- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli JEZDÍM NA KOLE kdekoli jinde než po veřejné komunikaci, tedy nejsem účastníkem silničního provozu ve smyslu zákona 362/2000Sb., v jakémkoli stavu, po tom snad nikomu nic není
Nebo snad nám za chvíli někdo, ve jménu čehokoli, bude lézt do ložnic, aby kontroloval jestli to staré děláme střízliví?
Ano, srážka cyklisty s automobilem se v drtivé většině případů odehrává právě jinde než na veřejné komunikaci, že...
V podstatě nikoho neohrožují, jen sebe. A úplná hovadina je měřit alkohool cyklistům na vinářské cyklostezce ..
A co nechat řidiče aut být a neotravovat je vjezdem cyklistů do jednosměrek, ubíráním pruhů pro cyklostezky, podivnou stopčárou pro cyklisty, aby se mohli motat před auty?
je tato zpráva v rubrice cestování? co to má společnýho s cestováním?
Správně by mělo být: Opilých cyklistů neubývá.
Tam v tom regionu, o kterem pisete, pokud se nemylim, jsou oficialni inarske cyklo-stezky, ktere tam jiste vznikaji, aby se tam cyklisti divali na stanky z krasnym moravskym vinem. Asi jako dole pod vlekem na lyzich, kde jsou stanky plne piva, rumu, svaraku, aby si tam lyzari dali 2 deci malinovky ...
Přijde mi zbytečně přehnané označovat cyklisty za opilé, když si dají jedno velký. Je naprosto normální, že když se jede na výlet, pije se pivo. Je to totiž nejlevnější, energeticky nejpřínosnější a jen blázen by cucal výrobky firmy Koka Kola, které jsou až 3x dražší a mají v sobě jen umělá sladidla. (jiné nealko nebývá v hospodách k mání) To zaprvé.
A zadruhé skutečnost, že má někdo pivko neznamená, že se vybourá. Neřikám, že jezdim na kole po silnici s haldou piv, ale někdy se stane, že cestou z hospody prostě člověk musí po silnici. Vyhejbám se tomu a radši piju svoje pití nebo levnou a skvělou Kofolu než pivo, ale někdy prostě není zbytí.
Plus si myslim, že ti opilí cyklisté v článku nebyli opilí, určitě mohli mluvit, chodit, jen holt nadejchali.. Opilej člověk je u mě ten, kdo nedokáže stát a mrmlá kraviny.. Takové řidiče bych na místě střílel.. Ti ostatní, kdo vnímají, jsou jen lehce ovíněni, byť pivem...
Netuším, jakou míru uznáváte vy, ale člověk, který má v krvi 2 až 3 promile je minimálně ožralý, případně namol. První cyklista v článku měl 2 promile, druhý dokonce 2,8 - to není "jedno pivo", ale pěkný plot na účtence.
Takový dobytek nemá na silnici co dělat, nebezpečný si je už i při chůzi po krajnici.
A co mi udělaj, když jim prostě nedejchnu? Ne že bych měl s policajtama zásadní problém, na kole stejně po silnicích nejezdím, když to není vyloženě nutné (nedá se jet jinudy), ale stejně.
pokuta 15000-25000 za odmitnuti dechove zkousky a pokud mas ridicak tak 7 bodu minus ....
už několikrát jsem zažil, sám na kole, velmi nepříjemnou situaci kvůli tomu, že jiný cyklista jel v noci neosvětlen. Třeba si takhle jedu v noci, samé světlo, samá odrazka, v klidu mne se slušným odstupem předjíždí auto a v tu chvíli proti nám černočerný šlapající přízrak daleko od krajnice. Řidič auta to zvládl, ale horko mi bylo.
proto jezdim v noci uprostred silnice, nejde jen o cyklisty, ale i o chodce
Vyborny clanek, kde se clovek zase nic nedozvi.
Vsak reseni je proste, pokud maji ridicak, sebrat jim body a naparit pokutu stejne jako by jeli autem, pokud jsou mladistvi v dobe pred ziskanim ridicaku pripsat jim zaporne mnozstvi bodu ke kteremu se priste 12 po ziskani ridicaku, takze by zacinali s mene body nez s 12, to by si pak hned rozmysleli.
V neposledni rade bych pokutoval i vsechny chodce pod vlivem kdekoliv ve vozovce :) hned by bylo penez z pokut a vsichni by si rozmysleli sve chovati, misto toho se budou buzerovat poctivi ridici, ze vcas nezareagovali tak, aby se opilemu cyklistovi vyhnuli, vlastne meli predpokladat, ze asi bude ozraly
a ja si zas myslim, ze by se meli pokutovat auta, projizdejici obci.
me delaji problemy NEOSVETLENI cykliste v noci. Kdyz si to bude snerovat, ale bude videt, tak se nic nestane. Ale nektera hovada jezdi bez svetel a tam je problem, i kdyz jedou uplne u krajnice. Zvlaste v pripade oslneni protijedoucim autem.