta tam z Prahy trvá +-čtyři hodiny.